MuscleMeat

Sixpack krijgen

Bezoekers in dit topic

Levikommers

Cool Novice
Lid geworden
7 dec 2021
Berichten
49
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
Hallo, ik ben 16 en ik heb eigenlijk niet veel vet en ik wil een sixpack, als ik de vraag Google of stel: hoe krijg je een sixpack. Komt er altijd het antwoord: weinig vet hebben, wat als je al weinig vet hebt maar je sixpack is toch niet goed zichtbaar wat moet je dan doen? Heeft abs trainen wel echt zin? Of is het echt genetisch bepaald en gewoon pech dat ik ze niet heb. Alvast bedankt.
 
Hallo, ik ben 16 en ik heb eigenlijk niet veel vet en ik wil een sixpack, als ik de vraag Google of stel: hoe krijg je een sixpack. Komt er altijd het antwoord: weinig vet hebben, wat als je al weinig vet hebt maar je sixpack is toch niet goed zichtbaar wat moet je dan doen? Heeft abs trainen wel echt zin? Of is het echt genetisch bepaald en gewoon pech dat ik ze niet heb. Alvast bedankt.
Google verteld je niet het “geheim” dat iedereen hier op forum doet.

Voor je gaat slapen 50gr pindakaas insmeren op je buik, tegen niemand zeggen anders heeft straks iedereen een six pack 🤙
 
Screenshot_20211207-173623_Snapchat.jpg
 
Zoals je op de foto kan zien weinig vet maar toch geen zichtbare abs, alleen hier span ik mijn buik ook niet aan.
 
Indien je gaat cutten zullen ze wel zichtbaar worden maar dikke abs ga je inderderdaad niet zien.

Als ik jou was zou ik juist gaan focussen op massa, dus meer gaat eten en hard trainen. Intussen ook je abs meepakken in de hoop dat die dikker gaan worden
Dankjewel voor je antwoord👍 ik zit nu ook al 1.5 week in een behoorlijk serieuze bulk, ook probeer ik rond de 5/4 keer per week naar de sportschool te gaan alleen is dit wel lastig omdat de sportscholen zo vroeg sluiten. Alleen hoelang denk u dat ik zal moeten bulken als ik in de zomer weer droog wil zijn? En naar de hoeveel kilo is het handig om te streven, ik weeg nu 73.5 kilo. Alvast bedankt👍
 
Dankjewel voor je antwoord👍 ik zit nu ook al 1.5 week in een behoorlijk serieuze bulk, ook probeer ik rond de 5/4 keer per week naar de sportschool te gaan alleen is dit wel lastig omdat de sportscholen zo vroeg sluiten. Alleen hoelang denk u dat ik zal moeten bulken als ik in de zomer weer droog wil zijn? En naar de hoeveel kilo is het handig om te streven, ik weeg nu 73.5 kilo. Alvast bedankt👍

Gewoon zorgen dat je niet te vet wordt en de zomer doorbulken.
Wil je dit perse niet dan moet je op tijd gaan cutten, wanneer kan ik niet voor je bepalen...ik weet niet wat je vetpercentage gaat doen de aankomende maanden. Geldt ook voor je gewicht, indien je te veel eet moet je eerder stoppen met bulken.
 
Abs is een combinatie van juste voeding dus je vet% en ABS workout.
 
Squats en deadlifts doen, groeien je abs goed van en de rest krijgt ook meer vorm. Chin ups erbij, goed eten, moeje es kijken hoe je in de zomer erbij loopt:cool:;)
 
Back
Naar boven