Fitness Seller

Nieuws Simon's power gym afgebrand

Bezoekers in dit topic

Ano_94

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
2.762
Waardering
0
Zat ff te zoeken naar website van zijn gym kwam ik dit tegen:

Simon's Power Gym afgebrand

  • Gepubliceerd op 02 januari 2009, 22:57
  • Laatst bijgewerkt op 02 januari 2009, 23:02
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Almere/Jeroen Oosterheert - Voor Simon Sulaiman had het jaar niet slechter kunnen beginnen. De Almeerder, bekend van de Sterkste Man van Nederland wedstrijden, zag zijn sportschool Simon's Power Gym aan de Hoppezuigerstraat ouderjaarsnacht afbranden. Uit eerste onderzoek bestaat het vermoeden dat de brand is ontstaan door een elektrische storing.
,,Het is een drama. Er is niets meer van over. Ik hoop dat ik ergens anders tijdelijk een ruimte kan huren. Daar ben ik nu over in gesprek, maar ik moet het nog even afwachten. Ik hoop echt dat ik mijn klanten tijdelijk ergens kan onderbrengen anders ben ik ze straks kwijt'', reageert een geschokte Sulaiman.
De sterke man kreeg het bericht van de brand toen hij op een feest was. Een collega is toen even gaan kijken. ,,We dachten dat het een vals inbraakalarm was. Dat hebben we wel vaker gehad, maar hij belde al snel om te vertellen dat de vlammen uit het pand kwamen. Toen ben er ik ook heen gegaan en was de brandweer druk bezig met blussen'', kijkt Sulaiman terug. Hij schat dat de schade enkele honderdduizenden euro's bedraagt. ,,De verzekeringcoïtuspert moet nog komen, maar alle apparaten zijn kapot en gesmolten. Daar valt echt niks meer mee aan te vangen.''
Hoe de brand precies ontstaan is weet de sportschoolhouder niet. ,,Het kan van alles zijn. Ik hoop maar dat uit onderzoek blijkt dat het kortsluiting was, anders blijf ik wel met een heel naar gevoel achter. Ik zou namelijk niet weten wie me dit aan zou willen doen.''​

Bron: Almere vandaag

Weet iemand of hij een nieuwe hardcore gym heeft?
 
Heeft zeker geld van de verzekering willen ontvangen?
 
Heeft zeker geld van de verzekering willen ontvangen?

Simon is een goudeerlijke man!die zou zoiets nooit doen:D
hij zou geen nieuwe gym gaan openen geloof ik!
 
Back
Naar boven