AndroidHealthClinic

Six pack krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maysun

Novice
Lid geworden
25 feb 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
54kg
Vetpercentage
18%
Ik ben een vrouw van 30, vetpercentage 18% en wil een sixpack, of in ieder geval heel sterke buikspieren. Ik sport nu nauwelijks.

Hoeveel moet ik nu precies trainen om dit een serieuze kans te geven? En hoe lang duurt het dan voor ik er wat van ga zien? En wat zou een goed trainingsschema zijn voor mij?

Op internet vind ik nogal tegenstrijdige informatie, veel diëten en oefeningen maar ook mensen die zeggen dat het bij een vrouw nauwelijks lukt. Dus ik wil wel weten wat nu reeël is. Of het lukt met een halfuur per dag of twee uur per dag trainen maakt nogal uit lijkt me. En ook of je er maanden of jaren voor nodig hebt...
 
Hoe weet je dat je op 18 staat? Dan heb je al bijna een 6pack als vrouw.

Anyway,

1. Goed voeding schema
2. Goed traijing schema.
3. Keihard werken 24/7-365

6pack is haalbaar maar hangt puur van je discipline af.
 
Zeker weten doe ik het niet, die 18% maar kwam uit de berekening op deze site: Vetpercentage meten - berekenen
Misschien is 't ook wel 20% maar als ik zo de plaatjes bekijk dan denk ik niet veel meer. Ben altijd erg slank geweest, al eet ik me tonnetje rond.
 
Ik ben een vrouw van 30, vetpercentage 18% en wil een sixpack, of in ieder geval heel sterke buikspieren. Ik sport nu nauwelijks.

Hoeveel moet ik nu precies trainen om dit een serieuze kans te geven? En hoe lang duurt het dan voor ik er wat van ga zien? En wat zou een goed trainingsschema zijn voor mij?

Op internet vind ik nogal tegenstrijdige informatie, veel diëten en oefeningen maar ook mensen die zeggen dat het bij een vrouw nauwelijks lukt. Dus ik wil wel weten wat nu reeël is. Of het lukt met een halfuur per dag of twee uur per dag trainen maakt nogal uit lijkt me. En ook of je er maanden of jaren voor nodig hebt...


4-6 dagen per werk trainen (hele lichaam niet alleen buik)
Juiste voeding.
Het is haalbaar. Hoe snel? Hangt af van je. Het kan paar maanden duren maar ook paar jaren.
 
6-pack wordt in de keuken bereikt.
 
Het komt allemaal op twee dingen neer: 1) Voeding op orde krijgen (afvallen - 200-500 cals onder onderhoud gaan zitten, aankomen - 200-500 cals boven onderhoud gaan zitten, en macro verhoudingen bepaal je jezelf). 2) Goeie trainingsschema (Full Body, PPL, UB/LB) gebaseerde om voornamelijk compound oefeningen en daarmee geleidelijk sterkere proberen te worden (qua meer volume en intensiteit).
 
heb wel een 6pack voor je :D
 
Back
Naar boven