MuscleMeat

SJ2's Logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

UPDATE!:D
Donderdag.. de één na laatste dag van mijn schema:

RUG (die ik duidelijk nu voel:S)
Lat Pull Down 3 setjes van 52,5kg
Small Grip Pull Down 1e set 52,5kg, 60kg en 60kg
Dumbbell Rows 3 setjes van 7 kg

SCHOUDERS
Front Raises 3 setjes van 2kg,2kg en 3kg :o
Bent over Side Raises 3 setjes van 3kg

BICEPS
Seated Dumbbell Curls 3 setjes van 7kg, 7kg en 8 kg (8 herhalingen per set)
Bicepsmachina 3 setjes van 20 kg (8 herhalingen per set)
Van alles dus 3 setjes met 8 herhalingen.

______________________________________________________________
______________________________________________________________


Wel een leuke anekdote... Ben de halve sportschool afgegaan om uit te vinden hoe ik nou uiteindelijk die dumbbell rows uitvoerde :roflol: 3 fitnessleraren en 4 fitnessboys verder kwam ik er redelijk uit hehe. Nu 'youtube' ik voor de zekerheid de oefening en heb ik hem dus NOG verkeerd uit gevoerd!!

Dit is de juiste oefening: http://www.youtube.com/watch?v=jglY7g7wzp4&feature=fvst

Wat ik nou eigelijk met twee losse gewichten heb gedaan is:
http://www.youtube.com/watch?v=7WkS...6C330F97E&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

:roflol:!!!!!!!!!!!!! nouja.. was toch de rug uiteindelijk he... wordt gewoon onthouden voor de volgende keer :D
Vandaag ben ik trouwens erg geweest met eten.. had me verslapen en had geen brood meegenomen, het was druk @ work en dus de pauze doorgewerkt..

Wat ik in de ochtend op heb is: 9u brinta, 2 glazen melk.. bananensoes :D, glas goedemorgen en een kiwi.. toen ik thuis kwam extra gegeten met het avond eten (3 gehaktballen, aardappels en andijvie), naar de training twee bananen naar binnen gewerkt, net een glas melk, 5 gebakken eitjes en een half ons ham erdoor opgegeten en probeer er zo nog wat cashewnootjes naar binnen te werken voor het slapen gaan. Heb het idee dat ik wat dikker wordt.. zal waarschijnlijk tussen mn oren zitten, ben nog geen 3 dgn bezig :roflol: maarja.. maakt niet uit hehe
 
Laatst bewerkt:
Tsja instructeurs doen hun naam wel weer eer aan blijkt :p

Maar goed bezig! Vind de gewichten die je naar beneden trekt niet mis!!
 
Tsja instructeurs doen hun naam wel weer eer aan blijkt :p

Maar goed bezig! Vind de gewichten die je naar beneden trekt niet mis!!
Nouja ik ga ervan uit dat ik het juist heb genoteerd hoor...

UPDATE!:D
RUG
Lat Pull Down 3 setjes van 52,5kg
Small Grip Pull Down 1e set 52,5kg, 60kg en 60kg
Er stond geen gewichtsaantal op, maar telkens een verschil van 7,5 kg.. dus gezond verstand... 7 blokjes van 7,5 kg... :D

Heb trouwens nog steeds spierpijn in mijn bovenbenen!! Zal dat van dat squatten komen? Morgen moet ik weer, dan heb ik persoonlijke begeleiding gefixt dus hopen dat ik die oefening goed leer nu. Eerst dacht ik: Dat doe ik wel even.. (ik doe het immers met bodypump ook). Maar dit is natuurlijk zwaarder en minder herhalingen + dieper dus het is wel van belang dat je je knieën niet naar z'n grootje helpt!

Heb ook hele strategie bedacht met mijn wasschema van sportkleding hehe. Nog nooit 5x p week wezen sporten, maar ik fix het zo dat de sportbroek die ik op mijn benendag draag gewoon een relaxte broek is zodat je je niet druk hoeft te maken over hoe gek je er eigelijk bijstaat :D Om nog maar te zwijgen van de opstapelende was thuis.. morgenochtend maar vroeg opstaan om voor het werk nog wat weg te krijgen.. geen gezicht zo :o!!!
 
Laatst bewerkt:
Jeetje, en jij vind mijn renschema zwaar....

Met jouw postuur de lat pull met 52,5 kg is echt superrrrrrrr! :thumbs:
 
7,5kg per blokje? zouden het er geen 5 zijn:engel:
 
Nee omdat je zei dat er geen gewichten op de blokjes stonden :) Meestal zijn die blokjes 5kg namelijk.

Ik geloof wel dat je zoveel kunt trekken hoor :D
 
Jaa de bovenste paar blokjes waren onleesbaar:P dus ik heb het verschil bekeken.. maar nu krijg je er ook één hoor!! Alleen wel een weekje wachten voor mijn lats pull.. en iemand zo gek krijgen om de foto ff te schieten hehe.
 
Ik was laatst nog in physical Ede. Dat is toch die school waar ze ook heel veel aan vechtsporten doen?

Dat volle gevoel went wel idd, op ten duur word je met een honger gevoel wakker.

Succes verder.. train je bij physical in ede? Dat is best een goede sportschool toch,ben er een tijd niet geweest maar er zijn daar vast wel mensen die je de basis lifts kunnen uitleggen toch?

Yup, ik train @ Physical Ede.. Ze doen een hoop budo-dingen ja
Ik krijg zelf les van Matthieu een jongen die hoog in het kickboksen zit. Hij is echt ijzerhard maar hij doet ook z'n best om je wat te leren :) Iedereen zowel medewerker M/V als cliënten M/V zijn hartstikke aardig en er hangt een relaxte sfeer. Ben blij dat ik er zit :D Heb voor 29,95 alles incl. (zonnebank, sauna, groepslessen, fitness, budolessen) voorlopig ga ik er nog niet weg!


ja is goed regel het maar hahahaha.... ik denk dat de meeste mannen dag toch gaan komen.....maar leuk dat je aan het sporten bent gegaan daar gaat het al een tijdje over geloof dat je dat al zei toen we elkaar in beverwijk hadden gezien...
Damn, dan heb je het over 2jr terug alweer :eek::eek::eek: Wat gaat die tijd toch hard!


Ik heb een bestaand evenement in gedachten ;)
Wie kan & wil kan komen, zo niet: evenement gaat toch wel door...
Top, ben benieuwd! Als ik je morgen zie moet je het me maar eventjes vertellen :D
 
Laatst bewerkt:
goh wat een schatje , echt heel mooi meisje
ik ben benieuwd wat je voor vooruitgang boekt
 
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________

REMINDER

...Nu lees ik van dat rippetoe-schema, maar nu ben ik dus al half gestart met dit schema..
Vind het echt top dat ik hulp krijg, maar zo raak ik wel een beetje in de war...
(Remind me dat ik het in de groep gooi op dat contestconsult van Ryu)
...
Hierover heb ik nagedacht, en toch besloten dat ik Loo's schema blijf volgen. Ook al wil ik dolgraag veel vordering de komende 8 weken. Ik doe dit ook voor mezelf en met dit schema ben ik wel genoodzaakt om kennis te hebben van alle soorten oefeningen ipv de 'basisgroepen'. Ook al boek ik lichamelijk misschien minder vordering, toch steek ik er op deze manier imo meer van op.
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________

MIJN EERSTE WHEY

13.00u kwam mevrouw , langs op mijn werk.
Eventjes voorgesteld, spullen gepakt en op jacht gegaan naar een plekje om een kopje koffie te doen :D Leuk gekletst en ervaringen uitgewisseld nu met de contest enzo en tevens mijn eerste wheypot in ontvangst genomen!!

Thuisgekomen na de boodschappen was ik reuze benieuwd en kon het niet laten om het gelijk te testen. Twee schepjes in een mok gedaan, heet water erbij gegooid en het smaakte vreemd genoeg net als die goedkope poeder chocomelk in van die apparaten op het werk :D Dat valt dus prima weg te krijgen hehe.. Mijn idee was dit in de ochtend en voor het sporten te nemen in het vervolg.. Is dit een goed plan of zijn er betere tijdstippen aan te raden?
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________

!UPDATE!

Vanochtend: 08.30 gestart met brinta en een glas melk
tweede glas lukte niet..melk was op..onvoorstelbaar hoe meer boodschappen -tijd en geld dus- dit kost!
10.15 uur 2 bruine boterhammen met kipfilet en kopje cappuccino
12.00 uur glas goedemorgen en een kiwi
13.00 uur late machiatto
14.00 uur 2 bruine
(alisonbrood -vanmiddag met het boodschappendoen gehaald, ik dacht vast wel beter dan gewoon tarwe-)
boterhammen met kipfilet, glas melk, wheyshake
15.15 uur schaaltje kwark en wat nootjes

_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
 
Wat ik zelf doe: in de ochtend gooi ik het door mn havermout met melk, en NA de training neem ik het als shake (in wat voor vorm dan ook).

Er zijn overigens ook een boel mensen die vinden dat je voor de training ook whey moet nemen.
 
is dat fout dan ???
 
Lijkt me dat whey met warm water alleen een beetje ranzig is, verder kan 't prima.
Je tijdstippen van inname lijken me ook goed. Voor/na de training is een discussie zonder einde.
Als je het maar niet gaat zien als energiebron in het geval je het voor de training pakt, carbs heb je nodig dan.
 
:roflol: krijg nu zelfs al vragen via msn of ik er serieus heet water bij heb gegooid hahahahaahhaha antwoord: JA :D
 
Back
Naar boven