XXL Nutrition

SJ2's Logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niks meer aan doen is goed zo
 
Hehe het resultaat mag er zijn sophie!;)
 
shit man! moest je die foto's nou mailen? Of gewoon in je log dumpen?
EDIT: foto's maar gemaild naar RYU, weet ik zeker dat ik goed zit:D
 
Laatst bewerkt:
leuke handboeien bij 1ste foto :P
 
Oke mijn stem heb je Sophie, ondanks je afwijzing.
Is het niet een keer tijd voor nieuwe vloerbedekking trouwens? Of wil je het "retro" houden?

OT:
Wat is je "game-plan" eigenlijk? trainings-en-voedingsschema, (korte termijn)doelen, etc?
 
Oke mijn stem heb je Sophie, ondanks je afwijzing.
Is het niet een keer tijd voor nieuwe vloerbedekking trouwens? Of wil je het "retro" houden?

OT:
Wat is je "game-plan" eigenlijk? trainings-en-voedingsschema, (korte termijn)doelen, etc?
Nouja eigelijk dacht ik, ik doe altijd maar wat... en nu ben ik vorige week maar eens gaan vragen hoe dat met die dumbbells werkt enzo :o dus ipv voor de lol 2x p week een rondje op de apparaten doen heb ik advies gevraagd aan de trainers daar. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat voor game-plan... iig meer eten, meer sporten en meer zonnebanken?

Sinds vorige week ben ik maar met die benchpress en die bicepsoefeningen begonnen met losse gewichten. Maar moet me maar verdiepen in een soort schema..
 
Laatst bewerkt:
Nouja eigelijk dacht ik, ik doe altijd maar wat... en nu ben ik vorige week maar eens gaan vragen hoe dat met die dumbbells werkt enzo :o dus ipv voor de lol 2x p week een rondje op de apparaten doen heb ik advies gevraagd aan de trainers daar. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat voor game-plan... iig meer eten, meer sporten en meer zonnebanken?

Sinds vorige week ben ik maar met die benchpress en die bicepsoefeningen begonnen met losse gewichten. Maar moet me maar verdiepen in een soort schema'tje vanavond wel lastig, want ik weet neit eens wat waarvoor goed is en hoe het heet...ach blond he :D

Aangezien je al 2 jaar lid bent van DBB dacht ik dat je wel enigszins verstand hebt van trainen maar goed : Succes meid!
 
Heeey slanky je ziet er goed uit, veel succes! :)
 
Aangezien je al 2 jaar lid bent van DBB dacht ik dat je wel enigszins verstand hebt van trainen maar goed : Succes meid!
nee joh, ik kom alleen maar in de allerlei.. ben een hele lange tijd gewoon 'het meisje van' geweest en mee gaan lezen, om vervolgens te blijven plakken in de leuke topics, sinds een klein jaartje heb ik een sportschoolabb. waarmee ik van alles wat doe en vandaar dat ik nu maar eens dacht van beter laat dan nooit doe eens een poging met zoiets. Vandaar dat ik nu gewoon foto's durf te posten ook al ben ik mager.
 
Laatst bewerkt:
Succes Sj2!
 
Je hebt een goede basis meid, kun je ver mee komen.
 
Nouja eigelijk dacht ik, ik doe altijd maar wat... en nu ben ik vorige week maar eens gaan vragen hoe dat met die dumbbells werkt enzo :o dus ipv voor de lol 2x p week een rondje op de apparaten doen heb ik advies gevraagd aan de trainers daar. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat voor game-plan... iig meer eten, meer sporten en meer zonnebanken?

Sinds vorige week ben ik maar met die benchpress en die bicepsoefeningen begonnen met losse gewichten. Maar moet me maar verdiepen in een soort schema..

Oke duidelijk, dat komt helemaal goed, aan je motivatie en toewijding kan het in ieder geval niet liggen.
Succes en probeer af en toe ook ff te ontspannen he, het leven bestaat niet alleen uit trainen.
 
gepost, en geen gezeik over dat spiegelbeeld gedoe... heb neits gefotosoept, dus ook geen spiegelbeeld verandering:D kom maar met de opmerkingen wat voor oefeningen ik kan doen :D

tering wat ben jij een lekkerding zeg, wil je daten mijn liefje ? :kiss:

Ziet er goed uit hoor !
 
Heel veel s6 ;)
 
Oke duidelijk, dat komt helemaal goed, aan je motivatie en toewijding kan het in ieder geval niet liggen.
Succes en probeer af en toe ook ff te ontspannen he, het leven bestaat niet alleen uit trainen.
Nouja, ik heb na mijn aanmelding hulp gevraagd aan iemand op mijn sportschool. Was een brede jongen dus ik dacht die kan me wel helpen. Een hele avond getrokken aan gewichten en alles, schema opgesteld voor 3x p week...Hij zei letterlijk 'ik geef je mijn schema voor jouw lichaam en dan help ik tussedoor wel' Dus ik trouw dat schema doen, komt de fitnessinstructeur en die zegt me dat ik blijkbaar aan het cardio-en ben. Dus vaarwel schema.

Nu ga ik opnieuw een poging doen, de fitnessinstructeur helpt me nu met oefeningen als benchpress enzo, heb ook uitgelegd wat ik wilde binnen 8 wkn goed resultaat. En nu heb ik eieren, rijst, melk, brinta (BAH) ingeslagen om aan te komen. En dan kook ik 's avonds wat rijst en ei e.d. om in tupperwhare mee te nemen naar het werk. En tussentijds pas ik wel dingen aan met hulp van commentaar van dbb-ers en die fitnessinstructeur enzo.
Werk nu ook zelf aan het splitschema, maar ik vind het lastig m dat allemaal zo neer te zetten zoals al die anderen dat doen, dus ik zal morgen mijn opzet tesamen met mijn eerste training posten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven