XXL Nutrition

Sixpack

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Ey,

ik heb wel een beetje zichtbare sixpack, maar ik ga vanaf nu 1x per week de buikspieren trainen.

Maar als ik bijv. 20 kilo neem om de zijkanten te trainen,moet ik dan 4 sets van 15 reps doen, om een beetje normale sixpack te krijgen en niet zo als sommige andere BodyBuilders want die hebben wel een gespierde maar hele grote omvang en dat vind ik niet mooi

dus hebben jullie wat tips?
 
Originally posted by TrainingFreak
Ey,

ik heb wel een beetje zichtbare sixpack, maar ik ga vanaf nu 1x per week de buikspieren trainen.

Maar als ik bijv. 20 kilo neem om de zijkanten te trainen,moet ik dan 4 sets van 15 reps doen, om een beetje normale sixpack te krijgen en niet zo als sommige andere BodyBuilders want die hebben wel een gespierde maar hele grote omvang en dat vind ik niet mooi

dus hebben jullie wat tips?

Maak je maar niet druk om die grote Six packs van die bekende BB'ers, want de kans is klein dat je ze zo krijgt.

Ik doe gewoon 1x per week, 3 setjes crunches en 3 setjes leg raises. In mijn bulk periode zie je ze toch niet zo, dus train ik ze niet heel intensief. Maar tijdens mijn cut periode ( 3 maanden ) ga ik ze wel hard trainen.
 
Originally posted by Scighera
eerlijk gezegd train ik mijn buik vooral statisch, zonder gewichten en veel oefeningen om mijn buik plat, vlak en mijn taille smal te houden:

zie:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4315

ik ben alleen nog bezig mijn vet% verder omlaag te krijgen (met succes gelukkig)

Wil jij nog lichter worden? Onder de 60 kilo met 1m80? Al ben je geen BB een paar kilo erbij zal toch niet slecht zijn denk ik.
 
Originally posted by TrainingFreak
Ey,

ik heb wel een beetje zichtbare sixpack, maar ik ga vanaf nu 1x per week de buikspieren trainen.

Maar als ik bijv. 20 kilo neem om de zijkanten te trainen,moet ik dan 4 sets van 15 reps doen, om een beetje normale sixpack te krijgen en niet zo als sommige andere BodyBuilders want die hebben wel een gespierde maar hele grote omvang en dat vind ik niet mooi

dus hebben jullie wat tips?

1 heeft het grotendeels met je dieet te maken hoe je je sixpack zal laten tonen.
2 heeft het te maken met aanleg of je wel of geen dik middel hebt (qua spierbouw dan...niet qua vet). Heb je dat, leg je er dan bij neer, en bouw alsnog dat sixpack dat je voor ogen hebt, alleen nu op een wat breder middel.
 
Originally posted by burn


Wil jij nog lichter worden? Onder de 60 kilo met 1m80? Al ben je geen BB een paar kilo erbij zal toch niet slecht zijn denk ik.

beetje offtopic, ik wil mijn vet% wat omlaag en spiermassa wat omhoog hebben. en lichter? liever niet ik; woog 20 maanden terug 53kg dus ben al weer aardig op gewicht aan het komen.

weer ontopic:
de zichtbaarheid is ook afhankelijk van je vet% op je buik, je kan dan beter naast de buikspieroefeningen cardio gaan doen en je dieet wat aanpassen.
 
tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ook beter denk ik.
 
Originally posted by Man-Mountain
tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ook beter denk ik.

:rolleyes:
 
Originally posted by Man-Mountain
tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ook beter denk ik.


Maar Tyson geeft je dan weer wel het pak rammel van je leven als je tegen hem ruzie zoekt.... Iedereen heeft zo zijn prioriteiten:p
 
Man-Mountain
tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ... Old Post Yesterday 11:54 AM
Man-Mountain

Novice

Registered: Mar 2003
Location: Brazzaville
Posts: 14
Gender: M
Offline

tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ook beter denk ik.


hoelang duurde het voordat je die sixpack te pakken had en wat was je vetpercentage???
 
Originally posted by mrboem
Man-Mountain
tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ... Old Post Yesterday 11:54 AM
Man-Mountain

Novice

Registered: Mar 2003
Location: Brazzaville
Posts: 14
Gender: M
Offline

tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ook beter denk ik.


hoelang duurde het voordat je die sixpack te pakken had en wat was je vetpercentage???

er bestaat een "quote" button


Lees je eigen topic ff door voor de juiste werkwijze voor je wasbordje ;)
 
Originally posted by mrboem
Man-Mountain
tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ... Old Post Yesterday 11:54 AM
Man-Mountain

Novice

Registered: Mar 2003
Location: Brazzaville
Posts: 14
Gender: M
Offline

tja, mike tyson doet 2500 crunches per dag..ik zelf maar 1000 en heb wel een sixpack. Eet ook beter denk ik.


hoelang duurde het voordat je die sixpack te pakken had en wat was je vetpercentage???


Ik deed altijd wel crunches 1 x per dag gedurende 5 jaar maar dat was niet genoeg vond ik, daarna ging ik dus ook redelijk wat cardio eraan toevoegen en wat meer crunches (laatste half jaar) en langzamerhand werd alles meer zichtbaarder, eerst bovenbuik daarna pas onder de navel. Ik weet dat het veel te veel is eigenlijk en niet nodig maar ik ga me anders gewoon schuldig voelen. Mijn vetpercentage is zon 9% laatst gemeten met zon apparaat dat een stroompje door je lichaam heen stuurt. Ik denk dat cardio eigenlijk zeer belangrijk is vooral voor je abs. Ik doe elke trainingsdag(4 dagen, 3 rust) wel 20/30 high intensity cardio.
 
Back
Naar boven