MuscleMeat

Size die je avatar mag hebben staat niet goed [toch wel, is per groep verschillend] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
[Link niet meer beschikbaar]

Let op: de maximale toegestane grootte is 14,6 KB óf 100 bij 100 pixels. (welke dan ook kleiner is) Geen .GIF toegestaan (gebruik .PNG of .JPG).

Moet 85x85 zijn. ;)
 
aah ik weet het al.
ik ben een gewone sterveling (dus 85 x 85)
Dries een mod (dus 95 x 95)
en Mr. J Superrrrmod (dus 100 x 100)
 
boogie zei:
aah ik weet het al.
ik ben een gewone sterveling (dus 85 x 85)
Dries een mod (dus 95 x 95)
en Mr. J Superrrrmod (dus 100 x 100)


:haha:
 
boogie zei:
aah ik weet het al.
ik ben een gewone sterveling (dus 85 x 85)
Dries een mod (dus 95 x 95)
en Mr. J Superrrrmod (dus 100 x 100)



Let op: de maximale toegestane grootte is 10,7 KB óf 90 bij 90 pixels. (welke dan ook kleiner is) Geen .GIF toegestaan (gebruik .PNG of .JPG).

Jeuj, ik ben meer dan een normale sterveling ;) :P
 
Let op: de maximale toegestane grootte is 9,8 KB óf 90 bij 90 pixels. (welke dan ook kleiner is) Geen .GIF toegestaan (gebruik .PNG of .JPG).

Hoe komt het dat er zo veel verschillende eisen heeft betreft zijn avatar...?
 
Note: The maximum size of your custom image is 85 by 85 pixels or 4.9 KB (whichever is smaller).

4,9 KB?? Godallemachtig, dan kan ik er net een stipje neergooien.
 
The Rock zei:
Note: The maximum size of your custom image is 85 by 85 pixels or 4.9 KB (whichever is smaller).

4,9 KB?? Godallemachtig, dan kan ik er net een stipje neergooien.
Je huidige is 4.7 en ziet er toch goed uit? De max grootte is zeker genoeg om een fatsoenlijke avatar te maken. hoe groter ze zijn, hoe trager het board en hoe langer je moet wachten tot een pagina laadt.
 
SideShow zei:
Heb die van jouw net verkleind naar 4 kb ipv 8. Nu zeg eens eerlijk, zie jij het verschil? Daarom is jpg compressie zo handig :) En het surfen door de pagina's gaat eens zo snel :)
 
waarom mogen GIFS niet?
Om bewegende avatars uit te sluiten?
 
Back
Naar boven