MuscleMeat

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1

Bezoekers in dit topic

Goede shape maat! Je rug kan loopt imo achter.
Yes i agree. Moet hard aan gewerkt worden, ben vandaag begonnen met rackpulls. Trainde mn rug denk ik gewoon te licht, ben weer terug aan het gaan naar zwaarder gewicht en wat lagere reps door mn nieuwe programma dat ik volg. Kijken of dat mn rug wat beter gaat krijgen. Dankjewel voor de feedback en t compliment wel!
 
Yes i agree. Moet hard aan gewerkt worden, ben vandaag begonnen met rackpulls. Trainde mn rug denk ik gewoon te licht, ben weer terug aan het gaan naar zwaarder gewicht en wat lagere reps door mn nieuwe programma dat ik volg. Kijken of dat mn rug wat beter gaat krijgen. Dankjewel voor de feedback en t compliment wel!

Barbell rows lijken goed te werken voor mij. Haat ze maar begin wel wijder te worden.
 
Barbell rows lijken goed te werken voor mij. Haat ze maar begin wel wijder te worden.
Ja, in mijn programma van john meadows zitten smith rows. Ben nu dus gestopt met die dorian rows en doe nu meer striktere rows, horizontaal met de grond, en met een hele korte pauze beneden. Voel deze wel gewoon beter en ga na dit programma ook wel even normale BB rows proberen, had wel soms last van mn onderrug als ik die vroeger deed, maar ging wss gewoon veeeel te zwaar. Toen ik echte ego lifter was deed ik 110kg voor 8 reps hahaha, veel gains laten liggen jammer genoeg:(
 
883E2BE9-1C16-4706-AF9C-2F98AA11FB4B.png

iemand een idee hoe oefening 6 zou moeten. Heb de stang nu letterlijk naar het midden van mn haar getrokken, maar idk of dat de bedoeling is?
 
Back
Naar boven