Fitness Seller

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in topic

IkWilGrootWorde

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
23 jul 2011
Waardering
823
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Haha is lekker he! Ik ga hierna Project Colossos en daarna Odin Force doen denk ik.

IkWilGrootWorde

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
23 jul 2011
Waardering
823
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Odin Force is zeker aan te raden. Ik zou er wel een flinke supplement stack naast adviseren, want het is vrij pittig.
Bedankt voor het advies haha, maar ik houd het voorlopig even op waxy maize en EAAS

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
4.581
Lengte
1m93
Massa
75kg

kazamafury

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 dec 2006
Waardering
789
Ik probeerde gisteren tijdens mn back sessie ook eens zoals die gast je schouders echt helemaal te shruggen tijdens pulldowns en voel m nu goed in mn upper traps
Klinkt onlogisch

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
4.581
Lengte
1m93
Massa
75kg
Ik probeerde gisteren tijdens mn back sessie ook eens zoals die gast je schouders echt helemaal te shruggen tijdens pulldowns en voel m nu goed in mn upper traps

Klinkt onlogisch

Lijkt mij ook onlogisch. Daarnaast wil je tijdens pulldowns de schouders niet schruggen. Wel wil je retractie creeëren en een voledige ROM hanteren, met behoudt van spanning.

Vypaw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Waardering
335
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Odin Force is zeker aan te raden. Ik zou er wel een flinke supplement stack naast adviseren, want het is vrij pittig.
Wellicht een beetje off-topic en een aparte vraag maar zijn John Meadow's trainingsprogramma's (voornamelijk de Gamma Bomb) ook goed toepasbaar voor natty's? Of ga je rust periodes niet kunnen dekken naturel?

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.946
Wellicht een beetje off-topic en een aparte vraag maar zijn John Meadow's trainingsprogramma's (voornamelijk de Gamma Bomb) ook goed toepasbaar voor natty's? Of ga je rust periodes niet kunnen dekken naturel?

John zelf zegt dat zijn schema’s ook geschikt zijn voor natties en voor vrouwen.

Simsalabimmusclesforsewin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
2.000
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Ik doe hem nu natty. Rust tijd is 2 minuten, zou niet precies weten wat daar mis mee is. En als je niet genoeg rust hebt, heb ik soms, pak je gewoon wat langer. Je moet pas aan je setje beginnen als je het werr uit kan voeren

Bovenaan