AndroidHealthClinic

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1

Bezoekers in dit topic

Dan kill je toch ff al die records in Duitsland?
Te hoog haha, ik was toen nog 17 dus had hier die sub junioren records op bench en squat kunnen hebben. Duitsland is echt next level. Maar was toen met lage reps hoog gewicht trainen gestopt omdat toen blessure na blessure kwam
 
Mwa, dat misschien ook, maar ik denk vooral een andere mentaliteit. Duitsers trainen allemaal fucking hard zonder pussy gezeik over overtraining etc
Ja i know, was een grap in hoeverre het een grap is. Want zijn wel betere genen daar vind ik vooral in NRW. Maar ja harde mentaliteit, gewoon doen. Beetje oostblok like
 
Pff lol waarom zou je 200kg gaan squatten. Of deed je dat soms voor 12 perfecte roman fritz reps?
Haha vanwaar de vraag? Je wilt toch sterker worden over tijd zodat je spiermassa kan aanzetten?
 
Haha vanwaar de vraag? Je wilt toch sterker worden over tijd zodat je spiermassa kan aanzetten?
Bodybuilden wil je, lijkt mij, liever groter worden maar de kracht komt er dan bij door meer massa
 
Tuurlijk maar als je uiteindelijk 200 kan reppen waarom niet dan? Je bent nog jong, met goeie vorm kan je dat echt wel hebben
En dan scheurt je pec. Dan doe ik liever laag gewicht en controlleer het wat meer. Gewoon rustige reps goede controlle 8-15 reps ofzo. Hoef niet perse 200 te kunnen reppen haha, ookal zou het erg ziek zijn. Maar de kans dat je op hoge gewichten iets scheurt of blesseert is natuurlijk veel hoger dan op lage
 
En als de blessure niet meteen is dan misschien later—> Ronnie Coleman
 
En dan scheurt je pec. Dan doe ik liever laag gewicht en controlleer het wat meer. Gewoon rustige reps goede controlle 8-15 reps ofzo. Hoef niet perse 200 te kunnen reppen haha, ookal zou het erg ziek zijn. Maar de kans dat je op hoge gewichten iets scheurt of blesseert is natuurlijk veel hoger dan op lage
Ohh het ging over benchen, ik dacht squatten hahaha
 
Ohh het ging over benchen, ik dacht squatten hahaha
Squatten geldt hetzelfde. Ik nam nu gewoon de bench als voorbeeld. De kans dat jij je onderrug verneukt of je knieën is zoveel hoger als je 250kg gaat reppen vergeleken met 140 voor gewoon langzame reps en meer reps met misschien wat minder rust er tussen
 
Legs was vandaag aan de orde, heb nu al echt goede spierpijn. Was de eerste keer na mn vakantie. Alles qua kuiten behalve de seated is in de smith machine gedaan. Deze kuit training was echt beste ooit, mega pomp stond op ontploffen.

hammies in de ochtend:
Standing hamstring curl 50kg 3x12 45kg 12 en dan dropset naar 40,30,25,20,10 kg
Stiffleg cable 86kg 4x12 91kg 10
Seated hamstring curl 68kg ~10 ~8 63.5kg 10 was nog steeds te zwaar 59kg 3x10 ging beter laatste set dropset naar 18 kg
kuitjes:
Standing 1.5 rep calve raise 60 seconden rust 80kg 4x12 70kg 2x12
Single standing calve raise 60 seconden rust 40kg ~10 30kg 3x10
Seated calve raise 60 seconden rust 41kg 12 36kg 10 ~12 10
Standing calve raises finisher 30 seconden rust 60kg 4x20ish reps

quads net in de avond gedaan.
leg press 240kg 3x12
Close leg press 1.5 rep 200kg 3x8
Leg extension 100kg 5x12
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vergeten om de training van gisteren te loggen dus ga dat nu nog even doen. Gister was chest, back day en heb net armen getraind. Weer echt goede pomp in mn armen zo met lage rust bevalt me wel! Ik doe nu bij al mn oefeningen echt veel gecontroleerdere reps en gaat wel goed allemaal

donderdag:
Chest
Incline bench 80kg 9 8 8
Incline db bench 34kg 10 36kg 9 9
Incline hammerstrenght press 40kg 4x8-10
Chest press 50kg 4x7-8

back
Smith dorian row 110kg 4x12
Pull ups 3x10
Lat prayer 54.5kg 3x12
Cable rows 82kg 8 72kg 2x10
Db shrugs 40kg 3x10-12

vandaag
armen
Rope push down 45 sec rust 41kg 5x10-12
Overhead db extension 24kg 60sec rust 4x12
Straight bar pushdown 60 sec rust 50kg 4x10-12
Seated hammer curls 45 sec rust 16kg 10 14kg 4x11-12
Straight bar curl 10kg per kant+stang 60 sec rust 4x10-12
Unileteral db curls 60 sec rust 14kg 4x9-12
 
Ben de schouder training van gister avond vergeten hier te loggen. Misschien doe ik dat zo nog even. Vandaag heb ik rust genomen omdat mn benen nog steeds super veel pijn doen dus leg training zou hem niet worden. Ben dus gaan klimmen. Heb anderhalf uur geklommen en ben nu mn grip/vingerkracht aan het trainen!
 
Back
Naar boven