Fitness Seller

Size-On + Proteine shake PWO? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hi,

Binnen een paar dagen begin ik met Gaspari's SizeOn, nu is het zo dat ik SO niet tijdens mijn workout kan opdrinken maar wel direct na de training.
Kan ik gewoon mijn PWO whey/caseine shake erbij drinken?

Thx
 
Hi,

Binnen een paar dagen begin ik met Gaspari's SizeOn, nu is het zo dat ik SO niet tijdens mijn workout kan opdrinken maar wel direct na de training.
Kan ik gewoon mijn PWO whey/caseine shake erbij drinken?

Thx

SO is speciaal ontworpen om TIJDENS je workout te nemen en ik zie niet direct in waarom dit niet zou gaan. Als je het post-workout gaat nemen gaat het effect een stuk minder zijn (persoonlijk vond ik dit geen goede creatine, maar er zijn velen die het wel een zeer goed product vindne tijdens de work-out.

Om toch op je vraag te antwoorden: je kan ze naar mijn weten samen nemen, maar ik persoonlijk laat altijd beetje tijd tss mijn creatine en shake pwo.

grtz

bart
 
Eigen drank is verboden in mijn gym. Ik reageer gewoon niet op monohydraat of de meeste andere creatines dus ben benieuwd wat deze zal brengen.

Toch bedankt!


Grtz
 
Neem die Size-ON ofwel na je training om je creatine voorraden terug aan te vullen ofwel vlak voor je naar bed gaat.
 
Neem die Size-ON ofwel na je training om je creatine voorraden terug aan te vullen ofwel vlak voor je naar bed gaat.

Ga ik doen!
 
Eigen drank is verboden in mijn gym. Ik reageer gewoon niet op monohydraat of de meeste andere creatines dus ben benieuwd wat deze zal brengen.

Toch bedankt!

Grtz

bij ons mag het in de gym zelf ook niet, gewoon in een grote fles water mengen en ofwel één maal een flesje water in de gym kopen en het constan hernieuw vullen met je eigen mengesel, of anders tussen een setje door naar de kleedkamers gaan en het daar op drinken.

Nogmaals de werking van size-on zal verminderen als je het post-workout neemt (heb ik toch vernomen van een rep voor gaspari)

grtz

bart
 
Back
Naar boven