MuscleMeat

sites met tests van supplementen...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ik ben benieuwd of er ook sites zijn die bv. WHEY shake merken met elkaar vergelijken.... qua kwaliteit/prijs etc.

en wat vinden jullie van t merk advanced preformance?
 
advanced performance is een goed merk !
ik weet niet wat ze in de winkel kosten maar bij ons op de fitnis verkopen ze dit merk en daar vind ik ze echt wel te duur !!! ik zelf gebruik de wheyprotein van maximize
 
Deze misschien?
Er staan wel geen bekende merken bij, maar missch in de toekomst meer...
http://www.labelclaimstesting.com/

De enige twee whey's die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd zijn Nature's Best (te strooperig & slechte smaak) en Twinlab (lost perfect op, en vanille smaakt heerlijk) en ik groeide met allebei.
 
Ik denk dat zoiets niet zomaar van start gaat ook. Mijn oom werkt bij de keuringsdienst (met niet zomaar een simpele functie!), en zelfs via hem kan ik weinig regelen. Het probleem is dat de kosten voor een goeie test stervensduur zijn...

Het enige wat ik qua proteine en andere standaard producten gebruik is J-Tech. Ik weet daarvan immers exact wat er in de pot/emmer gaat. En dat kan je van andere merken niet zeggen. Ik weet van tests uit ons lab enkele dingen over andere merken (Ja, ook topmerken), dat het echt niet altijd is wat er geclaimd wordt. En anders iig door de mazen van het net (of moet ik zeggen de wet?).
 
klopt, supplementen zijn gewoon lastig te testen, je moet kijken wat er allemaal in zit, hoeveel (ook dingen opsporen die er in zitten maar niet op het etiket vermeld staan) etc (hardware is op dat gebied simpel)
 
Back
Naar boven