AndroidHealthClinic

Size-on of Cellmass??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thr

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jul 2007
Berichten
15
Waardering
0
hey beste mensen,

heb nu zogoed als mijn potje Nitrocrea op en wil nu een nieuwe crea proberen.

heb van bijde crea's veel goede dingen gelezen. alleen ben er nog niet helemaal uit.

welke zouden jullie persoonlijk kiezen?

mvg Thomas
 
hey beste mensen,

heb nu zogoed als mijn potje Nitrocrea op en wil nu een nieuwe crea proberen.

heb van bijde crea's veel goede dingen gelezen. alleen ben er nog niet helemaal uit.

welke zouden jullie persoonlijk kiezen?

mvg Thomas

heb beide gebruikt, verkies duidelijk cellmass

grtz

bart
 
zou gewoon bij nitrocrea blijven! goedkoper en werkt prima..
 
een maatje van mij heeft zowel Cellmass als SizeOn gehad.. was hij beiden zeer tevreden over. zelf geen van beiden gehad.
 
Heb zelf goede ervaring met SizeOn (in combi met Superpump). Kan niks over Cellmass zeggen, heb dat spul nooit gehad.
 
Heb ook nooit cellmass gebruikt, maar Size-On is het beste Crea die ik heb gebruik tot nu toe.
 
Size-on, cellmass is net als zijn makers, vette marketing
 
thanks iedereen. size-on word m'n keuze na jullie reacties ;) en als pre workout supercharge. hoop dat het een beetje aanslaat :)

greetz
 
thanks iedereen. size-on word m'n keuze na jullie reacties ;) en als pre workout supercharge. hoop dat het een beetje aanslaat :)

greetz

Dan heb je de juiste keuze gemaakt!
Ik heb ook alleen ervaring met size-on, steeds in combinatie met superpump!

Ik garandeer u dat je hard gaat dan!
 
thanks iedereen. size-on word m'n keuze na jullie reacties ;) en als pre workout supercharge. hoop dat het een beetje aanslaat :)

greetz
Zal je van knallen kerel, naar het schijnt is supercharge één der beste preworkout supps op de markt tegenwoordig
 
ja nu zit ik dus te twijfelen XD zou ik nou supercharge erbij nemen of toch superpomp 250 :)

greetz mates
 
ja daarom dacht ik ook aan om het met supercharge te stacken alleen 9 van de 10 mensen die size-on gebruiken stacken het met superpomp daarom ;)
 
Back
Naar boven