XXL Nutrition

Sixpack voor 13jarige?

Bezoekers in dit topic

basenbaukje

Novice
Lid geworden
26 mrt 2014
Berichten
28
Waardering
5
Lengte
1m93
Massa
97kg
Hallo,

Ik ben 14jaar en wil graag een sixpack zodat je er fit uitziet en omdat ik het zelf wel mooi vind. Ik heb nu momenteel geen sixpack maar ik heb wel spierballen . Als ik mijn armen aanspan heb ik wel zon bult daar :P>

Ik ben 13jaar. 1,80m en 64kilo.

Ik had zodus een vraag , ik doe elke dag een paar oefeningen opdrukken buikspieroefeningen en soms ga ik met me zus mee naar een kennis die een hele kamer heeft met fitnessspullen. maar dit is dus mijn vraag. Als het straks zomervakantie is ga ik elke en ook echt bijna elke dag te zwemmen. Ik vroeg me af , als ik nu elke dag oefeningen doe en ik ga in de zomervakantie elke dag te zwemmen zou ik dan een sixpack hebben of gewoon een beetje ? Ik heb nu zeg maar al de vorm van een sixpack je ziet de blokjes een heel klein beetje maar er zit wat vet overheen. (niet dat ik dik ben ofzo).

Danku
 
wat ben je nou, 13 of 14? 1,82m of 1,80m? En je verhaal is niet te volgen :)
 
Ik word bijna 14 over 2 maandjes ongeveer en ben 64kilo , 1,80m
 
Ja joh, heb jij daar zo'n bult :eek:
Ik wil die ook echt maar het lukt niet. Hoe heb jij da gedaan dan?
 
Rot toch op en ga je lessen volgen.


Vraag het aan de biologie docent(e)
 
Heb je dan geen six-pack bij die lengte en dat gewicht?
Hanging leg/knee raises, side bends, Decline leg raises en crunches.
 
hahahahahahahahah
 
Goed topic.

Leg raises,
side bends
woodchops.
Squatten
Deadliften

en maak een voedingschematje

succes en veel plezier op het zwembad
 
Geen zwembad lol gewoon in het kanaal
 
Er zijn juist heel veel chickies :D
 
Zijn alle knikkerpotjes op het schoolplein bezet oid?
 
Zijn alle knikkerpotjes op het schoolplein bezet oid?

Wat zijn dat voor sneue opmerkingen heeft een man van 32 niet iets beters te doen dan sneue opmerkingen te maken. Ik heb gewoon een vraag maar zo te zien ben je te kinderachtig om daar gewoon normaal op te reageren.
 
Hanging knee/leg raises en twist kun je btw gewoon op een klimrek doen. Aan een staaf/stang gaan hangen en je knieen/benen optrekken.
 
Wat zijn dat voor sneue opmerkingen heeft een man van 32 niet iets beters te doen dan sneue opmerkingen te maken. Ik heb gewoon een vraag maar zo te zien ben je te kinderachtig om daar gewoon normaal op te reageren.

Heeft een kindje van 13 jaar niks beters te doen dan zich druk te maken over blokjes?
 
Ik bepaal zelf waar ik mijn vrije tijd aan besteedt, en het is niet alleen over blokjes.
 
Back
Naar boven