MuscleMeat

Sisevano en zijn alexandraaaaaa in de telegraaf!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
okee arnoldfan is back ,nou gaat het gebeuren

:banana::popcorn:
 
Momenteel bekijken: 26 (22 leden en 4 gasten) gebruikers dit onderwerp
jurriaan, CoD, Dressed Black, EricR, j2thes, luke1984, manoontje, mc. chick, Mikeh18, modric, newguy10, P8rb, Pumped, Ronniej, SanderG, seagal, Sisevano, SuperKnurft, Supertom, tremendes, ZoutZak

:popcorn:
 
Momenteel bekijken: 26 (22 leden en 4 gasten) gebruikers dit onderwerp
jurriaan, CoD, Dressed Black, EricR, j2thes, luke1984, manoontje, mc. chick, Mikeh18, modric, newguy10, P8rb, Pumped, Ronniej, SanderG, seagal, Sisevano, SuperKnurft, Supertom, tremendes, ZoutZak

:popcorn:

Momenteel bekijken: 31 (25 leden en 6 gasten)
 
maar 114 bij 1.94 bij 7% is toch niet mis op je 21e bro.
wel veel juice klopt.
maar ik heb vooral erg veel kracht, zullen jullie wel zien op een meet of wat dan ook, zal ik zeer zeker wel vaker bij zijn.
binnenkort regel ik een meet voor wat maatjes hier, dan horen jullie wel hoe ik ben.
armen Btw 46.8 momenteel, en dat is toch netjes al zeg ik het zelf? of niet soms?

Inderdaad, je fysiek is netjes. Maar waarom juicen? Ik heb naturel ongeveer een vergelijkbaar resultaat behaald alleen dan over een langere tijd, ik begrijp het ongeduld niet.
 
Momenteel bekijken: 34 (26 leden en 8 gasten) gebruikers dit onderwerp

Druk.
 
HAHAHAHAH arnold is offline gegaan denk ik uitgelogd, en nu kijken als gast.. zoadat hij niet gezien wordt....
 
mooie meid sis :D
 
Post een fullbody pic van haar Sis :D
 
HAHAHAHAH arnold is offline gegaan denk ik uitgelogd, en nu kijken als gast.. zoadat hij niet gezien wordt....

Alsof je aan iemand hier een verantwoording moet afleggen :rolleyes:

Als hij niet wil reageren terwijl mensen hebben gezien dat hij dat was moet hij dat toch weten, alsof wat lappen tekst en flames van mensen zijn persoonlijkheid irl kunnen schaden, als hij morgen dbb uit zijn favorieten gooit en nooit meer terugkomt hier, zal het hem weinig interesseren denk ik ;)
 
Het is weer mooi geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven