Fitness Seller

Sixpack trainen

Bezoekers in dit topic

RN010

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2013
Berichten
184
Waardering
23
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
18%
Hallo mensen,

Ik train nu zo'n 2 maanden, dus nog niet zo lang.
Ben 15 jaar maar heb al erg volwassen lichaam ; 1,86m , 70kg

Mn vader gaat me helpen met trainen, maar ik wil jullie vragen of iemand een goed voedsel/trainingsschema voor mij heeft.

Ben nl. al tijd aan zoeken maar ben bang dat een schema van bijv een 18jarige nog iets te zwaar voor me is.

Hierbij ook een foto, mijn ribben steken nogal uit, kan ik dit misschien ook wegtrainen?

Alvast bedankt!

TPhoto_00016.jpg
 
Ga je verder nog geen inhoudelijk advies geven ofzo, maar ik voorspel dat er een shitstorm gaat komen over je 'volwassen' lichaam, 'wegtrainen' en 'te zwaar voor me'.

Lees verder de stickys in de voedings/trainingssectie eens.
 
Maar hebben jullie nog tips om snel en veel spieren te trainen?
Wil voornamelijk de schouders, armen en de buik trainen...
 
Maar hebben jullie nog tips om snel en veel spieren te trainen?
Wil voornamelijk de schouders, armen en de buik trainen...

Je moet de stickies lezen. Snel gaat het zowieso niet. En je moet al je spieren trainen hoor.
 
Lees de stickies bij voeding en ga heel je lichaam trainen. Post weer een foto als je een jaar verder bent! Succes
 
Train alles of kap ermee.
 
Heeft wel strepen op zn borst
 
Houd je nou je adem in op je foto?
Zo ja, poseer dan normaal, dan kunnen we hier pas beoordelen.
Een compleet getraind lichaam heb je veel meer baat bij dat alleen bij borst schouders biceps en 6-pack, Van voren een vent en van achter een vrouw?
 
Mensen bedankt voor jullie tips en opmerkingen!
Omdat de foto niet helemaal goed was heb ik even een nieuwe gemaakt..
Ben nu dus 2 maandjes bezig, ga ik de goede kant op?
En hoe denken jullie over mn vetpercentage?

TPhoto_00019.jpg
 
Vp is echt niet in te schatten door deze belichting en pose.
 
Hallo mensen,

Ik train nu zo'n 2 maanden, dus nog niet zo lang.
Ben 15 jaar maar heb al erg volwassen lichaam ; 1,86m , 70kg

Mn vader gaat me helpen met trainen, maar ik wil jullie vragen of iemand een goed voedsel/trainingsschema voor mij heeft.

Ben nl. al tijd aan zoeken maar ben bang dat een schema van bijv een 18jarige nog iets te zwaar voor me is.

Hierbij ook een foto, mijn ribben steken nogal uit, kan ik dit misschien ook wegtrainen?

Alvast bedankt!

No offense maar ik heb er echt een bloedhekel aan als mensen voedingsschema's van andere gaan overnemen omdat ze zelf te lui zijn om uit te zoeken hoe dat moet/een te maken.

Elk lichaam is anders je kunt niet zomaar een schema overnemen van iemand anders. Lees je eerst eens even in.
 
Back
Naar boven