AndroidHealthClinic

Simplexx 15mg/1.5ml

Bezoekers in dit topic

raven32

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
258
Waardering
26
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Heb een vraag over deze turkse simplexx me pennen a g2g.. maar over deze weet ik niks vindt ik niks. Behalve die blauwe doosjes simplexx die hier op dbb staan

Mag me extra info sturen via pm over echt nep maar meer ook niet .

als dat ook niet mag sorry mod dat haal ik dat weg.

20170213_142447.jpg


20170213_142430.jpg


20170213_142915.jpg
 
Fake

99% van de nordis zijn fake, spreek uit eigen ervaring.

Laat maar eens testen,zul je zien, 0.0 hgh zit er in
 
Fake

99% van de nordis zijn fake, spreek uit eigen ervaring.

Laat maar eens testen,zul je zien, 0.0 hgh zit er in

Ja maar dat gaat over de 16 iu die ik hier en daar zie rondkomen dit is 45iu en komen uit apotheek net als de pen.. ff meer reseach ga ik maar lroberen te vinden op t net
 
Van af blijven inderdaad. Bijna alles wat je hiervan ziet is fake. Alleen als je deze zelf rechtstreeks uit de apotheek kunt halen moet je ze pakken. Anders voor een ander merk kiezen.
 
Ja maar dat gaat over de 16 iu die ik hier en daar zie rondkomen dit is 45iu en komen uit apotheek net als de pen.. ff meer reseach ga ik maar lroberen te vinden op t net

De 30 en 45iu zijn de fakes

Enkel als je ze uit de belgische of nl apotheek hebt kan je zeker zijn

16iu nordis bestaan bij mijn weten niet(wel 15iu)
 
z1007 ja ik bedoelde die blauwe doos van simplexx ik dacht die was 16 maar ok 15..

Ja pen en die simplexx kommen uit turkije uit apotheek .. maar wou xtra info over die simplexx..

Als er geen xtra nuttige info meer is of link erna .. mag er een slotje op mod.. dank u allen
 
z1007 ja ik bedoelde die blauwe doos van simplexx ik dacht die was 16 maar ok 15..

Ja pen en die simplexx kommen uit turkije uit apotheek .. maar wou xtra info over die simplexx..

Als er geen xtra nuttige info meer is of link erna .. mag er een slotje op mod.. dank u allen

Genos penne uit apotheek turkije g2g
Simplexx enkel hier uit apotheek te vertrouwen
 
Back
Naar boven