Fitness Seller

sixpack met 1000 sit ups per dag

Bezoekers in dit topic

mrboem

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
62
Waardering
0
doe je 1000 sit ups per dag heb je binnen 2 maanden gelet op je vetpercentage de blokjes.... is that true???:D
 
Nee. Uiteraard niet.

Ook je buikspieren moet je net zo belasten als iedere andere spiergroep. Kort maar heel krachtig !!!

1000 situps zullen je buikspieren afmaken. Geen tijd voor herstel. Je werkt ze de vernieling in.
 
Originally posted by mrboem
doe je 1000 sit ups per dag heb je binnen 2 maanden gelet op je vetpercentage de blokjes.... is that true???:D

Waarschijnlijk gaat het letten op je vetpercentage meer de oorzaak zijn dat je je "sixpack" ziet dan je situps!
Zoals Ilya al zei train ze als een andere spier: short and heavy!
Eveneens onder en bovenkant.
 
Originally posted by Ilya
Nee. Uiteraard niet.

Ook je buikspieren moet je net zo belasten als iedere andere spiergroep. Kort maar heel krachtig !!!

1000 situps zullen je buikspieren afmaken. Geen tijd voor herstel. Je werkt ze de vernieling in.

precies. je kan ze wel vaker trainen dan anders spieren maar dan misshcien 3x in de week. het beste kan je ze sóchtends pakken vor je ontbijt. werkt bij mij wel prima. Maar cardio en vooral voeding is toch het belangrijkste.
 
een woord: cutten

je voeding aanpassen (iets minder vet, kh een kcals en meer eiwitten)

daarnaast 5x per week cardio om je vet te verbranden, wat je buikspieren aan het zicht ontrekt


suc6
 
ik zei niet alleen dat, ik zei inc cardio training, dat is belangrijk, zoniet belangrijker
 
1000situps

Ja, doen. Goed voor een overontwikkelde Iliopsoas
 
hmm dank julli wel
 
Back
Naar boven