AndroidHealthClinic

Sixpack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En Tim? Zie je de werking van de pindakaas al? Als je Calvé hebt gebruikt gaat het snel hoor!
 
Me collega's vragen zich af wat er zo grappig is, hardop aan het lachen hier. :roflol:
 
Me collega's vragen zich af wat er zo grappig is, hardop aan het lachen hier. :roflol:

niet focken met pindakaas bruh, zit nu op de 9% vet door de pindakaas kuur (Calvé)
 
Met een pindakaas only dieet ben je snel een ripped mofo ja, mits je goed smeert
 
De eerste helft van de pages waren best grappig eigenlijk, maar genoeg is genoeg. Help dat kind toch, we waren ooit allemaal jong en onwetend. We kunnen nu Door de onzin de zin niet meer zien.
 
De eerste helft van de pages waren best grappig eigenlijk, maar genoeg is genoeg. Help dat kind toch, we waren ooit allemaal jong en onwetend. We kunnen nu Door de onzin de zin niet meer zien.

Als er tgv te veel onzin geen zin meer is, is die onzin dan nog wel onzin?
 
six packs worden grotendeels geproduceerd in de keuken, niet in de sportschool. kort om, leer je lichaam met voeding en begin dan met gains en vet percentages want dit na anderhalf jaar is echt 'the fuc did you do the last year and a half'
 
Compound trainingen!!!
 
Wauw

Amazing alles gelezen geniaal leuk ook dat iedereen zolang ze bek hield en TS bleef suporten.
 
De eerste helft van de pages waren best grappig eigenlijk, maar genoeg is genoeg. Help dat kind toch, we waren ooit allemaal jong en onwetend. We kunnen nu Door de onzin de zin niet meer zien.
Ik citeer Galen
Hoi Suus03,

De beste manier om het vet rond jouw buik weg te krijgen is het smeren van pindakaas. Ja echt, dit klinkt heel raar, maar pindakaas bevat bepaalde vetzuren die aan bepaalde receptoren binden op de vetcellen die een proces genaamd 'lipolyse' stimuleren. Dat betekent kortgezegd dat er vet wordt vrijgemaakt uit de vetcellen, die vervolgens ergens anders worden gebruikt, zodat je verhoudingsgewijs meer vet verliest rond je buik. Het handigste is om dit voor het slapen gaan op je buik te smeren en af te dekken met wat van dat keukenfolie. Let wel op dat je geen light pindakaas oid. haalt, daarin is de concentratie van deze vetverliesstimulerende vetzuren veel lager. Succes!

Dus ik denk toch wel echt dat het werkt hoor.

@TS Calvé heb ik het beste ervaring mee gehad. Huismerken werkten bij mij niet -.-.
Als je trouwens klaar ben met pindakaas en je wilt massa bouwen: Ananas is je antwoord. Top trainer Ruben baars Schrijft het voor!
 
tering wat heb ik hard gelachen man :roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Back
Naar boven