Fitness Seller

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je niet gelooft dat dit niet natty te bereiken is dan zou ik toch maar eens afvragen waarom je ouders je zulke poep genetics hebben gegeven.
op dit niveau op enkel weken tijd 6kg massa pakken en in vp zakken is naturel wel heel hoog gegrepen
 
Als je niet gelooft dat dit niet natty te bereiken is dan zou ik toch maar eens afvragen waarom je ouders je zulke poep genetics hebben gegeven.
Ben jij een mix van getbig en eigenwereld?
 
Als je niet gelooft dat dit niet natty te bereiken is dan zou ik toch maar eens afvragen waarom je ouders je zulke poep genetics hebben gegeven.
Ik heb nooit gezegd dat dat doel niet natty te bereiken is? Of had je het niet tegen mij?
 
Ik doelde op +6kg SPIER en -3% vet in een paar maanden
Ik doelde op de foto's. Ook de foto's met betere belichting/poses.

Natuurlijk kun je ook roids gebruiken zonder dat je er iets van ziet. Zijn maar genoeg voorbeelden van(helaas). Daarom zei ik ook: ''natty te bereiken is''.
 
Ik doelde op de foto's. Ook de foto's met betere belichting/poses.

Natuurlijk kun je ook roids gebruiken zonder dat je er iets van ziet. Zijn maar genoeg voorbeelden van(helaas). Daarom zei ik ook: ''natty te bereiken is''.
Ik ben nu gewoon natty hoor. Dus ook op die fotos. Als je dat niet natty kan halen is er goed wat mis met je training en voeding
 
Ik doelde op de foto's. Ook de foto's met betere belichting/poses.

Natuurlijk kun je ook roids gebruiken zonder dat je er iets van ziet. Zijn maar genoeg voorbeelden van(helaas). Daarom zei ik ook: ''natty te bereiken is''.
Maar wie gelooft niet dat dit niet natty te bereiken is dan?
 
Ik heb nooit gezegd dat dat doel niet natty te bereiken is? Of had je het niet tegen mij?
Ik denk dat het hier allemaal wat door elkaar loopt :)
mooi doel dat je stelt, gaat wel heel moeilijk worden, mooi fysiek, hier steekt al heel wat hard werk in.
 
Ik heb nooit gezegd dat dat doel niet natty te bereiken is? Of had je het niet tegen mij?
Nee, het ging weer eens over of de doelstellingen die aanhaalde wel of niet zonder gear de bereiken zijn. Een discussie die zou oud is als dit forum en waarover iedereen blijkbaar een mening heeft.
Als ik de mijne mag geven: er wordt veel te snel naar gear gegrepen en veel te veel onderschat wat je naturel, met hard trainen en goed eten kan bereiken
 
Ik denk dat het hier allemaal wat door elkaar loopt :)
mooi doel dat je stelt, gaat wel heel moeilijk worden, mooi fysiek, hier steekt al heel wat hard werk in.
Whatever it takes. Maar idd zit al veel werk in ja
 
Nee, het ging weer eens over of de doelstellingen die aanhaalde wel of niet zonder gear de bereiken zijn. Een discussie die zou oud is als dit forum en waarover iedereen blijkbaar een mening heeft.
Als ik de mijne mag geven: er wordt veel te snel naar gear gegrepen en veel te veel onderschat wat je naturel, met hard trainen en goed eten kan bereiken
Zeker mee eens
 
  • Like
Waarderingen: LM
Volgens mij begrijp je het niet.


Ken ik niet. Ik wil alleen aangeven dat dit prima natty te bereiken als je geen poep genetics hebt.
Dat weet iedereen, maar bedankt om het te verduidelijken
 
Nee, het ging weer eens over of de doelstellingen die aanhaalde wel of niet zonder gear de bereiken zijn. Een discussie die zou oud is als dit forum en waarover iedereen blijkbaar een mening heeft.
Als ik de mijne mag geven: er wordt veel te snel naar gear gegrepen en veel te veel onderschat wat je naturel, met hard trainen en goed eten kan bereiken
Volgens mij wordt er ook overschat wat je met gear kan bereiken. Vooral onder de natties.

En daarbij ben je natuurlijk afhankelijk van je genen.

Nee inderdaad ik begrijp niet precies wat nou je doel is. Niemand heeft ooit gezegd dat die physique op die fotos onhaalbaar is natty?
Gast, ze claimen toch dat je iets gebruikt hebt. Daarbij impliceren ze toch dat dat wellicht niet natty te bereiken is. Of wel, whatever.

Mijn statement blijft dat je gewoon een natty uitziende physique hebt. Wellicht had je liever iets anders gehoord. No hard feelings.
 
Volgens mij wordt er ook overschat wat je met gear kan bereiken. Vooral onder de natties.

En daarbij ben je natuurlijk afhankelijk van je genen.


Gast, ze claimen toch dat je iets gebruikt hebt. Daarbij impliceren ze toch dat dat wellicht niet natty te bereiken is. Of wel, whatever.

Mijn statement blijft dat je gewoon een natty uitziende physique hebt. Wellicht had je liever iets anders gehoord. No hard feelings.
Nee i dont mind haha ik ben natty train 2.5 jaar dan zal ik er wel niet uit zien als een roider
 
Gast, ze claimen toch dat je iets gebruikt hebt. Daarbij impliceren ze toch dat dat wellicht niet natty te bereiken is. Of wel, whatever.
Ze claimen dat als ik 6 kg erbij wil pakken en 3% vet kwijt wil raken in een paar maanden dat ik dan moet gebruiken, ik heb niemand zien zeggen dat ik NU of eerder iets gebruikt heb. Maybe heb je het verkeerd gelezen?
 
Back
Naar boven