Fitness Seller

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dacht dat het niet in deze log stond. Maar heb 6 maanden omeprazol genomen omdat ik niet kon eten. Had toen het echt erg was met mn maag na elke hap die ik nam misselijkheid en toen kreeg ik een rare prikkelhoest die me kokhalzen gaf en moest heel vaak overgeven daardoor. Echt nu al denk 1.5 jaar last van gehad. Op de omeprazol ging het beter maar had nog steeds last. Maar ging weer goed, toen was ik laatst in madrid en ging het weer echt kut, begon corona te krijgen, hitte en ander eten was niet goed voor mn maag. Toen ik terug kwam dacht ik fuck omeprazol ik stop ermee want ja idk eigenlijk en sindsdien geen last meer gehad eigenlijk op 1-2 keer na. Maar nu gaat het erg goed. Maar krijg en kreeg vooral die misselijkheden na vet eten. Dus dat ontwijk ik nu volledig en sindsdien gaat het sowieso beter. HA nooit een conclusie getrokken over wat het was maar bleef maar omeprazol voor schrijven omdat hij het niet ernstig genoeg vond om een gastroscopie te doen waar ik naar vroeg. Hoop dat het een beetje te volgen is wat ik zeg...anyway gaat nu dus weer beter en hoop dat dat echt nooit meer komt want niet kunnen eten is echt vreselijk

Vreemde vogel de HA dan... Gelukkig gaat het nu beter man. Knallen met je bulk dadelijk!:flex:
 
Dacht dat het niet in deze log stond. Maar heb 6 maanden omeprazol genomen omdat ik niet kon eten. Had toen het echt erg was met mn maag na elke hap die ik nam misselijkheid en toen kreeg ik een rare prikkelhoest die me kokhalzen gaf en moest heel vaak overgeven daardoor. Echt nu al denk 1.5 jaar last van gehad. Op de omeprazol ging het beter maar had nog steeds last. Maar ging weer goed, toen was ik laatst in madrid en ging het weer echt kut, begon corona te krijgen, hitte en ander eten was niet goed voor mn maag. Toen ik terug kwam dacht ik fuck omeprazol ik stop ermee want ja idk eigenlijk en sindsdien geen last meer gehad eigenlijk op 1-2 keer na. Maar nu gaat het erg goed. Maar krijg en kreeg vooral die misselijkheden na vet eten. Dus dat ontwijk ik nu volledig en sindsdien gaat het sowieso beter. HA nooit een conclusie getrokken over wat het was maar bleef maar omeprazol voor schrijven omdat hij het niet ernstig genoeg vond om een gastroscopie te doen waar ik naar vroeg. Hoop dat het een beetje te volgen is wat ik zeg...anyway gaat nu dus weer beter en hoop dat dat echt nooit meer komt want niet kunnen eten is echt vreselijk
Laat je eens testen op ziekte van chron
 
dit was mn rug gister, is echt wel de zwakste spiergroep samen met mn bovenarmen, dus moet even veel massa opgepakt worden en harder aan gewerkt worden!! Is ook wel een kut manier van posen omdat ik niet beide kanten kan laten zien
 
Laatst bewerkt:
Zelfontspanner/timer?
 
Zelfontspanner/timer?
Ja dat weet ik ook wel haha. Maar zeg maar als ik het zo maak is het de juiste hoogte maar heb niks om het op te zetten, ga wel ff een mount kopen voor mn tripod gewoon
 
super fijne arm en schouder dag. Echt goede pomp en goede mind muscle connection. Gewichten zijn ook aan het stijgen en lichaamsgewicht gaat ook omhoog. Zit nu 1 kg ofzo onder mn gewicht dat ik voor de cut van 4 weken had. Ben qua bovenlichaam aan het groeien en quads probeer ik te latem krimpen en hamstrings te laten groeien zodat het allemaal beetje in proporties komt, mn quads zijn gewoon echt veel te groot. Quads worden dus niet echt hard getraind alleen om een soort van te maintainen maar ze moeten eigenlijk beetje krimpen. Dus nu fietsen op leg day 2 en hamstrings en soms beetje quads op leg day 1

armen:
ez bar curl 6x8-12
hammer curls mega set 2x 8,7,6,4,3 per arm en dan max reps omstebeurt
tricep extension 3x7-13
scull crushers 3x8

schouders:
OHP 3x11-14
shoulder raises 4x15
face pulls 5x10-12
 
vandaag echt goede chest en back trainingen gehad.

Back
pullovers 4x6-10
resistance band rows 6x15
pull ups 5x5-12

chest
bench 4x8-12
incline bench 4x12
incline db flies 6x14

heb bovendien paar dagen geleden even besloten aan mn rijbewijs te beginnen dus morgen heb ik de eerste les. Vrijdag wordt ik ook 18 wou ik even zeggen
 
Back
Naar boven