MuscleMeat

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1

Bezoekers in dit topic

Als ik on cycle ben heeft slaap altijd de voorkeur boven meals. Dus als ik een keer uitslaap op een vrije dag / rustdag of als gewoon heel mijn planning voor de dag in de soep loopt, skip ik liever 1 meal dan dat ik 2 of 3 uur langer opblijf om alle meals naar binnen te krijgen. Het gaat er om dat je wanneer je wakker bent elke 2-3 uur eet. Als je slaapt is je lichaam bezig met herstellen en dat gaat boven al het andere.
Daar heb je ook wel weer gelijk. Ik heb ook vaak dat als het 12 uur is dat ik dan toch liever gewoon naar bed ga dan nog 1 meal te eten die ik niet binne heb gekregen op tijd. Uiteindelijk is rust het belangrijkste zo een beetje. 30 gram proteine erbij of niet is dan minder belangrijk vind ik ook dan een uur extra slaap. Maar als je zoals ik nu 5 uur te lang uit slaapt...ik vind het toch verspilde tijd maar blijkbaar had mn lichaam het nodig. Ben nu natuurlijk aan het cutten en ik train ook met iets zwaardere gewichten en lagere reps dus zal wel nodig zijn
 
Nieuwe training style is op zich wel nice. Push wat meer gewicht en lagere reps maar krijg nog steeds wel een goede pomp. Weet alleen niet of het lagere volume (minder setjes) goed of slecht zal zijn.

hier even de afgelopen trainingen

armen
Single hand push doen 22.5kg 10 10 10
Overhead db extension met 15 sec stretch na de laatste rep met gewicht 28kg 10 10 10
Tricep dip machine 54.5kg 10 59kg 10 10
Hammer db curl 20kg 10 10 10
Ez bar curl 15kg/kant 8 8 8
Preacher ez bar 10kg/kant 10 10 10 15 sec stretch aan stang
Rope abs crunch 68kg 15 59kg 20 hier probeerde ik met mn kont naar het gewicht te zitten maar dat beviel me niet echt 68kg 12 77kg 10
Shin raises 20kg 15 15

chest
Chest press 60kg 12 55kg 12 12
Db bench 40kg 8 8 8
Incline db flies 14kg 12 12 12
Suprinated unileteral lat pull down 32kg 10 36kg 10 te zwaar, cheat reps 32kg 10
Cable close row 5 sec negative 68.5kg 8 72kg 8 8
Chinups tot failure 8 met band 9 9
Cable side raises 13.5kg 12 11.5kg 15 15 superset met
Rear delt db flies 6kg 15 15 15
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Foto’s zijn gemaakt. Van mij mag hier nu dus een slotje op wovano . Ga morgen een cheat meal eten dus heb vandaag mn carbs wat lager gehouden. Heb nu twee weken precies volgens diet plan mn eten gegeten, ben redelijk wat gewicht al kwijt dus denk dat het terecht is dat ik een cheat meal heb. Ga zelf hamburgers maken en wat friet erbij eten. Misschien dat ik hier en daar nog wat kleins ga snacken als ik film ga kijken morgen maar daar houdt het dan ook op. Kcal zal ik morgen natuurlijk de rest van de dag ook wat lager houden want het is sowieso rustdag en ik ga een cheatmeal eten!

dit was dan de laatste update hier in mn log, wil iedereen even bedanken die mee heeft gelezen en me hier en daar wat tips heeft gegeven. Twee weken cut zitten er nu op en ga nog 10 weken cutten, daarna gaat de bulk weer van start. Ik weet niet zeker of ik weer ga loggen, misschien over een half jaar+ als ik mn eerste wedstrijd ooit wil doen ofzo. Jullie horen nog wel van me! Ik wens alle andere deelnemers veel succes in de stemming, de meesten hebben een veel mooier resultaat dan ik neer gezet, langere cut, meer massa, veeeeel droger. Daar heb ik respect voor! Mijn persoonlijke top 3 zou zijn 1. Ano_261020 2. BB_ 3. Onit maar ik mag niet stemmen dus dat doet er niet toe
 
ben dat blaadje in de back vergeten. Maar heb deze pracht tattoos op mn heup. Als het goed is zijn die in één foto te zien. Hoop dat dat okay is en anders, tja weet ik het ook niet meer
 
Laatst bewerkt:
Waar ik me nu op ga focussen komende tijd is vooral mn back en biceps, allebei veel te klein en back vooral echt underdeveloped in dikte. Rear delts was iets wat eerst veel werk nog nodig had maar daar zie ik wel een beetje progressie in. Mn doel dat ik voor deze transformatie had heb ik niet behaald doordat corona in de weg zat ik wou naar 100kg op 10% gaan. Als ik niet een home gym had gehad dan was ik met mn originele plan begonnen en had ik dat wel gehaald.

voor nu dus de prioriteiten
1. Back
2. Biceps
3. Rear delts
4. Chest
5. Lower abs

als iemand tips voor mijn aandachtspunten heeft hoor ik dat graag
 
Voor dikte van je rug/Lats zou ik met small, netral grip rows en pull-downs doen. Misschien voor je onderrug DL en/of hyperextension.

Rear delts reverse Flye, cable of DB, of facepulls.
 
Voor dikte van je rug/Lats zou ik met small, netral grip rows en pull-downs doen. Misschien voor je onderrug DL en/of hyperextension.

Rear delts reverse Flye, cable of DB, of facepulls.
Thanks man, ga ik heel erg op focussen!
 
Mn doel dat ik voor deze transformatie had heb ik niet behaald doordat corona in de weg zat ik wou naar 100kg op 10% gaan.
Wat is je gewicht en vet% (schatting) nu dan?

p.s. Denk je dat 100 kg, 1m83, 10% vet realistisch is voor een 18-jarige natty?
 
Laatst bewerkt:
Wat is je gewicht en vet% (schatting) nu dan?

p.s. Denk je dat 100 kg, 1m83, 10% vet realistisch is voor een 18-jarige natty?
Was eerst niet de bedoeling om natty te gaan maar corona periode heeft dat dus verpest. Gewicht is nu 91.8 en ben denk ik 14-15% ofzo. Was mn cut begonnen op 95.8kg 16/17%. Wil naar 10%
 
Wat is je gewicht en vet% (schatting) nu dan?

p.s. Denk je dat 100 kg, 1m83, 10% vet realistisch is voor een 18-jarige natty?
Niet onmogelijk naturel maar ook niet iets dat de meeste gaan halen.
 
Niet onmogelijk naturel maar ook niet iets dat de meeste gaan halen.
Sowieso niet na 3 jaar trainen voor 99.9999% van de mensheid. Misschien dat ik zoiets na 10+ jaar natural zou halen ofzo. Maar die 10% is vooral de killer 100 kg is wel haalbaar, dat had ik einde van het jaar wel gehad als ik niet was begonnen met cutten nu
 
Sowieso niet na 3 jaar trainen voor 99.9999% van de mensheid. Misschien dat ik zoiets na 10+ jaar natural zou halen ofzo. Maar die 10% is vooral de killer 100 kg is wel haalbaar, dat had ik einde van het jaar wel gehad als ik niet was begonnen met cutten nu
160kg is naturel ook wel haalbaar vraag alleen niet naar het vp :p

Het gaat sowieso veel tijd kosten en weinig progressie visueel die jaren.
 
Voor rear delts + rug doe ik bij de one arm cable row supersetjes met schouder laag voor goeie lat contractie en voor rear delt/trap eentje met elleboog hoog.
Werkt ook wel prima vind ik, is eens wat anders dan flyes.
 
Sommige fotos zijn jammer genoeg beetje aan de wazige kant omdat ik screenshots van videos heb genomen. Doordat ik dan soms precies bewoog op een frame van de video die gepauzeerd stond is het wat waziger. Maar ben opzich wel tevreden met hoe de meeste fotos eruit zien
 
Voor rear delts + rug doe ik bij de one arm cable row supersetjes met schouder laag voor goeie lat contractie en voor rear delt/trap eentje met elleboog hoog.
Werkt ook wel prima vind ik, is eens wat anders dan flyes.
Wat bedoel je precies met schouder laag?
 
Sommige fotos zijn jammer genoeg beetje aan de wazige kant omdat ik screenshots van videos heb genomen. Doordat ik dan soms precies bewoog op een frame van de video die gepauzeerd stond is het wat waziger. Maar ben opzich wel tevreden met hoe de meeste fotos eruit zien
Snezkpeak dmv een slechte foto?
 
Back
Naar boven