XXL Nutrition

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1

Bezoekers in dit topic

Had gister best veel spierpijn in mn rug dus heb de backday naar eerste training van leg day verschoven.

10xpull ups
5x12 chin ups
BOR 6x10

pull ups gaan beter(deed dit eerst nooit) eerste 3-4 setjes lukken wel daarna moet ik steeds meer aan het einde van de grond omhoog springen en negatives doen

hamstrings:
squats 5x8
Hamstring curls 5x12
Calve raises 4x20
Soleus raises 4x12

morgen weer 60km fietsen en wil even nieuw record zetten ! Dus even geen quads gedaan vandaag
 
  • Like
Waarderingen: Apw
20285743-7F38-4EFE-93EF-E75FFA5FD41E.png

gemiddelde snelheid en eindtijd beetje verkloot door stoplichten...maar wel lekker gefietst opzich
 
Echt helemaal kapot na het fietsen maar wel nog even armen getraind. Ga nu slapen ben echt helemaal naar de klote :p:zzz:
 
Vandaag rustdag. Voel me namelijk echt niet lekker, ben moe, hoofdpijn en duizelig. Hopelijk ga ik niet dood. Dus even rustdagje en dan morgen 10000% in. Voeding blijft wel gewoon t zelfde op rustdagen als ik die heb
 
Heel chill begin van de dag dit. Heb door al mn wekkers heen geslapen en ben nu on 11:15 wakker geworden ipv mn normale 7:10. Ben om 22:45 gaan slapen ongv. Dus dat betekent dat ik 12.5 uur heb geslapen. Echt helemaal kut hele dag verpest
 
Heel chill begin van de dag dit. Heb door al mn wekkers heen geslapen en ben nu on 11:15 wakker geworden ipv mn normale 7:10. Ben om 22:45 gaan slapen ongv. Dus dat betekent dat ik 12.5 uur heb geslapen. Echt helemaal kut hele dag verpest
Blijkbaar had je het nodig. Iets te hard getraind de afgelopen tijd? (lijkt het wel op als ik je laatste posts lees)
 
Blijkbaar had je het nodig. Iets te hard getraind de afgelopen tijd? (lijkt het wel op als ik je laatste posts lees)
Jup denk beetje overtraind. Slaap namelijk wel gewoon 8 uur per nacht altijd dus aan te weinig slaap ligt het niet. Voel me nu ook al veel beter dus even rusten was misschien wel nodig.
 
Zo nu naar bed. Naast beetje cardio (10km rennen) en abs in de ochtend en paar setjes biceps net niet getraind. Dacht doe liever nog n rustdag om mn CNS beetje te laten herstellen ...
 
Eindelijk weer lekker trainen.
armen
Ez bar curls 6x12-15
Hammer curls 6x10-12
Tricep push downs 8x10

wat ik bovendien niet echt eerder heb gezegd is dat de reps die ik opschrijf de ‘daadwerkelijke’ reps zijn en dat ik daarna nog gewoon door rep met forced reps en half reps enzo. Dus vaak komen er minimaal 5 ‘Reps’ extra uit dan er in de log staan
 
Pff ietsje te laat is het nu al... morgen herkansing voor duits :/.
schouders van vandaag
10xidk welke rep range was de tel kwijt
Wel heeeeerlijke pomp na dit setje
3x12 front raise
3x10 facepulls
 
Vandaag back en chest
Heb de rust bij pull en chin ups iets omlaag gedaan aangezien vorige keer reps wel wat makkelijker gingen dan eerst.
Back:
Pull ups 5x8-12
Chin ups 3x8-12
Lat push down 6x10
Bend over row 4x8-10

Chest:
Resistance band push ups 6x15-30
Incline plate push 6x15-20
Bench press 3x12
Resistance band incline flies 3x15
 
Schouders check
OHP 3x12
Side raises 6x15
Front raises 3x12

was erg goede training gewicht wat verlaagt en nog meer op de negatieve en contraction gefocust en was erg nice en resulteerde in een goede pomp!
 
Gewicht verhogen en fuck die pomp, is toch nergens goed voor :)
Is nog steeds gewoon 60kg ohp voor 12 dus vind het wel prima. Maar gecontroleerde reps en goede pomp vind ik belangrijker dan super hoog gewicht drukken. Gewoon max weight max rep max mind muscle connection
 
Is nog steeds gewoon 60kg ohp voor 12 dus vind het wel prima. Maar gecontroleerde reps en goede pomp vind ik belangrijker dan super hoog gewicht drukken. Gewoon max weight max rep max mind muscle connection
Ja das helemaal niet slecht :)
 
rug even gepakt. Begin goede progressie te zien, denk dat het door de pull ups komt.

Pull up 5x15-8
chin up 5x9-5
Barbell pullover 4x12

zo nog even chest pakken en dan is alles weer compleet.

Ben nu aan het maintainen qua calories en gaat best nice. Zit op 4000 kcal p230 c440 f160

ben best blij met mn eten, geen maagproblemen meer(hopelijk komt dat nooit terug) en alles gaat easy naar binnen en heb nog steeds super veel honger. Kom wel heeeeel langzaam aan dus of ik kom gewoon spiermassa langzaam aan of het is een paar kcal boven onderhoud
 
rug even gepakt. Begin goede progressie te zien, denk dat het door de pull ups komt.

Pull up 5x15-8
chin up 5x9-5
Barbell pullover 4x12

zo nog even chest pakken en dan is alles weer compleet.

Ben nu aan het maintainen qua calories en gaat best nice. Zit op 4000 kcal p230 c440 f160

ben best blij met mn eten, geen maagproblemen meer(hopelijk komt dat nooit terug) en alles gaat easy naar binnen en heb nog steeds super veel honger. Kom wel heeeeel langzaam aan dus of ik kom gewoon spiermassa langzaam aan of het is een paar kcal boven onderhoud

Ik heb je log een tijdje niet bijgehouden. Wat voor problemen had je met je maag?
 
Ik heb je log een tijdje niet bijgehouden. Wat voor problemen had je met je maag?
Dacht dat het niet in deze log stond. Maar heb 6 maanden omeprazol genomen omdat ik niet kon eten. Had toen het echt erg was met mn maag na elke hap die ik nam misselijkheid en toen kreeg ik een rare prikkelhoest die me kokhalzen gaf en moest heel vaak overgeven daardoor. Echt nu al denk 1.5 jaar last van gehad. Op de omeprazol ging het beter maar had nog steeds last. Maar ging weer goed, toen was ik laatst in madrid en ging het weer echt kut, begon corona te krijgen, hitte en ander eten was niet goed voor mn maag. Toen ik terug kwam dacht ik fuck omeprazol ik stop ermee want ja idk eigenlijk en sindsdien geen last meer gehad eigenlijk op 1-2 keer na. Maar nu gaat het erg goed. Maar krijg en kreeg vooral die misselijkheden na vet eten. Dus dat ontwijk ik nu volledig en sindsdien gaat het sowieso beter. HA nooit een conclusie getrokken over wat het was maar bleef maar omeprazol voor schrijven omdat hij het niet ernstig genoeg vond om een gastroscopie te doen waar ik naar vroeg. Hoop dat het een beetje te volgen is wat ik zeg...anyway gaat nu dus weer beter en hoop dat dat echt nooit meer komt want niet kunnen eten is echt vreselijk
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven