XXL Nutrition

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1

Bezoekers in dit topic

Ze claimen dat als ik 6 kg erbij wil pakken en 3% vet kwijt wil raken in een paar maanden dat ik dan moet gebruiken, ik heb niemand zien zeggen dat ik NU of eerder iets gebruikt heb. Maybe heb je het verkeerd gelezen?
Oké dan heb ik het verkeerd gelezen inderdaad. Ik dacht even te lezen dat dat je dat nu bereikt hebt. Maar dat is dus je doel.

My bad
 
Lekkere fysiek pik. Die chest springt er wel lekker uit hoor. Nou nog natty toch ? Of ondertussen al begonnen met je test kuurtje :p ?
 
Ze claimen dat als ik 6 kg erbij wil pakken en 3% vet kwijt wil raken in een paar maanden dat ik dan moet gebruiken, ik heb niemand zien zeggen dat ik NU of eerder iets gebruikt heb. Maybe heb je het verkeerd gelezen?

Dat 'pakken' is in ieder geval gebruikerstaal.
 
Nee, het ging weer eens over of de doelstellingen die aanhaalde wel of niet zonder gear de bereiken zijn. Een discussie die zou oud is als dit forum en waarover iedereen blijkbaar een mening heeft.
Als ik de mijne mag geven: er wordt veel te snel naar gear gegrepen en veel te veel onderschat wat je naturel, met hard trainen en goed eten kan bereiken
Eens, maar als je echt droog wilt staan valt het toch vies tegen wat je overhoudt. Zelfs als je altijd hard traint en strikt eet.
 
Eens, maar als je echt droog wilt staan valt het toch vies tegen wat je overhoudt. Zelfs als je altijd hard traint en strikt eet.
Ja als je echt super droog wilt worden, maar wie wil dat nou (los van wedstrijden) is toch niet sustainable. Als je naar rond de 8-9% gaat wat al best lean is gewoon is dat prima te halen en kan je best veel spiermassa behouden als niet alles als je het juist aanpakt.
 
Ja als je echt super droog wilt worden, maar wie wil dat nou (los van wedstrijden) is toch niet sustainable. Als je naar rond de 8-9% gaat wat al best lean is gewoon is dat prima te halen en kan je best veel spiermassa behouden als niet alles als je het juist aanpakt.
Ik zou natty ook niet te laag gaat. Ik heb het gedaan en de 15 kg die ik in 8 maanden had gebulkt ging er in 3 maanden weer af. Aan voeding en training zal het toen niet gelegen hebben . Ik was denk ik zelfs te strikt, nooit een oefening skippen of maaltijd cheaten.

100 kg lean bij 1.83 lijkt mij natty niet echt haalbaar. Ik zou het knap vinden. Ik heb max. 103 kg gewogen, maar stond toen wel op 14% en ben langer.
 
Ik zou natty ook niet te laag gaat. Ik heb het gedaan en de 15 kg die ik in 8 maanden had gebulkt ging er in 3 maanden weer af. Aan voeding en training zal het toen niet gelegen hebben . Ik was denk ik zelfs te strikt, nooit een oefening skippen of maaltijd cheaten.

100 kg lean bij 1.83 lijkt mij natty niet echt haalbaar. Ik zou het knap vinden. Ik heb max. 103 kg gewogen, maar stond toen wel op 14% en ben langer.
Toen ik ging cutten ben ik niks van mn spier echt kwijt geraakt gewoon beetje vet weg, maar waren ook maar 3 weken.
Nergens staat dat het natty is :)
Maar ook nergens staat dat het niet natty is ;)
 
100 kg lean bij 1.83 lijkt mij natty niet echt haalbaar. Ik zou het knap vinden. Ik heb max. 103 kg gewogen, maar stond toen wel op 14% en ben langer.

Dus wat voor jou geldt, geldt voor iedereen?

Ik sta nu natty op 115kg, 9%ish bij 1.97m en geloof dat hier in de komende jaren nog veel meer uit te halen is. Als de gyms tenminste ooit nog opengaan :fire:.

Iedereen heeft andere genetics, dus een natty standard zal er nooit zijn en ook niet komen, dit is simpelweg voor iedereen anders.
Het jammere hiervan is wel, dat mensen met goeie genetics vaak al de roid stempel krijgen van de mensen met mindere.
 
Ik zou natty ook niet te laag gaat. Ik heb het gedaan en de 15 kg die ik in 8 maanden had gebulkt ging er in 3 maanden weer af. Aan voeding en training zal het toen niet gelegen hebben . Ik was denk ik zelfs te strikt, nooit een oefening skippen of maaltijd cheaten.

100 kg lean bij 1.83 lijkt mij natty niet echt haalbaar. Ik zou het knap vinden. Ik heb max. 103 kg gewogen, maar stond toen wel op 14% en ben langer.
Oh en bovendien is wel haalbaar hoor met echt freaky freaky genetics. Een van mn beste maten (21) traint nu 4 jaar ofzo en weegt 98-100kg en is echt best lean zou zeggen 11% ofzo, wel iets groter dan ik maar scheelt niet veel. Die guy is een machine
 
Dus wat voor jou geldt, geldt voor iedereen?

Ik sta nu natty op 115kg, 9%ish bij 1.97m en geloof dat hier in de komende jaren nog veel meer uit te halen is. Als de gyms tenminste ooit nog opengaan :fire:.

Iedereen heeft andere genetics, dus een natty standard zal er nooit zijn en ook niet komen, dit is simpelweg voor iedereen anders.
Het jammere hiervan is wel, dat mensen met goeie genetics vaak al de roid stempel krijgen van de mensen met mindere.
Je kan wel uit gaan van de ffmi maar ook daar heb je natuurlijk genetic mutated freaks
 
Dus wat voor jou geldt, geldt voor iedereen?

Ik sta nu natty op 115kg, 9%ish bij 1.97m en geloof dat hier in de komende jaren nog veel meer uit te halen is. Als de gyms tenminste ooit nog opengaan :fire:.

Iedereen heeft andere genetics, dus een natty standard zal er nooit zijn en ook niet komen, dit is simpelweg voor iedereen anders.
Het jammere hiervan is wel, dat mensen met goeie genetics vaak al de roid stempel krijgen van de mensen met mindere.
Dat zeg ik niet. Ik had inderdaad nog willen toevoegen dat genen ook wel een grote rol spelen , maar voor de gemiddelde persoon kun je best richtlijnen hanteren voor wat haalbaar is.

Ik moet wel zeggen dat jij echt een uitzondering bent. 115 kg natty < 10 %, ook al ben je lang, is echt wel uitzonderlijk.
 
Dus wat voor jou geldt, geldt voor iedereen?

Ik sta nu natty op 115kg, 9%ish bij 1.97m en geloof dat hier in de komende jaren nog veel meer uit te halen is. Als de gyms tenminste ooit nog opengaan :fire:.

Iedereen heeft andere genetics, dus een natty standard zal er nooit zijn en ook niet komen, dit is simpelweg voor iedereen anders.
Het jammere hiervan is wel, dat mensen met goeie genetics vaak al de roid stempel krijgen van de mensen met mindere.
Hier komt ook een jonge trainen met zowat dezelfde stats als jou (Lengte enal) en ik geloof ook dat hij natty is, hij liegt over andere dingen ook niet.
wel een epic trainingsmentaliteit en volhoudingsvermogen heeft hij.
suckt voor mij wel dat hij natty sterker is dan mij :)
 
Back
Naar boven