AndroidHealthClinic

Sixpack trainen

Bezoekers in dit topic

Het is weer die tijd van het jaar....
 
volgensmij moet je ook je houding veranderen, het kan aan mij liggen maar volgens mij zet je je buik heel erg vooruit.
voor de rest zou ik zeggen lees stickys en kijk wat jij qua Kcal, vetten, eiwitten nodig hebt. probeer eerst zelf een schema in elkaar te zetten en vraag (als het nodig is) om hulp!
 
volgensmij moet je ook je houding veranderen, het kan aan mij liggen maar volgens mij zet je je buik heel erg vooruit.
voor de rest zou ik zeggen lees stickys en kijk wat jij qua Kcal, vetten, eiwitten nodig hebt. probeer eerst zelf een schema in elkaar te zetten en vraag (als het nodig is) om hulp!

Ja heb je idd gelijk in, loop ook bij de fysio voor mn houding

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:21 ----------

Is het al wel een beetje te zien dat mijn abs doorkomen?
Dat ik niet voor niks aan het trainen ben...

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:22 ----------

Is het al wel een beetje te zien dat ik train aan mijn abs ?
Dat ik niet voor niks aan het trainen ben...
 
Er zijn geen schema's voor 18 jarige. Qua voedsel: Bereken je onderhoud en ga er 300-500 kcal bonvenzitten. www.myfitnesspal.com. Verder ga gewoon trainen met compound lifts, word eerst sterker. Snel veel spier kweken en een sixpack krijgen gaat niet echt samen. En lees je eerst in voordat je gaat posten anders word je getrolled.
 
Ja heb je idd gelijk in, loop ook bij de fysio voor mn houding

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:21 ----------

Is het al wel een beetje te zien dat mijn abs doorkomen?
Dat ik niet voor niks aan het trainen ben...

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:22 ----------

Is het al wel een beetje te zien dat ik train aan mijn abs ?
Dat ik niet voor niks aan het trainen ben...

Nee, eerlijk gezegd valt het niet te zien. Tip: stel een fatsoenlijk voeding en- trainingsschema op en post over een half jaartje weer iets met je progressie.

Edit: volgens mij praten de meeste hier tegen een deur.

/.out
 
Zolang je maar niet uitsluitend abdominem oefeningen gaat doen, daar wordt je zeker niet gelukkig van.
Massa erbij doen (zoals veel mensen al zeggen over voeding) en veel trainen, en dan al je spiergroepen.
 
Squats , deadlifts en veel eten. SRS
 
bedankt voor de tips!
 
en benen, altijd benen. Super benen. Sneller beter bovenlichaam. Benen.
 
Daarvoor moet je je vinger KEIHARD in je KONT douwen !!!!!


Denk dat je vergeten bent je medicatie te nemen, dus snel tik er ff een pilletje in nu het nog kan en de schade beperkt blijft.




O.T


Je zit hier goed als je d.m.v trainen je lichaam gespierder/groter wilt maken, er is een overvloed aan informatie beschikbaar.
Meestal is deze waardevolle informatie aangeduid als Sticky.
Lezen en trainen+eten+slapen enz.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je vergeten bent je medicatie te nemen, dus snel tik er ff een pilletje in nu het nog kan en de schade beperkt blijft.
HAHA ik denk dat je vergeten bent over mijn posts heen te lezen..
/next........
 
Jij hoeft niet te trainen, je hebt al een erg goed lichaam! De dames van tegenwoordig vinden het wel lekker zoals je lichaam nu is.
 
haha lach me weer kapot hier.. eet eerst maar eens 4000 calorien en max pompen
 
Groot worden is een kwestie van jaren als je het zonder roids doet dus haal dat dat snel maar uit je hoofd!! Zoals iedereen hier al zegt ga eerst maar spieren opbouwen en veel inlezen. Veel eten, goede vorm trainen en lekker tot de max gaan.

Hahaha max trolling hierzo
 
Back
Naar boven