MuscleMeat

siliconen laten inplanten

Bezoekers in dit topic

Jopie

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Ja ik heb er over zitten denken,
maar ik ga de stap nemen en siliconen laten inplanten.

Ik ben gewoon onzeker en denk dat ik met deze borsten stukker gelukkiger ben.
Wat zijn jullie mening over borst vergroting??

Jophinne

ik zou gewoon tepels op mn billen nemen dan heb je 4 borsten.
kwantiteit boven kwaliteit.

D. zei:
ik zou gewoon tepels op mn billen nemen dan heb je 4 borsten.
kwantiteit boven kwaliteit.

ja wel eff ontopic blijven graag

jophinne

oke oke.
Als we het van de serieuze kant bekijken best een interessant onderwerp.

veel trainen en lijnen, minder borsten.
Je ziet bij veel pro´s dat ze dan implantaten nemen. Het staat een stuk vrouwelijker, dat wel.

Ik ben voor!

idd

ik was vandaag met een wedstijd bodybuildster aan het trainen, ze had een paar weken geleden een wedstrijd gewonnen.
Maar idd
zat niet veel borst meer op haar, best zonde.

Maar ik kan het ook goed begrijpen van vrouwen die gewoon onzeker zijn en graag grotere borsten willen hebben

Jophie

Laatst bewerkt:
[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

En 6pack siliconen is dat al mogelijk? :D

Als het maar niet te erg word overdreven vind ik het wel mooi. Dus niet van een cup a een dubbel d maken want dan krijg je zo'n balonnen effect. En dan kruipen de tepels te ver naar boven.

Wat zijn de meningen van de vrouwen hier...?

waarom niet? je moet doen waar je je goed bij voelt. meestal is het nog mooi gedaan ook. en we wachten op de foto's (grapje).

Rob G zei:
Dus niet van een cup a een dubbel d maken want dan krijg je zo'n balonnen effect. En dan kruipen de tepels te ver naar boven.
QUOTE]

Bigger is Better :D

ik vind een vrouw met kleine(re) borsten mooier dan een met (te) grote(re). Maar het is natuurlijk puur persoonlijk! Doen waar je je goed bij voelt.

doe waar je je goed bij voelt, maar ik vind haar nog steeds (allebei eigenlijk) heerlijk om te zien:

[Link niet meer beschikbaar]

a real woman don't need big tits.

tenzij om geestelijke redenen, dan doe wat je niet laten kunt :)

Zelfvertrouwen is op meer manieren te winnen overigens :)

Als het om de uiterlijk gaat,
vind ik dat de verhouding het belangrijkste is.
Dus grote borsten = grote billen
en kleine borsten = klein kontje

dus de harmonie in een vrouw haar lichaam

Maar door de vele grote borsten wat je op tv ziet, kan ik me indenken dat vrouwen onzeker gaan voelen en twijvelen of ze genoeg borst hebben.

Persoonlijk vind ik dus gewoon de stevigheid interessant.

Wat ik me ook kan indenken dat oudere vrouwen hun borsten willen liften. Dat ze gaan hangen of gaan rimpelen. En daar dus wat aan willen doen.

Jopie

yasmin zei:
doe waar je je goed bij voelt, maar dit vind haar nog steeds (allebei eigenlijk) heerlijk om te zien:

Nee thanks,
Ik heb trouwens wel een vriendin gehad, die zo er uit zag.
Ze was lief en ik had er geen moeite mee.

Maar zie graag wat meer vet op een vrouw haar lichaam

Jopie

ik denk dat ze op doorgaans iets meer vet heeft dan op wedstrijden, ook mooi:

Met een vetpercentage van bijna 30 % heb ik een A-cupje. (Voordeel met een mager bovenichaam; je ziet snel de definitie - daar dan :W) En ik weet niet wat dat voor de toekomst beloofd (er moet toch nog zeker 10 % af, en waarschijnlijk nog wel wat meer), maar ik sluit echt niet uit dat ik er ooit nog een B-tje van laat maken. 4.675 Euro voor twee maal 160 a 200 cc anatomische (!) (niet van die bloemkolen dus!) implantaten. *Zucht*

Ik moet er persoonlijk niet zo veel van hebben. Kan het me voostellen als je bijvoorbeeld echt nix hebt. Maar dan heel bescheiden, niet van die grote ballonnen , het staat ook raar als het niet bij het lichaam past. Ik vind het ook een eng idee om in je gezonde lichaam te laten snijden en dan dingen in je te laten plaatsten (die ook nog problemen kunnen geven).
Je ziet het gewoon bijna altijd! Een vriendin van mij heeft het laten doen (volle cup C) , in een bh was het wel mooi , bloot waren het echt 2 rare losse ronde dingen op haar lichaam geplakt. Haar laatste vriend keek raar op toen ze op haar rug lag en die dingen gewoon rechop bleven staan! Nu heeft ze ook last ervan dat er 1 hard wordt, dus dat voel je.

Stevige ronde borsten , dat vind ik zelf erg mooi. Maakt niet uit hoe groot/klein als ze maar stevig zijn. Ik kan me een borstlift wel voostellen als je wat ouder wordt.

Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten maar pas een beetje op met de grootte (en onnatuurlijkheid) zeg ik altijd maar.

jopiepoekie zei:
Nee thanks,
Ik heb trouwens wel een vriendin gehad, die zo er uit zag.
Ze was lief en ik had er geen moeite mee.

Maar zie graag wat meer vet op een vrouw haar lichaam

Jopie

Oké dan. nu ben ik in de war! ik dacht toch echt dat Jopie Pokie een man was. Maar Jopie is dus een dame (die op andere dames valt?).
Nou ja, lekker boeien ook. :p

On-topic: voor mij persoonlijk gaat het niet om de grootte van de borsten maar om de verhoudingen in het lichaam. Grote borsten zijn niet per defenitie mooi. Ik ben dan ook meer een benen-billen man :D

Lauw zei:
Oké dan. nu ben ik in de war! ik dacht toch echt dat Jopie Pokie een man was. Maar Jopie is dus een dame (die op andere dames valt?).
Nou ja, lekker boeien ook. :p
D

Ik wil wel voor een avond je vrouw zijn hoor ;)
maar dan moet ik wel mijn leuter zien te verbergen :D

jopiepoekie zei:
Ik wil wel voor een avond je vrouw zijn hoor ;)
maar dan moet ik wel mijn leuter zien te verbergen :D

WHOEHAHAHA!!!!!! sorry dude. ik dacht echt dat je een vrouw was vanwege die vraag over siliconen. :D

Als je een vrouw was geweest dan had je wel alle vooroordelen over overcoïtuste lesbische manwijven bevestigd :D

Je mag best een keer m'n vrouwtje spelen maar ik vrees dat ik jouw vraagprijs niet kan betalen :D :D

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven