AndroidHealthClinic

SJ2's Logje

Bezoekers in dit topic

Lol @ 3.5k posts en dan van dit soort basic vragen stellen
Lol @ testostoron mannetjes hier die altijd maar weer topics van vrouwen moeten hijacken
Lol @ poses


Goed bezig dat je nu (naar het schijnt eindelijk) serieus aan het trainen schijnt te zijn!

Waarschijnlijk kom ik je over een paar weken controleren als ik ook een keer bij physical kom trainen.

Keep it up!

Lees mijn post maar, zit geen testosteron in.:D
 
Lol @ 3.5k posts en dan van dit soort basic vragen stellen
Lol @ testostoron mannetjes hier die altijd maar weer topics van vrouwen moeten hijacken
Lol @ poses


Goed bezig dat je nu (naar het schijnt eindelijk) serieus aan het trainen schijnt te zijn!

Waarschijnlijk kom ik je over een paar weken controleren als ik ook een keer bij physical kom trainen.

Keep it up!

Jij bent haar nieuwe vriendje?:roflol:
 
Ik hoorde van een maatje van mij dat Physical een pussy gym is.
Hij traint zelf in een andere gym ergens in Ede.
 
Ik hoorde van een maatje van mij dat Physical een pussy gym is.
Hij traint zelf in een andere gym ergens in Ede.

De enige sportschool in Ede die meer "hardcore" is, moet Body Perfection zijn.

Verder zijn het allemaal van die Health Centers ;)

Nou vind ik niet dat Physical hardcore is maar wél de beste keus.
 
De enige sportschool in Ede die meer "hardcore" is, moet Body Perfection zijn.

Verder zijn het allemaal van die Health Centers ;)

Nou vind ik niet dat Physical hardcore is maar wél de beste keus.

in Ede dan he ;)
 
Ik hoorde van een maatje van mij dat Physical een pussy gym is.
Hij traint zelf in een andere gym ergens in Ede.

Wsch. Body perfection. Heb er eens een proeflesje gedaan, maar het was niet erg vriendelijk en klantgericht. Voor een startertje als ik iig niet. Als je gewoon lak aan de rest heb, die tent binnenwalst, je ding doet, geen boe of bah zegt en hem weer peert na je workout met je oordopjes in, dan zal het prima te doen zijn.
 
Wsch. Body perfection. Heb er eens een proeflesje gedaan, maar het was niet erg vriendelijk en klantgericht. Voor een startertje als ik iig niet. Als je gewoon lak aan de rest heb, die tent binnenwalst, je ding doet, geen boe of bah zegt en hem weer peert na je workout met je oordopjes in, dan zal het prima te doen zijn.

waar was je gisteren? :P
 
waar was je gisteren? :P
Om 15u vrij genomen, waarop ik om 16.00 uur in de sportschool bevond.
Heb buik, biceps, triceps, rug, borst en benen gedaan waarop ik om half 7 terugkeerde naar huis:p:D

Zoals ik al eerder in mijn lgo heb geschreven -dacht ik zo- had ik donderdag een verplichting, vrijdag een afspraak en het weekend feest, maandag zat de gym dicht dus heb alles maar gisteren gedaan omdat ik woensdags mijn rustdagje heb gedaan. Trouwens met dat emporiumfeest geen alcohol gedronken en netjes op tijd naar bed :D hahaha dus dat is opzich toch wel beetje een meevaller dacht ik zo.:knipoog:
 
Laatst bewerkt:
Update: Denk dat ik dit weer de squat wel juist heb uitgevoerd..Spierpijn in m'n billen.. NIET NORMAAL :roflol:
over dat probleempje met squatten... ik raakte in gesprek met een fitnessinstructeur en hij zei me dat ik anders de squathouding met losse gewichten moest proberen. Dan leer ik de houding sneller juist aan. Wat vinden jullie? Is het BS? of worth a shot?

als je geen last van je rug hebt squat je goed, spierpijn in billen toch:)
 
He Sophie, leef je nog?
 
NOg gelukt met je foto's? Ben benieuwd!
 
sorry mensen, ben tijdje niet op dbb geweest en de komende periode zal er ook niet inzitten. Hierbij kap ik.

Voor degene die het "einde" nog eventjes wilden weten, net op de weegschaal gestaan en van 58 naar 61 kg gehopt.


___________________________________________

EINDE LOG
___________________________________________​
 
Laatst bewerkt:
??? What happened?!?!
 
Jammer! Weet je het zeker?
Toch goed dat je 3 kg zwaarder bent, je wilde toch massa kweken?
 
Back
Naar boven