Fitness Seller

Silverback

Bezoekers in dit topic

Snipes

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2020
Berichten
83
Waardering
62
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
Ik kwam dit product tegen en het leek me een interessant goedje. Volgens de productomschrijving zou je er veel spiermassa en kracht mee aanmaken en zelfs sneller vetverlies wordt gepropageerd.
Nou heeft het een hele waslijst aan ingrediënten en ik vroeg me af of iemand hier met een beetje verstand hiervan mij iets zinnigs kan vertellen over het potentiëel van dit product:

Supplement Facts

Serving Size:
1 Capsule

Servings per Container: 60 Amount Per Serving:

Halodrol

4-chloro-17a-methyl-androst-1,4-diene-3b,17b-diol – 20mg

Methylstenbolone
2,17a-dimethyl-17b-hydroxy-5a-androstan-1-ene-3-one – 7.5mg

Max LMG
13-ethyl -3-methoxy-gona-2,5(10)-diene-17-one – 20mg

Cyanostane
2-cyano-17a-methyl-17b-hydroxy-androst-3-one – 15mg

Trenavar
Estra-4,9,11-Tren-3,17 Dione – 20mg

5A-Hydroxy Laxogenin – 20mg

Carbopol – 25mg

Milk thistle (80% silmarin) 100mg

N-Acetyl-L-Cystine (NAC) 100mg

Tongkat Ali (Long Jack) 100mg
 
Redelijk potente prohormonen bij elkaar.
behoorlijke impact op je lever.
is een beetje te vergelijken met verschillende orals door elkaar nemen
(bv dianabol samen met winstrol samen met anavar)
krachtwinst die weer snel weg is na je kuur.
 
Wordt miss als prohormoon verkocht maar is technisch gezien een mix van steroiden.
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam dit product tegen en het leek me een interessant goedje. Volgens de productomschrijving zou je er veel spiermassa en kracht mee aanmaken en zelfs sneller vetverlies wordt gepropageerd.
Nou heeft het een hele waslijst aan ingrediënten en ik vroeg me af of iemand hier met een beetje verstand hiervan mij iets zinnigs kan vertellen over het potentiëel van dit product:

Supplement Facts

Serving Size:
1 Capsule

Servings per Container: 60 Amount Per Serving:

Halodrol

4-chloro-17a-methyl-androst-1,4-diene-3b,17b-diol – 20mg

Methylstenbolone
2,17a-dimethyl-17b-hydroxy-5a-androstan-1-ene-3-one – 7.5mg

Max LMG
13-ethyl -3-methoxy-gona-2,5(10)-diene-17-one – 20mg

Cyanostane
2-cyano-17a-methyl-17b-hydroxy-androst-3-one – 15mg

Trenavar
Estra-4,9,11-Tren-3,17 Dione – 20mg

5A-Hydroxy Laxogenin – 20mg

Carbopol – 25mg

Milk thistle (80% silmarin) 100mg

N-Acetyl-L-Cystine (NAC) 100mg

Tongkat Ali (Long Jack) 100mg
Om direct antwoord te geven op je vraag:
Ja het is zeer potent maar hou rekening mee dat je dan wel echt aan het kuren bent en dat je productie platgelegd wordt (dus nakuur bv).

Best wel harsh op je lever ook zoals chrash al aangaf, ondanks dat er milk thistle en NAC zijn toegevoegd.
 
valt me wel op bij de prohormones.. elk product.. maakt niet uit welk merk... claims vet verlies en lean mass en strenght
daardoor valt de keuzes moeilijk te maken vindt ik
 
Gewoon niet nemen en AAS nemen makkelijke keuze.
 
Proper On-Cycle and Post Cycle Support should be used with a cycle of Silverback.
Dus na de pro hormonen, ben je nog niet klaar met kopen.

Dan beter wat Bokito zegt, dan weet je wat je hebt. En weet je wat je verwachten kunt.
Cannabis, coke en alcohol door elkaar is ook altijd zo verwarrend, en niemand weet meer waar de koppijn van komt.
 
Proper On-Cycle and Post Cycle Support should be used with a cycle of Silverback.
Dus na de pro hormonen, ben je nog niet klaar met kopen.

Dan beter wat Bokito zegt, dan weet je wat je hebt. En weet je wat je verwachten kunt.
Cannabis, coke en alcohol door elkaar is ook altijd zo verwarrend, en niemand weet meer waar de koppijn van komt.
Van coke en cannabis krijg je geen koppijn, dus... :p
 
Hmm ben er niet veel wijzer van geworden van de antwoorden. Wat is bijvoorbeeld

Methylstenbolone
2,17a-dimethyl-17b-hydroxy-5a-androstan-1-ene-3-one – 7.5mg

Nooit van gehoord en heb geen idee wat het doet/bijwerkingen etc.
 
Hmm ben er niet veel wijzer van geworden van de antwoorden. Wat is bijvoorbeeld

Methylstenbolone
2,17a-dimethyl-17b-hydroxy-5a-androstan-1-ene-3-one – 7.5mg

Nooit van gehoord en heb geen idee wat het doet/bijwerkingen etc.
Lees ze dan eens tegoei
 
Hmm ben er niet veel wijzer van geworden van de antwoorden. Wat is bijvoorbeeld

Methylstenbolone
2,17a-dimethyl-17b-hydroxy-5a-androstan-1-ene-3-one – 7.5mg

Nooit van gehoord en heb geen idee wat het doet/bijwerkingen etc.
Een gemethyleerde orale steroid verkapt onder de naam prohormoon als semi-legale weg om ze in sommige landen als supplement te kunnen verkopen.
 
Enige 'pro hormoon' die ik kan aanbevelen ipv anavar of winstrol is epistane, werkte duidelijk beter.

Edit

Onderdrukte me wel gigantisch.
 
Enige 'pro hormoon' die ik kan aanbevelen ipv anavar of winstrol is epistane, werkte duidelijk beter.

Edit

Onderdrukte me wel gigantisch.
M-drol en m1t nooit geprobeerd? Vond deze beide nog een heel stuk sterker (vooral m1t)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
M-drol en m1t nooit geprobeerd? Vond deze beide nog een heel stuk sterker (vooral m1t)
Nope, echte superdrol schijnt fantastisch te zijn laatste weken prep maar ook nog nooit geprobeerd.

Was het eigenlijk ook niet van plan :P

Als ik een favoriet moet kiezen is het halotestin
 
merk dat ik. wat korter lontje heb of dat door de epistane komt door de trenavar .. misschien combi.. .
en met de bekende anabolen nooit gehad...
 
Lees ze dan eens tegoei

Hoe bedoel je lees ze dan eens? Kan wel lezen wat de naam is of de chemische samenstelling maar dan weet ik eigenlijk nog niks. :p


Enige 'pro hormoon' die ik kan aanbevelen ipv anavar of winstrol is epistane, werkte duidelijk beter.

Edit

Onderdrukte me wel gigantisch.
Waaraan merkte je dat?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
merk dat ik. wat korter lontje heb of dat door de epistane komt door de trenavar .. misschien combi.. .
en met de bekende anabolen nooit gehad...

Oke dus misschien krijg je een korter lontje van een van de ingredienten.. Is dat niet gewoon door de onderdrukking van je HPTA icm een hogere bloeddruk?
 
Hoe bedoel je lees ze dan eens? Kan wel lezen wat de naam is of de chemische samenstelling maar dan weet ik eigenlijk nog niks. :p



Waaraan merkte je dat?
Bloedtest gedaan toen on, zat alleen op epistane.
 
Oke dus misschien krijg je een korter lontje van een van de ingredienten.. Is dat niet gewoon door de onderdrukking van je HPTA icm een hogere bloeddruk?
hoger bloed druk heb ik niet. ben werkelijke bij longarts voor check en conditie test. .. (longontsteking gehad en erachter aan een virus op de longen).
het zal cker van 1 van de ingrediënten zijn .. maar welke ? dont no
 
Back
Naar boven