AndroidHealthClinic

siliconen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
whaha relaxed.....

dus jou exvriendin had ze?

en hoe voelt dat nou ? net echt of wat? en is het waar dat die tepels dan bijna altijd stijf staan?

ik ben toch wel benieuwd hoor als dat nou allemaal echt zo "net echt" voelt.

my god...

volgens mij zit je al met je jongeheer in je hand of niet? wachtend op meer informatie....
 
my god...

volgens mij zit je al met je jongeheer in je hand of niet? wachtend op meer informatie....

We hoeven niet allemaal onszelf te helpen gast.
Daar hebben sommige van ons vrouwtjes voor, maar dat zal jij niet begrijpen want was jij niet degene die een paar posts geleden zei dat ie gay was ? o ja dat was jij :D
 
Tja ik heb drie vriendinen met gehad, helaas alle drie koud


Ik heb er 1 gehad en heel erg lang mee geweest ook maar die waren gewoon op lichaamstemperatuur hoor,kerel.

Vaag...
 
Pack it up boys iám leavin.Sleep wel . Handen boven de dekens en denk niet aan mijn ex. Doe ik ook al niet meer:D
 
raar iedere keer als je wat zegt ,zeg je ook niks.haha .Mischien had ze een thermostaat
 
Ik weet niet beter dan dat ze op lichaamstemperatuur zijn en voor de rest valt er niets over siliconenborsten in het algemeen te zeggen want het ligt aan verschillende zaken (soort implantaat, operatietechniek!) of ze nou hard, rond, zacht of koud aanvoelen.

Niks van te zeggen dus.

Zoals we in het AAS-forum altijd zeggen: Ga je es inlezen voordat je generaliserende opmerkingen maakt, niet alles is hetzelfde :p
 
Gelukkig ben jij een heuze taalvirtuoos die hoogstwaarschijnlijk eerste word op het Groot Dictee Der Nederlandse Taal, Pro.
 
taalgebruik ;)

Ik zou trouwens maar opletten voor koemans want hij is een beest. Kijk maar naar zijn karmastaaf.

shit, hoe kon ik dat nou niet gezien hebben ?
 
sterk stukje taal gebruik :thumbup:

kerel zoals mij hebben geen behoefte aan goede typenvorm
ik ben alleen brut massiefv en gewoon perfect mooi . en ik heb een loenge staaf wat moet ik nog meer hebben
 
kerel zoals mij hebben geen behoefte aan goede typenvorm
ik ben alleen brut massiefv en gewoon perfect mooi . en ik heb een loenge staaf wat moet ik nog meer hebben

Daar heb je een punt.
 
En Koetje spreekt Bananenrepubliek-Vlaamsch daar dienen we rekening mee te houden anders dient hij een schone aanvraag in bij een gemiddelde Nederlandse linkse k*tgemeemte en gaat ervandoor met 3 ton subsidie.
 
Eigenlijk vind ik het zo plat en simpel maar er wordt altijd zo gevoelig over gedaan, wat wel logisch is.

Waar ik me echter dan weleens aan stoor, is dat gebruikers die hard trainen, toegewijd eten en rusten, van ontwetende en zelfs de wat meer geinformde een shitload aan negativiteit over hun krijgen.

Terwijl vrouwen gewoon gaan liggen en de job wordt gedaan, tegenwoordig maakt niemand daar een haartje objectie tegen.

Persoonlijk komt voor mij een vrouw met meelzakken onder haar huid (wat zo zie ik het zelf), gewoon over als iemand die zich niet door moeder natuur sexy voelt. Ik vind het veel mooier als een vrouw met kleine borsten juist andere lichaamsdelen accentueerd en zich vrouwelijk opstelt en zich daarnaar kleed.

De ontevredenheid die in de geest omgaat wordt naar de buitenwereld toe weggepoetst, maar van binnen veranderd er niets.
 
De ontevredenheid die in de geest omgaat wordt naar de buitenwereld toe weggepoetst, maar van binnen veranderd er niets.

Je moest es weten. Je móest es weten....:roflol:
 
We hoeven niet allemaal onszelf te helpen gast.
Daar hebben sommige van ons vrouwtjes voor, maar dat zal jij niet begrijpen want was jij niet degene die een paar posts geleden zei dat ie gay was ? o ja dat was jij :D

oh brother....

Begrijpend Lezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven