MuscleMeat

Sixpack 14 jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheFiemd

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
239
Waardering
43
Lengte
1m82
Massa
66kg
Vetpercentage
10%
Heb een paar vraagjes
ben 14 jaar oud, 182 cm lang, vetpercentage ongeveer 8% en ik ben 58 kilo.

-Groeit je buik niet meer als je 6 dagen per week 20 minuten traint voor een sixpack
-Beste oefeningen voor een sixpack aangezien de helft van mijn workout planking is wil ik meerdere oefeningen erin
-Ik eet zo’n 2k calorieën per dag is dat goed 4 boterhammen per dag 2 met kaas/worst en twee met pindakaas
 
nee je buik gaat niet meer groeien. beste oefening is zo'n ab stimulator gebruiken. sick, super goed. misschien 4.5 boterhammen eten voor meer gains
en ja die 2e comment van je klopt ook
 
Abs on a skinny guy is like big tits on a fat chick, doesn't count.

Je bent 1,82 en weegt 58 kilo, je eerste prio zou spiermassa moeten zijn.

Een sixpack is niet (alleen) het gevolg van het trainen van buikspieren, maar vooral van een laag vetpercentage.
 
Heb een paar vraagjes
ben 14 jaar oud, 182 cm lang, vetpercentage ongeveer 8% en ik ben 58 kilo.

-Groeit je buik niet meer als je 6 dagen per week 20 minuten traint voor een sixpack

Ik zou tussen je trainingen een dag of twee rust houden.

-Beste oefeningen voor een sixpack aangezien de helft van mijn workout planking is wil ik meerdere oefeningen erin

Ik heb een voorkeur voor leg raises en oefeningen die je weighted kunt doen
-Ik eet zo’n 2k calorieën per dag is dat goed 4 boterhammen per dag 2 met kaas/worst en twee met pindakaas

Indien je aankomt zou dat goed zijn.
 
Vaak doe ik 1/2 dag(en)

leg raises zitten er al in

ik blijf meestal het zelfde gewicht

maar het belangrijkste is of ik dan niet meer groei aangezien 50% van de mensen op internet zeggen van dat je niet meer groeit en 50% mensen zegt dat je wilt blijft groeien, dat is echt het belangrijkste anders stop ik gelijk met trainem
 
Vaak doe ik 1/2 dag(en)

leg raises zitten er al in

ik blijf meestal het zelfde gewicht

maar het belangrijkste is of ik dan niet meer groei aangezien 50% van de mensen op internet zeggen van dat je niet meer groeit en 50% mensen zegt dat je wilt blijft groeien, dat is echt het belangrijkste anders stop ik gelijk met trainem

in de lengte bedoel je?

natuurlijk groei je door
 
Ik heb gehoord dat als je verl traint je buik niet meer groeit en dat je dan scheef gaat lopen
Mogelijk heb je iets gehoord dat stelt dat je niet alleen de voorkant van je lichaam moet trainen, maar ook de achterkant?

Dat je niet alleen moet trainen wat je in de spiegel ziet (bv borst), maar ook (en misschien wel meer) dat wat je niet ziet (bv rug), voor balans en houding (als jij voorovergebogen gaat lopen zie je die abs niet meer) , maar ook voor wat je wel ziet?
 
Op je 14e heb je begeleiding nodig van een volwassene in je omgeving of sportschool met verstand van zaken. Niet leren van 'het internet' in je eentje, teveel onzin beschikbaar, met het gevaar dat je straks 1000 pushup challenges gaat doen omdat '50% van de mensen dat zei' of je moeder uitscheld omdat ze geen 10kg kip voor je wil bakken omdat je dat MOET hebben omdat '100% van de mensen dat zei'.

Als volwassene kun je met een verkeerde aanpak al blijvende problemen oplopen, moet je nagaan als je net in de groei zit.....
 
Back
Naar boven