Fitness Seller

Contest Log Simsalabim’s contest log voor plek 1 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha is lekker he! Ik ga hierna Project Colossos en daarna Odin Force doen denk ik.
 
Odin Force is zeker aan te raden. Ik zou er wel een flinke supplement stack naast adviseren, want het is vrij pittig.
Bedankt voor het advies haha, maar ik houd het voorlopig even op waxy maize en EAAS
 
Ik probeerde gisteren tijdens mn back sessie ook eens zoals die gast je schouders echt helemaal te shruggen tijdens pulldowns en voel m nu goed in mn upper traps

Klinkt onlogisch

Lijkt mij ook onlogisch. Daarnaast wil je tijdens pulldowns de schouders niet schruggen. Wel wil je retractie creeëren en een voledige ROM hanteren, met behoudt van spanning.
 
Odin Force is zeker aan te raden. Ik zou er wel een flinke supplement stack naast adviseren, want het is vrij pittig.
Wellicht een beetje off-topic en een aparte vraag maar zijn John Meadow's trainingsprogramma's (voornamelijk de Gamma Bomb) ook goed toepasbaar voor natty's? Of ga je rust periodes niet kunnen dekken naturel?
 
Wellicht een beetje off-topic en een aparte vraag maar zijn John Meadow's trainingsprogramma's (voornamelijk de Gamma Bomb) ook goed toepasbaar voor natty's? Of ga je rust periodes niet kunnen dekken naturel?
Ik doe hem nu natty. Rust tijd is 2 minuten, zou niet precies weten wat daar mis mee is. En als je niet genoeg rust hebt, heb ik soms, pak je gewoon wat langer. Je moet pas aan je setje beginnen als je het werr uit kan voeren
 
Back
Naar boven