AndroidHealthClinic

Simsalabim’s 17 jaar oud trainingslog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Supersterk man en dat op die leeftijd. Talent.
Google eens op 'band clam shell exercise' of Pak wat extra abductor werk. Lichte of BW Squats met elastiek om je knieën kan ook helpen.
 
Supersterk man en dat op die leeftijd. Talent.
Google eens op 'band clam shell exercise' of Pak wat extra abductor werk. Lichte of BW Squats met elastiek om je knieën kan ook helpen.
Dankjewel voor de tips, zal ik allemaal proberen de komende tijd!
 
Respect voor je kracht en toewijding! Squat ziet er goed uit, goede diepte en vlotte reps ook nog eens. Ik denk dat je met wat tweaks hier en daar zo op 200+ deadlift voor reps zit. De kracht heb je sowieso al...
Echter hoef je natuurlijk niet zwaar te deadliften om goede gains te maken, kan ook prima zonder. Sterker nog, het kan je squatprogressie alleen maar in de weg zetten.

Als het je echter enkel en alleen om bodybuilding te doen is, dan zijn de Stiff Legged Deadlift en Romanian Deadlift wel goede alternatieven om mee te experimenteren. Dat zijn prima oefeningen om in je beentraining op te nemen, je hoeft daar ook geen hele zware gewichten voor te gebruiken om een goed resultaat mee te behalen. Lichte tot gemiddelde gewichten hanteren met vrij hoge reps, een goede pomp gegarandeerd!
 
Respect voor je kracht en toewijding! Squat ziet er goed uit, goede diepte en vlotte reps ook nog eens. Ik denk dat je met wat tweaks hier en daar zo op 200+ deadlift voor reps zit. De kracht heb je sowieso al...
Echter hoef je natuurlijk niet zwaar te deadliften om goede gains te maken, kan ook prima zonder. Sterker nog, het kan je squatprogressie alleen maar in de weg zetten.

Als het je echter enkel en alleen om bodybuilding te doen is, dan zijn de Stiff Legged Deadlift en Romanian Deadlift wel goede alternatieven om mee te experimenteren. Dat zijn prima oefeningen om in je beentraining op te nemen, je hoeft daar ook geen hele zware gewichten voor te gebruiken om een goed resultaat mee te behalen. Lichte tot gemiddelde gewichten hanteren met vrij hoge reps, een goede pomp gegarandeerd!
Ik deadlift ook haast nooit, maximaal 1x in de 2 weken omdat ik heel erg merk dat mn squat er door achteruit gaat en mn bankdrukken ook. Ik doe wel gewoon hier en daar stiffleg deadlift tijdens mn training, en ik doe back extension. Maar thanks voor de tips, waardeer het!
 
Backday:
Pre exhaust lat pull in 2x20
Row grip lat pull down 4x8
Cable unileteral row 3x10
Unileteral lat pull down 3x8
Rope lat prayer 4x8
Machine row 3x8
Facepulls 3x15
 
Chest day van gisteren:

Seated OHP 3x8
Bench press 3x10
Close machine press 3x10
Inclien db 3x8
Incline chest press 3x10
Ez cable curls 3x10
 
Chestday:

10x10 bench press
5x12 incline bench
3x12 db flys
3x15 shoulder raises
5x10 hammer curls
4x10 db curls
 
Ik ben weer terug uit de dood. Zal even delen hoe het gaat nu mocht het iemand interesseren. Heb me afgelopen paar maanden erg slecht gevoeld, vooral mentaal. Ik kamp daarnaast al sinds meer dan een jaar met maag problemen en de huisarts schrijft eerst maagzuur remmers voor, heeft me na maanden lang pillen te geven naar de diëtiste door gestuurd. Deze kon echter ook niks vinden in mn voeding etc. Nu dus nogsteeds omeprazol wachten tot dat klaar is en dan maar even een onderzoek laten doen naar mn maag. In ieder gevaal voel ik me daarnaast mentaal echt verneukt, ik schijn niet aan te komen in de spiegel. De weegschaal zegt ik ga omhoog iedereen zegt ik wordt groter maar ik wordt alsmaar gefrustreerder en bozer op mezelf, kijk nu ook nog maar zelden in de spiegel en draag alleen maar lage kleding.

Training gaat echter super goed en heb nog nooit zo goed, intensief en tot failure getraind als nu.

Voeding gaat lekker daarnaast, eet nu 100% clean en ben gestopt met één wekelijkse cheatmeal.

Aan het einde van het jaar wil ik een wedstrijd gaan doen, moet nog even kijken welke maar zal het wel gaan doen.

Ik ga proberen weer een beetje updates te doen hier, zit vooral op het forum voor informatie nu en heb niet echt tijd om te posten.
 
Ben nu bovendien elke zondag aan het oefenen met posen en hoe ik mezelf moet presenteren en vind dit ook erg leuk om te doen. Mocht iemand nog tips hebben voor videos of boeken die een goede uitleg rondom posing geven laat het me weten
 
Stoppen met maagzuur remmers. Veelal is t probleem met maagzuur een tekort aan maagzuur waardoor t niet goed mengt met je eten en dat de problemen geeft.
Bij een tekort gaat t zuur ook op je voeding drijven en rispt t op.

Stop met omeprazol en voeg aan elke maaltijd 1 lepel azijn toe.
Als dit t is weet je t na een week of 2.
Linkjes over maagzuur tekort moet ik nog ergens hebben.
Google maar eens op maagzuur tekort.
 
hoelang train je al tot failure? Kan zijn dat je overtraind bent. Doe eens een paar weken rustig aan zou ik zeggen.
 
Ik ben weer terug uit de dood. Zal even delen hoe het gaat nu mocht het iemand interesseren. Heb me afgelopen paar maanden erg slecht gevoeld, vooral mentaal. Ik kamp daarnaast al sinds meer dan een jaar met maag problemen en de huisarts schrijft eerst maagzuur remmers voor, heeft me na maanden lang pillen te geven naar de diëtiste door gestuurd. Deze kon echter ook niks vinden in mn voeding etc. Nu dus nogsteeds omeprazol wachten tot dat klaar is en dan maar even een onderzoek laten doen naar mn maag. In ieder gevaal voel ik me daarnaast mentaal echt verneukt, ik schijn niet aan te komen in de spiegel. De weegschaal zegt ik ga omhoog iedereen zegt ik wordt groter maar ik wordt alsmaar gefrustreerder en bozer op mezelf, kijk nu ook nog maar zelden in de spiegel en draag alleen maar lage kleding.

Training gaat echter super goed en heb nog nooit zo goed, intensief en tot failure getraind als nu.

Voeding gaat lekker daarnaast, eet nu 100% clean en ben gestopt met één wekelijkse cheatmeal.

Aan het einde van het jaar wil ik een wedstrijd gaan doen, moet nog even kijken welke maar zal het wel gaan doen.

Ik ga proberen weer een beetje updates te doen hier, zit vooral op het forum voor informatie nu en heb niet echt tijd om te posten.
Wat voor maag problemen heb jij? Mijn broer kan niet normaal schijten door een te aangespannen bekem bodem. Daardoor zit hij gemideld 4 uur per dag op de pot met bijna nooit succes. Hier krijgt hij anaal massage voor om het te fixen maar hij freest het ergste.
 
Wat voor maag problemen heb jij? Mijn broer kan niet normaal schijten door een te aangespannen bekem bodem. Daardoor zit hij gemideld 4 uur per dag op de pot met bijna nooit succes. Hier krijgt hij anaal massage voor om het te fixen maar hij freest het ergste.
Ik werd een tijdlang bij elke maaltijd misselijk, en moest vaak kokhalzen door prikkel hoest en dat resulteerde in overgeven. Maagzuur remmers hebben dat drastisch vermindert waardoor ik nog maar 1/40 maaltijden misselijk wordt.

anale massage?? You must be kidding haha, voer jij die dan elke keer uit ook?
 
hoelang train je al tot failure? Kan zijn dat je overtraind bent. Doe eens een paar weken rustig aan zou ik zeggen.
Echt volledige failure sinds 3 maanden ofzo, mentaal mezelf niet zien groeien al iets langer last van. Heb laatst nog deload weekje gehad ook
 
Stoppen met maagzuur remmers. Veelal is t probleem met maagzuur een tekort aan maagzuur waardoor t niet goed mengt met je eten en dat de problemen geeft.
Bij een tekort gaat t zuur ook op je voeding drijven en rispt t op.

Stop met omeprazol en voeg aan elke maaltijd 1 lepel azijn toe.
Als dit t is weet je t na een week of 2.
Linkjes over maagzuur tekort moet ik nog ergens hebben.
Google maar eens op maagzuur tekort.
Heb sinds de maagzuur nergens meer last van eigenlijk. Heel zelden alleen nog. Mijn pillen voor 3 maanden zijn bijna op, mochten daarna weer dezelfde problemen ontstaan zal ik een gastroscopie laten verrichten.
 
Ik werd een tijdlang bij elke maaltijd misselijk, en moest vaak kokhalzen door prikkel hoest en dat resulteerde in overgeven. Maagzuur remmers hebben dat drastisch vermindert waardoor ik nog maar 1/40 maaltijden misselijk wordt.

anale massage?? You must be kidding haha, voer jij die dan elke keer uit ook?
Just to make it clear dit gaat over mijn broer en nee ik vinger zijn anus niet. Ik heb geluk dat ik zijn gene niet heb hij heeft allen lichamelijke kwaaltjes die je maar op kan noemen. En leeft redelijk opa ik daarin tegen heb een andere lifestyle wat zeker niet gezond is dus ik ben blij met mijn gen.
 
Vandaag lekkere schouder training achter de rug:
Rear shoulder pec deck 3x15
Partial shoulder raises 3x12
Smith shoulder press 1x5 3x12
Buik:
russian twist 3x12
En op zo n bankje dat je je benen naar binnen trekt idk hoe die heet maar ook 3x12

daarna lekker mn posing boven geoefend zodat ik me wat beter leer presenteren. Ga binnenkort een camera mee nemen naar de gym en dan zal ik mn posing routine opnemen en misschien hier even posten voor wat tips!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven