AndroidHealthClinic

site om kcal berekenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nielsbecue

Cool Novice
Lid geworden
4 aug 2011
Berichten
41
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
75kg
hallo iedereen, ik heb deze site gevonden om de dagelijke kcal te berekenen:
http://www.dietenlijst.nl/energiebehoefte/
nu is mijn vraag is bij het intesiteit niveau wat zou ik beste nemen?
-maandag: 2u fitnessen, 12 km fietsen+ 9u werken( moet veel rondwandelen tijdens het werk) =heel zwaar?
-dinsdag: 2u ftnessen, 20km fietsen, . lopen,1.5uur voetbal training + 8u werken =sport?
-woensdag: ik kom de woensdagmorgen(06:00)thuis van werk(bakkerij) en ben dan al wakker sins dinsdag 13:00-14:00 en ga woensdagmiddag slapen om 16:00 = licht?

mvg
 
Bij de meeste schema`s op dit forum zit vaak een activiteitsfactor. Daarmee creëer je een bepaalde richtlijn hoeveel calorieën je ongeveer nodig hebt. Precies zal het nooit zijn, dus aan jou de taak om uit te zoeken wat voor jou werkt. Niemand op dit forum zal je kunnen vertellen hoeveel calorieën je nodig hebt.

Zie schema hieronder.
 

Bijlagen

  • Voeding Leeg.xls
    339,5 KB · Weergaven: 239
Laatst bewerkt:
mijn behoefte volgens die website is 3400 kcal

denk niet dat dat echt accuraat is, gezien dat je niet kan aangeven of je 2x per dag sport hoe vaak per week en wat je de rest van de dag doet.

nou klopt overigens die 3400 kcal wel ong
 
Waarom een site om je kcal te berekenen dan?
Je kunt toch zelf ook rekenen..? Achter op de producten staan meestal de voedingswaarde.
 
Waarom een site om je kcal te berekenen dan?
Je kunt toch zelf ook rekenen..? Achter op de producten staan meestal de voedingswaarde.

Het zijn sites om je energie behoefte te berekenen.
En 10 letters per product in typen is een stuk makkelijk dan alle verpakkingen uit je kasten en koelkast plukken of niet
 
Het zijn sites om je energie behoefte te berekenen.
En 10 letters per product in typen is een stuk makkelijk dan alle verpakkingen uit je kasten en koelkast plukken of niet

Hoef alleen de ekv in excel in te voeren per maal, de rest wordt vanzelf uitgerekend.
Maar op den duur weet je wel waar wat inzit zonder op het product te kijken.
 
Back
Naar boven