MuscleMeat

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1

Bezoekers in dit topic

Heb je deze al eens gezien? Ik denk ik al een keer of 5. Krijg er nog altijd kippenvel van.
Ja heb hem 1 keer gezien geen 5 haha. Maar echt jammer dat hij net niet genoeg massa heeft om die andere guys te beaten
 
De laatste 2-3 jaar heeft hij echt veel massa gepakt. Ik denk dat hij volgend jaar iedereen gaat verbazen en eindelijk eens een pro show wint.
 
Probeer nu voor het eerst sinds december, volgens mij, weer te squatten. Ben geswitcht naar highbar weer maar voelt beetje raar in mn benen, even wennen dit...
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Update: gewicht verhoogd en voelt al weer wat natuurlijker :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vandaag dus leg sessies samen moeten proppen in een training. Voor t eerst gesquat in 100 jaar zoals boven al verteld, ging ruk. Hoop dat ik in 3 maanden terug ben op oude gewicht maar dan high bar. Zwaarste wat ik heb gedaan was 195kg x1 180x4 en 170kg voor 8 volgens mij. Kreeg echter steeds meer blessures hoe dichter ik bij de 200 kwam. Dus elke keer als ik hersteld was kwam weer wat nieuws daarom was ik gestopt met 1rm en low rep. Wil echter wel weer proberen te squaten dus voor mn quadricepjes, high bar, slow reps en hogere reps zal het dus worden. Jammer genoeg begint de squat erg laag op 120kg :( maar had 4 maanden tijdens corona sws geen been actie...

legs:
High bar squat 120 3x8
Leg extensions 100kg 1x18 110kg 4x12-13 superset met wallsits 10kg en dan de 10kg droppen als ik niet meer kan
Standing leg curls 40kg 2x12-14 50kg 1x10 40kg 1x12
Stiff leg deadlift 100kg 3x10
Seated calve raises 59kg 6x11-15
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Apw
Heb het even kort doorgespoeld, wel zonder geluid en kleine stukjes gezien. Maar het lijkt er wat op in de video dat het grootste verschil is dat SLDL tot op de grond is en RDL niet.
Volgens mij is SLDL echt met volledig gestrekte ('stiff-legged') waarbij je rug bolt (of je moet heel flexibel zijn) en bij RDL zorg je ervoor dat je benen minimaal buigen maar je rug blijft recht. Dit is kort wat ik altijd heb gehoord en wat mij ook logisch lijkt.
Er zijn nog wel wat verschillen, maar inderdaad is een sldl vanaf de grond en een rdl niet. Bij beiden hoort je rug recht te zijn.
 
Maak zelden fotos, maar vandaag zag het er wel okay uit
 
.
pls respect my all you can eat pregnant belly. 98.8 kg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven