MuscleMeat

Sint janskruid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Iemand hier ervaring mee?

Zo ja wat waren de resultaten?

En wat voor dosis nam je?
 
KIJK FF OP DE SEARCH

of op pagina 2 ik heb het poosje trug al gevraagd staan links en antwoord op je vragen :)

***LIVE GOOS ON***
 
Ik nam dosissen van 900mg/dag. Net voor slapengaan.. of voordat ik ging trainen.
Ik merkte er iig geen merkbare boost van. Maar in die tijd ben ik wel lekker gegroeid. Probeer het eens voor 2 maanden. In prijs valt het wel mee.
 
ja vind de search niet nuttig...

die topics gaan over slapen en anti depressie middel..

Als ik het ga gebruiken is het voor de spiergroei...
 
ja ik ook en het werkt bij mij wel :D maar als je ff goed leest staat dat er allemaal wel bij ervaringen enzo

zins ik het gebruik ben ik 2.5 kilo aangekomen in een week ben niet meer als anders gaan eten laaste dagen .5 kilo per dag erbij zal het daar door komen zou het nog niet weten als het met volgende kuurtje weer zo is laat ik het ff weten :D


***LIVE GOOS ON***
 
ja ik ook en het werkt bij mij wel :D maar als je ff goed leest staat dat er allemaal wel bij ervaringen enzo

zins ik het gebruik ben ik 2.5 kilo aangekomen in een week ben niet meer als anders gaan eten laaste dagen .5 kilo per dag erbij zal het daar door komen zou het nog niet weten als het met volgende kuurtje weer zo is laat ik het ff weten :D


***LIVE GOOS ON***
 
Ik heb het even gebruikt, maar ben toen even gestopt. Het leek wel enig effect te hebben, dus ik ga deze week weer verder.
 
Ik heb het ook geprobeerd, maar leek veel cortisol aan te maken.
Ik had doseringen van 600 tot 1200 mg St.Jan's geprobeerd.

Ook al nam ik Gingko + vit C, en glutamine om dit te onderdrukken.

Toen ik stopte ging ik weer vooruit.
 
Ik zou het niet nu gaan gebruiken als ik jouw was, de zon gaat weer volop schijnen en daar wordt je overgevoelig voor dus.......
 
En nilsje, heb je t al gehaald?

ik zat er ook over te denken om t te gebruiken maarre die zon..
ik heb vorig jaar ook een allergische reactie gekregen van de zon. Was t wel plus 40 in de schaduw maar toch.:rolleyes:

Ik wil t 4 weken om en om gaan proberen maar kan je t ook in de supermarkt kopen? had t namelijk aan een vakkenvuler gevraagd bij AH en die wist t niet, dus...
zal wel een stuk goedkoper zijn dan bij de reformwinkel.
en is er nog een wezenlijk verschil in t merk?
 
Ik viel bijna overdag in slaap met dat spul, zelfs geen trek meer in te trainen :S Dus ben maar gestopt :(
 
Back
Naar boven