MuscleMeat

Simsalabim’s 17 jaar oud trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dl doe je niet (meer) ?
 
Een setje zonder muziek kan toch wel :)
Nee bij mij echt niet man, ik gebruik muziek echt heel erg om in de zone te komen. Maar er is altijd wel iemand aanwezig rond die tijd die ik ken dus komt goed. Heb gepland om 160 voor 8 te doen, idk hoe dat zal gaan haha.
 
Dl doe je niet (meer) ?
Deadlift doe ik zo nu en dan. Ik kreeg altijd last in mn rug, een klein steekje, ook met goede vorm. Ben toen dus echt heel lang gestopt. Heb laatst deadlifts aan de hand van sumo opgepakt want dan voel ik echt niks in mn rug. Maar vind de oefening niet zo fantastisch om hem heel vaak te doen. Doe een keer in de twee weken ofzo.
 
Dl doe je niet (meer) ?
Squat: 190kg
Deadlift: 170kg
Bench: 135kg

Dit zijn mn stats dus je kan ook zien dat mn deadlift heel slecht is. Maar ook toen ik deadlifte was de deadlift altijd minder dan mn squat. Ik doe nu btw nooit meer 1 rm eigenlijk dus zou niet weten of ik er meer uit kan drukken.
 
Squat: 190kg
Deadlift: 170kg
Bench: 135kg

Dit zijn mn stats dus je kan ook zien dat mn deadlift heel slecht is. Maar ook toen ik deadlifte was de deadlift altijd minder dan mn squat. Ik doe nu btw nooit meer 1 rm eigenlijk dus zou niet weten of ik er meer uit kan drukken.
Heel slecht? Ik vind het een sterke deadlift. Je andere stats vind ik zelfs bijzonder sterk. Kwa kracht zit je op je jonge leeftijd al op een niveau dat veel huis en tuin kuurders moeilijk halen.
 
Squat: 190kg
Deadlift: 170kg
Bench: 135kg

Dit zijn mn stats dus je kan ook zien dat mn deadlift heel slecht is. Maar ook toen ik deadlifte was de deadlift altijd minder dan mn squat. Ik doe nu btw nooit meer 1 rm eigenlijk dus zou niet weten of ik er meer uit kan drukken.

Sterk man. Benieuwd of je ook diep genoeg gaat op de squat. Als ik jou was zou ik alsnog de focus gaan leggen op pl wedstrijden, je kan nog eens ver komen.
 
Heel slecht? Ik vind het een sterke deadlift. Je andere stats vind ik zelfs bijzonder sterk. Kwa kracht zit je op je jonge leeftijd al op een niveau dat veel huis en tuin kuurders moeilijk halen.
Nou zeg maar heel slecht met de verhouding tot squat, mn squat is namelijk meer dan men deadlift.
 
Sterk man. Benieuwd of je ook diep genoeg gaat op de squat. Als ik jou was zou ik alsnog de focus gaan leggen op pl wedstrijden, je kan nog eens ver komen.
Ja ik ga best wel diep, in ieder geval dat wordt altijd door iedereen gezegd. Al helemaal met frontsquats dan raakt mn kont zga mn kuiten aan haha. Maar ik weet niet of ik op pl wil focussen. Ik vind dat bij nader inzien helemaal niet zo leuk, en vind het leuker om veel gewicht voor veel reps te pushen. Maar ik zal er nog over na denken
 
Gister armen en schouders getraind:

Cable flys 3x15
Face pulls 3x8
Ez bar curl 4x5
Straight bar cable curl 3x12 superset met
Straight bar cable push down 3x12
Side raises 3x15
Hammer curls3x10
Preacher cur machine 4x8
Biceps curls 3x12
Rear delt flys 4x8
 
Vandaag heb ik back getraind.


Back day:

Lat prayer 3x8
Back extension 3x10
Lat pull down 3x8
One hand lat prayer 3x10
Machine row 3x8
Face pulls 2x15
Rear delt flys 3x8
Tricep push down 3xfailure

Morgen om 6 uur op want ben van plan om om 7 uur voor school even snel een training te pakken want zaterdag kan ik niet gaan! Dus word morgen armen (van zaterdag) in de ochtend en chest (maandag) in de avond
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ben wakker nu, wekker stond op 6:00. Voel me eigenlijk best wel goed en wakker, ga nu even snel wat eten, douchen en dan op naar de gym!!!!!:wl:
 
Training van vanochtend.

Armen:
Calve raises 2x50
Underhand tricep push down 3x12
Overhead db tricep extension 3x8
Scullcrusher 3x8
Rope tricep push down 4x8
Ez bar curl 3x8
Ez bar close curl 3x12
Machine curl 3x15
Hammer curl 3x8
 
Een extra rustdagje kan geen kwaad hoor, is zelfs verstandig om zo nu en dan in te lassen. Al helemaal als je 6 x per week traint...
 
Een extra rustdagje kan geen kwaad hoor, is zelfs verstandig om zo nu en dan in te lassen. Al helemaal als je 6 x per week traint...
Ja heb je wel gelijk in hoor, maar kan er niet tegen als ik iets in heb gepland en dan niet doe #autisme
 
Chestday van gister avond.

Chestday:
Db flys 2x20
Db bench press 3x8
Cable flys 3x12
Incline bench 4x8
Dips 3xfailure
Static hold db bench 3x40 seconden
Shoulder raises 3x15
 
Vandaag leg day ging best goed, heb 160 voor 8 reps gesquat. Dit was een nieuwe pr heb namelijk vorige keer 150x8 gedaan. Diepte was goed snelheid ook. Enige probleem was vanaf de 4de rep ging een knie steeds naar binnen, ik ben best paranoia dus ga eerst dat fixen zodat ik ook zwaardere gewichten met perfecte vorm uit kan voeren.


Leg day:
5 min warmlopen
Squat 160kgx8
Laying hamstring 3x12
One leg leg extension 3x10
Hamstring curl 3x8
Horizontal leg press 3x10
Calve raises 1x50
 
Hier nog een mooie foto die ik tijdens de arm day gister heb gemaakt!

9647C2EA-99C6-4D4B-8400-0EBF4B56DE9A.png
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven