Fitness Seller

site voor uitleg van elke supplement?

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hey

ik zat ff wat rond te kijken in de shop van robin, maar ik merk dat denk ik 3 kwart nog best onbekend voor me is.. wat de ingredienten zijn en wat het effect zou zijn....

is er misschien een site die uitleg geeft over supplementen..

b.v.d.
 
Ik meen dar robin in de toekomst nog van plan is dit toe te voegen... of zit ik er nu helemaal naast?? robin??
 
Ja, dat klopt inderdaad... Maar hoe of wat, daar kan ik nog niks over vertellen :D
 
Ben je gauw klaar, de meeste supplementen werken toch niet.
 
Originally posted by Marcel36
Ben je gauw klaar, de meeste supplementen werken toch niet.

Hoi Marcel,
Als je zegt dat de meeste supplementen NIET werken dan moeten er zijn die WEL werken:)
Ken jij misschien die supplementen waar het wel de moeite is om je euro's aan te besteden ?
Thx
 
Originally posted by Marcel36
Ben je gauw klaar, de meeste supplementen werken toch niet.
Idd valt ook te zien wat je verstaat onder 'werken'.
De meeste mensen denken nog altijd dat je echt zichtbaar massa wint met een supplement, het zijn maar hulpmiddeltjes geen wondermiddelen.
 
Bij mijn weten werkt alleen creatine (van een goed merk wel te verstaan) ik hoor ook welleens dat alle creatine van één grote hoop komt, maar het is maar net wat er de individuele fabriekkant bijgooit of juist uithaald.

Bij al die andere middelen zoals HMB, tribulles enz. zul je nooit weten of het dankzij of ondanks die middelen is dat je progressie hebt geboekt, omdat de marges gewoon heel klein zijn. Voorbeeld: Je zult waarschijnlijk nadat je b.v. HMB hebt gekocht ook beter en harder gaan trainen (I'ts all in the mind) en op je voeding letten, dus die paar ons die je (misschien) in die weken aankomt zul je kunnen wijten aan de HMB, maar ik weet gewoon zeker dat die paar ons te wijten zijn aan een gedragsverandering.
 
Back
Naar boven