Fitness Seller

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk man, is echt chill want je mag dieper. Was tot 28 meter gedoken nu! Veel succes
Mag je niet dieper dan 28 meter met een advanced? Denk je nu nooit op een dergelijke diepte: fuck nu moet er niets mis gaan met mijn duikfles oid? Om deze reden heeft persluchtduiken mij nooit getrokken als freediver
 
Heb geen ervaring met slingshots, maar dat is het idee meer toch dat je onderin de stretch van de slingshot krijgt waardoor het onderste deel vd lift makkelijker wordt en je de lockout meer kunt loaden?? Camelus
Geen idee, enige wat ik weet is dat ik 10kg, volgens mij, meer kon drukken met een slingshot dacht dat beetje hetzelfde is met knee wraps en dat het daarom verboden is in competition
 
Thickness kwam bij mij meer door zware rows. Denk aan t bar rows, barbell rows maar voornamelijk heavy rack pulls en deadlifts. Squeezen en mmc is bij alles belangrijk maar imo bij back noodzakelijk
Ik deed bijv. lange tijd 5x5 barbell rows maar overloaden met goeie vorm wordt op een gegeven moment fucking moeilijk. Als je echt perfect stricte vorm aanhoud heb ik persoonlijk ook minder mmc

Als ik heavy rows doe <6 reps, doe ik op mn volgende thickness oefening altijd een dropset oid om echt die rug te slopen. Ik heb nooit dat voldane gevoel na zware barbell rows(ookal weet ik dat ze effectief zijn en heb ik decent resultaat gezien)
 
Mag je niet dieper dan 28 meter met een advanced? Denk je nu nooit op een dergelijke diepte: fuck nu moet er niets mis gaan met mijn duikfles oid? Om deze reden heeft persluchtduiken mij nooit getrokken als freediver
Nee 30 meter max, maar zijn niet lager dan dat gegaan. Je krijgt aangeleerd wat je moet doen als je lucht opgaat of er iets mis gaat, en om die reden duik je ook met een buddy. Elke fles heeft een octopus, extra adem ding, voor je partner. Dus als er iets gebeurd kan je altijd nog de fles van de ander gebruiken en daarmee omhoog gaan, mocht je partner niet in de buurt zijn en je lucht gaat op zijn er ook methoden om met zo min mogelijk letsel omhoog te gaan. Ik denk eigenlijk aan helemaal niets tijdens het duiken, is een soort van meditatie ofzo vind ik. Tijdens het freediven stress ik juist meer ofzo omdat ik bang ben dat ik niet op tijd weer boven ben. Was laatst naar 18 meter gedoken met snorkel en vinnen en was een stressvolle weg terug naar boven
 
Geen idee, enige wat ik weet is dat ik 10kg, volgens mij, meer kon drukken met een slingshot dacht dat beetje hetzelfde is met knee wraps en dat het daarom verboden is in competition
Dat is flink. Ik squat btw ook met knee wraps alleen merk je natuurlijk flink verschil in hoe je wikkelt. Op die wedstrijden waar ze zijn toegestaan lopen ze als pinguins naar de bar. Ik wikkel ze ongeveer even strak als een sleeve. Moet wel sleeves kopen eig:rolleyes:
 
Ik deed bijv. lange tijd 5x5 barbell rows maar overloaden met goeie vorm wordt op een gegeven moment fucking moeilijk. Als je echt perfect stricte vorm aanhoud heb ik persoonlijk ook minder mmc

Als ik heavy rows doe <6 reps, doe ik op mn volgende thickness oefening altijd een dropset oid om echt die rug te slopen. Ik heb nooit dat voldane gevoel na zware barbell rows(ookal weet ik dat ze effectief zijn en heb ik decent resultaat gezien)
Ik ben persoonlijk niet zo een fan van lage reps. Vooral omdat ik dat gewoon niet echt voel. Maar misschien dat ik het binnenkort dan even ga testen voor een paar maanden op BOR dat heb ik nog nooit geproheerd
 
Dat is flink. Ik squat btw ook met knee wraps alleen merk je natuurlijk flink verschil in hoe je wikkelt. Op die wedstrijden waar ze zijn toegestaan lopen ze als pinguins naar de bar. Ik wikkel ze ongeveer even strak als een sleeve. Moet wel sleeves kopen eig:rolleyes:
Ja haha dat is altijd mooi om te zien. Dr is een zo een powerlifter die er echt uit ziet alsof hij gehandicapt is zo een beetje een oudere guy. Weet niet of je hem kent maar die loopt echt als een pinguin naar de stang haha
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik ben persoonlijk niet zo een fan van lage reps. Vooral omdat ik dat gewoon niet echt voel. Maar misschien dat ik het binnenkort dan even ga testen voor een paar maanden op BOR dat heb ik nog nooit geproheerd
Ja precies, ik ben nu sinds de gyms weer open zijn beetje aan het experimenteren wat ik fijn vind en wat werkt. Onderrug vangt ook klappen imo als je echt zware bb rows doet.
 
De row zelf is meestal voor (onderrug thickness) niet de key maar juist de spanning die je zet op de onderrug bijvoorbeeld. Kijk naar arnolds era. Die guys deden bor terwijl ze op bankjes stonden om zo de onderrug meer aan te spreken. Ik denk dat het belangrijk is om gewoon oefeningen te zoeken die je fijn vindt en zorgen voor overall back development ipv alleen specifieke oefeningen op lage reps
 
De row zelf is meestal voor (onderrug thickness) niet de key maar juist de spanning die je zet op de onderrug bijvoorbeeld. Kijk naar arnolds era. Die guys deden bor terwijl ze op bankjes stonden om zo de onderrug meer aan te spreken. Ik denk dat het belangrijk is om gewoon oefeningen te zoeken die je fijn vindt en zorgen voor overall back development ipv alleen specifieke oefeningen op lage reps
Ja je moet gewoon doen wat voor jou werkt.
 
Vandaag nog even rustdag nadat ik gister aan ben gekomen in NL. 2kg kwijt. Ga nu boulderen. Plan is om nog 2 weken te bulken en dan daarna even paar maandjes te cutten naar 10% bf ofzo en wat daarna komt is eerder al gezegd 🚲
 
Klimmen ging erg goed. Veel mensen waren erg verbaasd dat dit pas mn 2de keer klimmen was aangezien ik best moeilijke dingen klom. Handen zijn wel helemaal naar de tering, bijna elke vinger ligt open op 3 na. Heb na 2.5 uur klimmen nog een half uur lang gripstrenght getraind. Dit deed ik dmv zo een lift, weet niet hoe dat heet. Je houdt een soort van vierkante bar vast en aan de onderkant bungelt gewicht en het andere wat ik deed was een deadhang met 3 vingers in zo een gat, 6x6 seconden hangen
 
Happy want ben weer in de gym. Ging echt lekker. De arm training is een training van Jay Cutler. Ik moet zeggen dat dit me erg beviel, heb nog nooit zo een pomp gehad en ga dit er denk ik vaker in gooien!

schouders:
Hammer strenght shoulder press 50kg 3x10-12 laatste set dropset met telkens 10 kg per kant weg
Cable side raises 18.5kg 3x12 16kg 1x12
Superset frontraise 10kg 4x10-12 met side raises 4x8
Rear delt incline flies 14kg 2x10-12 12kg 3x15

armen:
Kneeling rope pushdown 41kg 2x12 36kg 3x12 30 seconden rust
Straight bar pushdown 50kg 4x12 45 seconden rust
Incline cable scullcrushers 50kg 5x12 60kg
Close grip bench 80kg 1x8 70kg 8-11 45 seconden rust
Zittende bicep curls 14kg 4x12 12kg 1x12 30 seconden rust
Widegrip ez bar 15kg per kant 5x12 60 seconden rust
Straight bar cable overhead curls 41kg 4x12 45 seconden rust
Db spider curls 14kg 1x12 12kg 3x12 45 seconden rust
 
Ga zo weer boulderen. Heb de klimschoenen van mn pa gekregen en chalk binnen. Vanavond ga ik dan legs trainen:)
 
Heb bovendien toch maar even een schriftje aangeschaft voor het loggen. Schrijf daar mn dagelijkse kcal in op, gewicht en trainingen. Leek me toch leuk voor de toekomst om daar dan in terug te kunnen kijken. Vooral omdat ik moeite heb met vooruitgang zien, voor mn gevoel zie ik er nog steeds hetzelfde uit als toen ik begon. Hier heb ik dan een duidelijke overview van dat ik progress maak en dat is toch wat directer dan zo een log hier waar ik lang terug moet bladeren
 
Back
Naar boven