Fitness Seller

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat weet ik wel... in zo’n autoruit lijk ik ook Mister Olympia... Had het meer over zijn quad pics van de vorige pagina. Vergelijk die maar eens met Joost zijn benen, en die zijn ook zeker niet slecht voor een natty. Gewoon een heel stuk meer volheid en massa op volgens mij zelfs een lager vetpercentage en dezelfde lichaamslengte. En dat terwijl ze even oud zijn en allebei blank :p

Ach ja boeien ik zei slechts mijn mening... het zal
allemaal wel. Kusjes aan iedereen en een fijne vakantie gewenst op Malta.
Mn pa heeft ook grote benen en massive kuiten. Dus is gewoon genetics. Mn benen zijn na mn eerste squat geëxplodeerd, compleet uit verhouding met mn bovenlichaam. Als ik aan het juicen was zou mn upper body er wel beter bij staan. In ieder geval dat hoop ik als er ooit een spuit in gaat😂. En thanks zal genieten van de 2 weken hier ☀️
 
Laatst bewerkt:
soortvan roast, negatieve opmerking, etc
Ik vind dat je er gewoon goed bij staat, je bovenbenen zijn waarschijnlijk gewoon zelfde omvang. Armen van jouw zijn ook 10x beter dan de mijne man! Maar genetics verschillen dus daarom zullen er altijd verschillen zijn. Maar ik vind niet dat jouw physique slechter dan de mijne is
 
Niemand die op een bb forum zal zeuren dat je Juiced. Maar zeggen dat je natty bent en ondertussen geen idee hebt welke oefening je doet of wat je eet. De ene dag a zegt andere dag b zegt.

Ben je gewoon een koekebakker.
Sinds wanneer weet ik niet wat ik eet of hoe ik train?? Als ik dat niet zou weten zou het wel erg grappig zijn dat ik er dan beter bij sta natural dan velen hier en geen flaaaauw idee heb wat ik doe.
 
Ik denk dat sommigen dat o.a. denken n.a.v. je 'above the knee deadlifts'.
Tja ieder zn eigen style toch. Ik doe gewoon wat ik het beste voel. En dat ik de naam niet weet who gives a fuck. Het weten van een naam gaat je geen betere physique geven 🤷🏼‍♂️
 
Maakt allemaal niet zo veel uit en ik ben er ook niet op uit iemand te bashen of een felle discussie te laten losbarsten, puur ff mijn mening/observatie... ik denk niet dat hij natty is zoals hij beweert te zijn. Vergelijk hem even met Ano_261020. Die jongen geeft heel zijn ziel en zaligheid voor de sport en is ongeveer even oud en zal waarschijnlijk dus ook ongeveer even lang trainen als deze clown, maar qua fysiek is deze jongen toch een stuk verder. Althans, wat ik zo heb gezien aan foto’s (van bijvoorbeeld de quads) van beiden en ook een beetje de krachtstats. Ik denk niet dat het verschil in genetics nou daadwerkelijk zo groot is. Het zou natuurlijk best kunnen allemaal, maar het lijkt me sterk. Mocht ‘ie daadwerkelijk met het eea aan het rommelen zijn is het natuurlijk wel een beetje kansloos om daar hier over te liegen:o maar ja zo zijn er nog wel een paar.
Geldt dit ook omgekeerd? Mijn quads zijn kut, maakt dat mij nu natty?
 
Wat een zinlose discussie lol snap ook niet waarom ik hierin genoemd word

vind dat sim een uitstekend natty physique heeft en ahv contestfoto’s mag iedereen lekker bepalen wie er eventueel beter/slechter bijstaat mazzel
 
Wat een zinlose discussie lol snap ook niet waarom ik hierin genoemd word

vind dat sim een uitstekend natty physique heeft en ahv contestfoto’s mag iedereen lekker bepalen wie er eventueel beter/slechter bijstaat mazzel
Omdat jij DE natty bent volgens spambod en beter kan niet blijkbaar
 
Omdat jij DE natty bent volgens spambod en beter kan niet blijkbaar

Ik heb echt een schijtfysiek en durf te wedden dat dit deels genetisch is want op mijn 15e/16e trackte ik al voeding nam ik supps lette ik op mn slaap nam geen alcohol/drugs terwijl vrienden van mij semi-serieus zonder ooit wat te tracken en 2x pw hun kop eraf zuipten kilo na kilo pakten en ik vastzat op 65kg bench
 
Ik heb echt een schijtfysiek en durf te wedden dat dit deels genetisch is want op mijn 15e/16e trackte ik al voeding nam ik supps lette ik op mn slaap nam geen alcohol/drugs terwijl vrienden van mij semi-serieus zonder ooit wat te tracken en 2x pw hun kop eraf zuipten kilo na kilo pakten en ik vastzat op 65kg bench
Haha dit is zeer herkenbaar. Ecto vrienden die 1e x een poot in de gym zetten en meteen 70kg benchen
 
Wel/niet natty discussies zijn per definitie zinloos, helemaal op het internet. Spambod kan het misschien niet hebben dat iemand natty goeie quads heeft.
 
Ik heb echt een schijtfysiek en durf te wedden dat dit deels genetisch is want op mijn 15e/16e trackte ik al voeding nam ik supps lette ik op mn slaap nam geen alcohol/drugs terwijl vrienden van mij semi-serieus zonder ooit wat te tracken en 2x pw hun kop eraf zuipten kilo na kilo pakten en ik vastzat op 65kg bench
Ja ik gebruik dus ook al tijdje geen drugs meer en drink sowieso al zeker 1.5+ jaar helemaal niet meer. Enige wat ik nog heb gedaan in de afgelopen 1.5 jaar was paddo
 
Back
Naar boven