MuscleMeat

SJ2's Logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UPDATE:

wat een rotdag.. vannacht wezen stappen, was niets bijzonders.. 4u naar huis, sta ik 11u op vanwege het bezoek..
Voel ik me al beetje misselijk maar toch weer het ontbijt gestart. Brinta, melk, Whey.. toen kwamen ze met cocktailworstjes..
Ook maar wat gegeten en rond 12u werd ik zo misselijk als wat.

Ben naar bed gegaan en er net pas uitgekomen om een bord bami naar binnen te werken.
Snap er niets van, niet eens teveel gedronken en dan zo rot voelen!!!

Daar gaat het eten vandaag.... Mensen, ik duik weer m'n bed in, weltruste.
Die beloofde foto komt morgen wel als ik me beter voel.
 
Laatst bewerkt:
succes, ben benieuwd

maar tot 4u stappen? beter niet en rusten
 
Haha sure jij gaat zeker nooit met je maten op stap vanwege je BB carriere? :rolleyes:

inderdaad, want de dag erna moet ik trainen oogrollertje
 
Hallo! Ben nog een beetje flauwig, maar dat maakt niet uit, gewoon weer aan het werk gegaan en ben niet van plan een training over te slaan.

Gisteravond na mijn warme avondeten nog een vol schaaltje kwark naar binnen gepropt.

Vandaag brinta met melk en zo'n wheyshake, stroopwafel of 4, 4 gebakken eitjes met twee bruine boterhammen, cappuchino, thee en bami op. + in totaal iets van 6 zuivelhoudende glazen drinken. Zo nog een wheyshake maken omdat ik over een uutje ga bodypumpen en daarna mijn schema voor de maandag ga doen:

Resultaat vorige week:
buik
lying of hanging leg raises
(vorige week: 3 setjes van 15,12,10)
crunches
(vorige week: 3 setjes van 10)

borst
bankdrukken
vandaag dus opstarten met 2,5kg aan weerszijden en dan veel)
(er vanuit gaande dat die stang 20kg weegt);
15 x 22,5 kg
15 x 25 kg
15 x 27,5 kg
10 x 30 kg
10 x 32,5 kg

schuine dumbbell fly's
(met je rug tegen het bankje aan) 15 x 4 kg
(met je buik tegen het bankje aan) 15 x 4 kg

schouders
seated dumbbell press
3 setjes van 15 x 4 kg
standing side raises
3 setjes van 15,12,10 x 3 kg
triceps
Push Down 3 setjes van 15,12,10 x 20 kg.
Kick Back 2,5 setje met 3 kg (kon er geen 3 van maken aangezien ik toen de sportzaal werd uitgetrapt..was te laat).

Dit keer dus sowieso meer. Heb voornamelijk zin in het bankdrukken. Vorige keer taste ik zo af en durfde ik niet te vragen of iemand me wilde spotten. Nu moet ik niet zeuren en maar eens kijken wanneer ik het niet meer trek :D
 
ziet er netjes uit vooral het bankdrukken ziet er goed uit ;) en ik zou toch ff een trainer vragen om te spotten is een stuk veiliger (spreek uit ervaring:D)
 
ziet er netjes uit vooral het bankdrukken ziet er goed uit ;) en ik zou toch ff een trainer vragen om te spotten is een stuk veiliger (spreek uit ervaring:D)

Jaa had eigelijk een beetje angst ontwikkeld voor het bankdrukken. Aangezien een bepaald forumlid
PIETJE1983
een kort jaartje terug de stang op mijn hoofd had laten vallen met het spotten.. en ik binnen 15min. een groot ei op mijn voorhoofd had wat ik per direct moest koelen anders spatte het open:bang:
 
omg Pietje hahahaha
nou alleszins zonder pietje gaat het al best goed met die gewichten op de bench Soof ;)
 
Nou vertel Soph, hoe ging je training? ;)
 
buik
lying of hanging leg raises
(vorige week: 3 setjes van 15,12,10)
3 setjes van 10

crunches
(vorige week: 3 setjes van 10)
3 setjes van 10

borst

bankdrukken
(vorige week:
15 x 22,5 kg
15 x 25 kg
15 x 27,5 kg
10 x 30 kg
10 x 32,5 kg)
15 x 20 kg
15 x 25 kg
10 x 30 kg
7 x 35 kg
7 x 35 kg
(deed die 7x 2maal want ik wilde graag 8 herhalingen halen:()

schuine dumbbell fly's
vorige week:
(met je rug tegen het bankje aan) 15 x 4 kg
(met je buik tegen het bankje aan) 15 x 4 kg
3 setjes van 8 herhalingen met 4 kg

schouders
seated dumbbell press
vorige week: 3 setjes van 15 x 4 kg
3 setjes van 15 x 4 kg

standing side raises
vorige week: 3 setjes van 15,12,10 x 3 kg
3 setjes van 15,12,10 x 4 kg (oef!)

triceps
Push Down
Vorige week: 3 setjes van 15,12,10 x 20 kg.
3 setjes met 8 herhalingen van 25 kg

Kick Back
vorige week: 2,5 setje met 3 kg (kon er geen 3 van maken aangezien ik toen de sportzaal werd uitgetrapt..was te laat).
3 setjes van 8 herhalingen met 3,4 en 5 kg :D

en nog 3 x 20 herhalingen op de 'yogabal' dat je in onderstaande positie verkeerd en je benen volledig uitstrekt en intrekt
opdrukhouding.jpg


Na het sporten weer een banaan op, toen ff gras gemaaid om daarna aan de warme noodles te gaan, even te douchen en een bakje 450gr halfvolle kwark naar binnen te werken.

En nog ff over mijn warme-whey-chocomelk-variant... neem het tegenwoordig gewoon met melk.. smaakt toch beter:D
 
Laatst bewerkt:
paint skilzzzz jwtz :D

nette training soof...vooral die pushdown, maar hoeveel katrollen had dat apparaat?
 
Creatief! ;)
Nette training Soph, zeker omdat je een beetje ziekjes bent geweest.
 
paint skilzzzz jwtz :D

nette training soof...vooral die pushdown, maar hoeveel katrollen had dat apparaat?
geen flauw idee, morgen zal ik eens eventjes kijken:P
 
Back
Naar boven