AndroidHealthClinic

Sittard en omstreken

Bezoekers in dit topic

dave2007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
467
Waardering
23
Avond,

zijn er hier nog DBB die fitnessen in Sittard en omstreken? Ik fitness zelf bij Fitworld (Sittard) en Lifestyle (had nog paar ritten hier) en binnenkort ook weer in Munstergeleen, lekker rustig vooral in de ochtend.

Grt,
 
Leipe shit ouwe!
 
Body Impact in Geleen moet je eens proberen, chille zaak
 
Inderdaad Body Impact Gym in Geleen. Beter dan dat vind je niet binnen die omstreken. Als je wilt gainen moet je daar zijn. Kevin Goulding runt die zaak(2x Nederlands kampioen -90kg klasse als ik me niet vergis). Daarbij trainen daar nog enkele andere competitief bodybuilders.
 
ik fitness in Fit-World Hoensbroek heb het wel naar mijn zinxd
 
Inderdaad Body Impact Gym in Geleen. Beter dan dat vind je niet binnen die omstreken. Als je wilt gainen moet je daar zijn. Kevin Goulding runt die zaak(2x Nederlands kampioen -90kg klasse als ik me niet vergis). Daarbij trainen daar nog enkele andere competitief bodybuilders.

Train jij ook bij Body Impact Gym in Geleen? Ik train er ook namelijk, super gym inderdaad.
 
train ook by life style in sittard echter wel alleen in de ochtend. :D
ken body-impact, is in de lindheuvel toch? ziet er goed uit , en is die zaak niet van iemand die hier ook op het forum is weet ff zijn naam niet meer maar weet wel dat tie als een beest uitzag. :D
 
Own Sculpture.
 
train ook by life style in sittard echter wel alleen in de ochtend. :D
ken body-impact, is in de lindheuvel toch? ziet er goed uit , en is die zaak niet van iemand die hier ook op het forum is weet ff zijn naam niet meer maar weet wel dat tie als een beest uitzag. :D
life-style is super gay om te trainen...
 
dus jij trained bij life-style baksteen???:D
 
haha nee gelukkig niet ik heb er wel getrained. Was mijn eerste kennismaking met fitness/kracht training. Ben wel weer snel weggegaan daar want dat was me toch een slechte toko..
 
Wanna sports in beek, bevalt goed. En lekker dichtbij!
 
lifestyle is inderdaad best bagger. Redelijk duur in vergelijking wat je ervoor terug krijgt.
 
Basic Fit in Geleen, vind het niet onaardig voor mijn niveau
 
Hoezo is wannasports bagger?

tis geen super deluxe sportschool? Maar je kan er alles doen, dumbbells gaan tot 60 kilo.
 
meh ga toch het industrie terrein op en koop alles wat je nodig hebt bij fitness-seller.nl en richting nieuwstad op aan ligt ook nog eens fightshop4u :)

beide shop liggen in sittard
 
Back
Naar boven