XXL Nutrition

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
dit is de eerste wedstrijd hier op het forum en ik wil graag een goed eindresultaat neer zetten voor mezelf maar ook gewoon winnen natuurlijk.

Dit zijn mn stats rn:
94kg
183cm
13% bf

Dit is mn doel voor het einde :
100kg
=<10%bf
183cm
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen,
Vandaag begin ik met de corona log hier. Ik zal jullie zo verder updaten maar ik ga eerst even fasted cardio doen!
 
Net mn dagelijkse cardio gedaan 40 minuten gerend door de natuur en langs t water. 6.5 km dit is de 3de keer dat ik cardio doe dus moet nog veel vooruitgang geboekt. Ben nu abs aan het trainen zodat die een hardere look krijgen... vandaag weer twee trainingen aan de orde. Chest en back
 
Front en back relaxed. Looks like shit maar dacht even real zijn met iedereen en een foto posten zonder mooi licht en zonder flex en zonder pose. De front is in de ochtend op lege maag back was in de avond .Is nog te soft nu dus ga even een week goed cutten en dan daarna rustig weer de bulk in het
 
Laatst bewerkt:
Nette fysiek man. Dus je wilt aan het einde +6kg spiermassa aangezet hebben en (meer dan)3% zakken in vetpercentage? Ben benieuwd!
 
Als je niet gelooft dat dit niet natty te bereiken is dan zou ik toch maar eens afvragen waarom je ouders je zulke poep genetics hebben gegeven.
 
Back
Naar boven