Fitness Seller

siliconen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat bedoel je met Mikki heeft geleerd zichzelf te respecteren zoals ze is, maar jij blijkbaar nog niet?

ik ben tevreden met m'n cup AA, ookal zou ik ze wel wat groter willen zien, maar zij is niet tevreden :) dat bedoelt ie
 
Mikki barst van de jaloezie naar Rihanna toe dus ze is nog niet helemaal met zichzelf in 't reine gekomen :roflol:

Joehoe! Mikmans! Does es böse worden!

Oja vreselijk jaloers ;) stiekem laat ik me ombouwen tot Rihanna. :D
 
mmm...suderlapje of dikke biefstuk... moeilijke keuze...
 
ik ben tevreden met m'n cup AA, ookal zou ik ze wel wat groter willen zien, maar zij is niet tevreden :) dat bedoelt ie

Je zegt hetzelfde als hij ,en maakt het niet duidelijker wat je er mee bedoeld.Mag zij ontevreden zijn?
 
Even een before & after pic plaatsen van een mislukte ingreep en dan zeggen dat 'siliconen dus lelijk zijn' woeha! :roflol: Inderdaad wat iemand al zei hier; de kennsi van zaken is ver te zoeken.:D
 
Even een before & after pic plaatsen van een mislukte ingreep en dan zeggen dat 'siliconen dus lelijk zijn' woeha! :roflol: Inderdaad wat iemand al zei hier; de kennsi van zaken is ver te zoeken.:D

monsterspelling ouwe :D
 
wij mannen wil ook wat lekkers zien...
Ben ook een man, maar zie liever naturel, zie niet in wat er lekker is aan nep. Zie het verschil ook niet zo tussen nep pec implantaten (waar iedereen dan wél tegen is) bij mannen of siliconen bij vrouwen. De natuur heeft de vrouw geen balonnen gegeven, dus verkracht die natuur dan ook niet. Maar zoals ik al zei: ik begrijp de A cups wel en die vrouwen met hangende velletjes dat ze er iets aan willen doen, zolang het een normale maat blijft en er beetje normaal uitziet.
 
mikki krijgt een derde been :eek2:

ontopic: obsession betaal jij alles?

Jij kunt wel wat van jouw tieten doneren bro, voor het goede doel. j/k:D
 
Even een before & after pic plaatsen van een mislukte ingreep en dan zeggen dat 'siliconen dus lelijk zijn' woeha! :roflol: Inderdaad wat iemand al zei hier; de kennsi van zaken is ver te zoeken.:D
Ze is er zelf anders aardig mee in haar nopjes:
8 weken na operatie, t-shirts staan nu ook geweldig !!!
Foto=BVDT6HFD.jpg
 
dat en andere zaken :evil: :evil:
 
Daar bedoel ik mee dat alle mannen het wel mooi vinden!!
Ze willen er maar al te graag na kijken.
Maar het gaat om mijn lichaam ik wil dat veranderen aan mijn lichaam.

hahahha echt humor dit, je moet het allemaal lekker zelf weten. Maar kan je 1 ding zeggen van alle vrienden en kennissen die ik heb (zijn er best wel aardig wat) ken ik wel te verstaan 1 man die het mooi vind, en dat komt denk ik doordat zijn vriendin het heeft. Verder vind ik het 99% van de keren echt spuug lelijk. geef mij dan maar gewoon die echte a cup ipv van die bart smit rommel. Suc6 ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven