AndroidHealthClinic

sixpack

Bezoekers in dit topic

FrostGil

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
10
Waardering
0
Hallo, ik ben 15 jaar
En ik wil graag een sixpack ik train nu al een tijdje en ben flink afgevallen mijn vetpercentage is nu rond de 11-12% hier een foto :
30nhzd3.jpg

Ik doe aan fitness meestal 3 keer in de week maar ga vanaf nu zo vaak als ik kan dus word denk ik rond de 5 keer per week ook voetbal ik 2x per week. Ook fiets ik 5 dagen in de week 13 km heen 13 km terug van school
Dit is wat ik meestal elke dag eet:
06:45 - vanille yoghurt met cornflakes of 6 boterhammen met chocolade vlokken
10:00 appel
12:00 4 boterhammen met kipfilet
14:00 koekje
16:00 koekje
19:00 avondeten
21:30 appel of koekje
Ik doe verder verder deze workout (niet alle oefeningen) met 1 dag rust ertussen http://www.youtube.com/watch?v=3fU_8kJeXeE de dag dat ik rust train ik m'n armen met dumbbells.
Nu is de vraag of iemand tips voor me heeft of dingen die jij zou veranderen of wat dan ook. Zou iemand ook een schatting kunnen maken waneer je echt duidelijk een sixpack ziet?
bedankt voor het lezen & alvast voor het reageren:D
sorry als het vol met spelfouten en gekke tekstopbouw en dat soort dingen haha!

Groetjes ~ Gil
 
Laatst bewerkt:
:sd:

Ga je hele lichaam trainen of train niet:wl:
 
ik doe aan arm spieren en buikspieren derest wil ik later beenspieren gaan doen voor voetbal maar ik w8 tot ik wat ouder ben;)
 
ik doe aan arm spieren en buikspieren derest wil ik later beenspieren gaan doen voor voetbal maar ik w8 tot ik wat ouder ben;)


denk ook eens aan borst,rug,schouders:fuu:
 
Op je rust dag train je je armen met dumbbells? ???



:roflol:
 
Hallo, ik ben 15 jaar
En ik wil graag een sixpack ik train nu al een tijdje en ben flink afgevallen mijn vetpercentage is nu rond de 11-12% hier een foto :
30nhzd3.jpg

Ik doe aan fitness meestal 3 keer in de week maar ga vanaf nu zo vaak als ik kan dus word denk ik rond de 5 keer per week ook voetbal ik 2x per week. Ook fiets ik 5 dagen in de week 13 km heen 13 km terug van school
Dit is wat ik meestal elke dag eet:
06:45 - vanille yoghurt met cornflakes of 6 boterhammen met chocolade vlokken
10:00 appel
12:00 4 boterhammen met kipfilet
14:00 koekje
16:00 koekje
19:00 avondeten
21:30 appel of koekje
Ik doe verder verder deze workout (niet alle oefeningen) met 1 dag rust ertussen http://www.youtube.com/watch?v=3fU_8kJeXeE de dag dat ik rust train ik m'n armen met dumbbells.
Nu is de vraag of iemand tips voor me heeft of dingen die jij zou veranderen of wat dan ook. Zou iemand ook een schatting kunnen maken waneer je echt duidelijk een sixpack ziet?
bedankt voor het lezen & alvast voor het reageren:D
sorry als het vol met spelfouten en gekke tekstopbouw en dat soort dingen haha!

Groetjes ~ Gil


Dit lijkt wel een eetschema van een anorexia patiënt, hoe kan je nou met zo'n schema al die acitviteiten doen:eek:?? dus meer eten als je zo door wilt gaan..

En hijs je broek op:rolleyes:
 
misschien moet je je broek is ophijsen.
 
Train je lichaam als een eenheid, focus je niet alleen op je buik, dat sixpack komt vanzelf wel, geduld
 
1) ga je gehele lichaam trainen
2) je voedingsschema lijkt idd op een anorexia patient - daily foods
3) trek je broek op, je hebt er een riem in en je gebruikt hem niet ? denk je dat je meer chickies kan krijgen met de helft van je onderbroek bloot ?
4) ga inlezen, eet en train als een MAN en hopelijk krijg je wat voeding binnen voordat je ondervoed geraakt
 
Gezeik over andermans kleren en hoe ze gedragen worden altijd, proberen jullie jezelf omhoog te halen aan deze jongen ofzo?

Kerel, train je hele lichaam! Als je bepaalde spieren gaat trainen en andere niet dan haal je de balans weg in je lichaam en dat kan alleen maar verkeerd aflopen.

Als ik jou was zou ik ff de sticky's lezen in de voedingssectie en trainingssectie, als je gaat trainen train dan je hele lichaam met een goed schema.
 
Gezeik over andermans kleren en hoe ze gedragen worden altijd, proberen jullie jezelf omhoog te halen aan deze jongen ofzo?

Kerel, train je hele lichaam! Als je bepaalde spieren gaat trainen en andere niet dan haal je de balans weg in je lichaam en dat kan alleen maar verkeerd aflopen.

Als ik jou was zou ik ff de sticky's lezen in de voedingssectie en trainingssectie, als je gaat trainen train dan je hele lichaam met een goed schema.

Dit is een forum... Je kan er niets aan veranderen dat sommige hun hier te goed voelen. Hier durven ze namelijk spreken omdat ze niet echt in contact komen.

Maar drop the bf en je sixpack wordt zichtbaar. Verder moet je je abs trainen met reps van 8-12 en dit 3 setjes per oefening. Doe weighted oefeningen als je gemakkelijk 12 reps kan doen.
 
OMG! Waarom open je dit topic hier op DBB. Nu ben je gedoemd. Helaas, niemand zal je nu nog kunnen redden. Hopelijk loopt dit met een sisser voor je af....

Suc6
 
bah trek die broek op man
 
:sd: alles of niets...
 
En trouwens, als je een sixpakketje wil moet je toch echt minder gaan eten.
Vraag maar aan Sonja Bakker. Zij zal me gelijk geven.
:rolleyes:
 
Die broek :roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!

:sd:

Kdenk trouwens niet dat het verstandig is om te zeggen dat hij een lager BF% moet hebben voor six pack.

Gaat die nog minder eten.
 
Laatst bewerkt:
Dude je eet veel en veel te weinig... Ik zou me daar eens op concentreren door de stickies te lezen in de voedingssectie. Het lijkt veel om door te lezen, maar dat is echt de start, succes :)
 
Back
Naar boven