XXL Nutrition

Six pack / abs = dieet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je buikspieren niet zichtbaar zijn ben je gewoon vet.
 
Persoonlijk raad ik aan ze zowiezo mee te trainen. Ik heb in 2011 een hernia gehad in de onderste rugwervels en de revalidatie was steevast buikspieren en onderrug trainen. Dit onderhouden heeft een enorm verschil gemaakt in de jaren tot nu toe. Ik heb ook gemerkt dat het je postuur ook verbeterd tijdens het liften. Gewoon door hanging leg raises te doen en hyperextentions.
 
Als je buikspieren niet zichtbaar zijn ben je gewoon vet.
De een heeft op 12% wel zichtbare buikspieren en de ander niet. Maar 12% Vet = 12% Vet
 
Persoonlijk raad ik aan ze zowiezo mee te trainen. Ik heb in 2011 een hernia gehad in de onderste rugwervels en de revalidatie was steevast buikspieren en onderrug trainen. Dit onderhouden heeft een enorm verschil gemaakt in de jaren tot nu toe. Ik heb ook gemerkt dat het je postuur ook verbeterd tijdens het liften. Gewoon door hanging leg raises te doen en hyperextentions.
Kies je dan nog specifieke buikspieroefeningen uit? Sommige crunches kunnen juist heel belastend zijn voor je onderrug.
 
Als je buikspieren niet zichtbaar zijn ben je gewoon vet.
Say no more
eddie-hall-shredded-abs-header.jpg
 
Kun je ook inhoudelijk op mijn opmerking ingaan?

Uiteraard: Als bij iemand met 12% zijn buikspieren niet te zien zijn is hij te vet om zijn buikspieren te laten zien :D Buiten dat vind ik ook gewoon dit: Als je buikspieren niet zichtbaar zijn ben je vet.
 
Uiteraard: Als bij iemand met 12% zijn buikspieren niet te zien zijn is hij te vet om zijn buikspieren te laten zien :D Buiten dat vind ik ook gewoon dit: Als je buikspieren niet zichtbaar zijn ben je vet.
Dus vet zijn hangt alleen af van zichtbare buikspieren?:o Als je naast zichtbare buikspieren wel vettige benen en rug hebt ben je niet te vettig in jouw ogen? Iedereen heeft een andere vetverdeling.
 
Dus vet zijn hangt alleen af van zichtbare buikspieren?:o Als je naast zichtbare buikspieren wel vettige benen en rug hebt ben je niet te vettig in jouw ogen? Iedereen heeft een andere vetverdeling.

Ja vind ik wel. Ik ben slechts de brenger van slecht nieuws he. Ook ik heb ook pas onder de 10% zichtbare buikspieren maar ben niet hypocriet :) Dat gezeur altijd over vetprecentage, zorg er gewoon voor dat je er als een atleet uitziet en niet als een vochtige opgeblazen volgepropte bodybuilder. Just my 2cents. Vet is bah, waar het zich ook bevind op het lichaam.
 
Ja vind ik wel. Ik ben slechts de brenger van slecht nieuws he. Ook ik heb ook pas onder de 10% zichtbare buikspieren maar ben niet hypocriet :) Dat gezeur altijd over vetprecentage, zorg er gewoon voor dat je er als een atleet uitziet en niet als een vochtige opgeblazen volgepropte bodybuilder. Just my 2cents. Vet is bah, waar het zich ook bevind op het lichaam.
Ik zie het eerder als een slechte mening.
 
Als bodybuilder bekijk je je eigen lichaam en concludeer je vervolgens wat er aangepakt moet worden.

Als jij op een laag genoeg vetpercentage staat en je abs komen niet goed door, dan train je ze. Heb je al genoeg abs train je ze niet.

Net zoals wanneer je vind dat je schouders achterlopen, dan geef je ze extra aandacht. Voor abs is dat niet anders.

Waarom zo moeilijk allemaal?
 
Persoonlijk raad ik aan ze zowiezo mee te trainen. Ik heb in 2011 een hernia gehad in de onderste rugwervels en de revalidatie was steevast buikspieren en onderrug trainen. Dit onderhouden heeft een enorm verschil gemaakt in de jaren tot nu toe. Ik heb ook gemerkt dat het je postuur ook verbeterd tijdens het liften. Gewoon door hanging leg raises te doen en hyperextentions.
Ja ik dus ook. Zijn veel bbers, waaronder Greg, die zeggen dat t niet hoeft maar mijn buikspieren zijn echt duidelijk beter geworden sinds ik ze goed train een klein jaar geleden.
 
Kies je dan nog specifieke buikspieroefeningen uit? Sommige crunches kunnen juist heel belastend zijn voor je onderrug.
Enkel hanging leg raises eigenlijk nog. Bleek het meest doeltreffende. Setjes van 20 aan de pull up bar,zo stil mogelijk met het lichaam hangen en op de buikspieren trekken.
 
En dit kan ook, hoeft geen foto shop te zijn.
Ik crunch juist niet omdat ik daardoor last krijg van mijn onderrug.
En Gregg... die is vooral op zoek naar meer volgers, ten koste van de inhoud.
Naast soms goede info zorgt ie regelmatig voor een glimlach op mijn gezicht. Dat vind ik belangrijk.
 
Back
Naar boven