MuscleMeat

SJ2's Logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ongekend gewoon hoeveel planning dit eigelijk kost dat eten en sporten... hoe doen jullie dit in hemelsnaam met het huishouden?!
Gaat vanzelf:o
 
Update: in mijn middagpauze een meetlint gekocht.. resultaat:
Borst 84
Heupwijdte 92
Taille 66

Bovenarm 27

Ik ben erg slecht had eind van de middag een vergadering en niet de kans om mijn kleine pauze te nemen waardoor ik mijn kwark en nootjes ben misgelopen. Half uur geleden pas mijn avondeten op, maar zo jaag ik die kwark en nootjes er wel ff doorheen en ga ik sporten. Ongekend gewoon hoeveel planning dit eigelijk kost dat eten en sporten... hoe doen jullie dit in hemelsnaam met het huishouden?!

Volgens één of ander gayprogramma dat ik gisteren keek tussen het zappen heb jij quasi de perfecte wespentaille. :roflol: Als je taille gedeeld door je heupwijdte uitkomt op 0,7 is het perfect.
Zo.. leer je nog wat van mij ook. :D


En ja, dat eten plannen is k*t, ik doe het gewoon niet en mis vaak genoeg eens zomaar maaltijden. :o


Veel succes. Geile hoed trouwens naast die handboeien! :eek:
 
direct na het sporten heb ik 2 banaantjes op;

wat ik heb gedaan met het sporten?
Full squat aan weerskanten 5 kg (3x8)
Lunges 4kg, 5kg en 6kg (3x8)
Leg extensions 25 kg (3x8)
Leg curls 20kg, 25kg, 25kg (3x8)
adductormachine 40kg (3x8)

dus heren, hoe staat het nu met mijn 'rijles'? :D

@ Boto, no worries, ik doe graag mee met dingen als carnaval zodat je je kan verkleden. Dat zijn overgebleven resten van een politiekostuum, de badge en het pistool hangt er ook bij hoor;))
 
zo maar ff wat eten, om toch die middag goed te praten... gebakken eitjes denk ik met wat erin.. dan doe ik voor het slapengaan wel die bak kwark en nootjes die ik in de middag vergeten ben.
 
Toch vind ik het mooi om je log te lezen, jij krijgt met pijn en moeite al t eten naar binnen, terwijl de meeste van ons pijn en moeite hebben om niet teveel naar binnen te krijgen!
Ik weet niet wat zwaarder is moet ik eerlijk zeggen.

Dat plannen met eten en trainen is ook erg lastig!
Met mijn werk helemaal! Ik heb gewoon een zooi voedingsschema's gemaakt en de avond van te vooren pak ik er eentje en bereid ik t voor de dag erna.

en tsja t huishuiden... daar zwijg ik maar over :-/
Ik kan echt een hulp gebruiken in huis.
 
Soof en squaten?

Ik begin zowaar respect te krijgen voor deze dame.. :D
 
Toch vind ik het mooi om je log te lezen, jij krijgt met pijn en moeite al t eten naar binnen, terwijl de meeste van ons pijn en moeite hebben om niet teveel naar binnen te krijgen!Ik weet niet wat zwaarder is moet ik eerlijk zeggen.

Dat plannen met eten en trainen is ook erg lastig!Met mijn werk helemaal! Ik heb gewoon een zooi voedingsschema's gemaakt en de avond van te vooren pak ik er eentje en bereid ik t voor de dag erna.

en tsja t huishuiden... daar zwijg ik maar over :-/
Ik kan echt een hulp gebruiken in huis.


Wat moet ik hier nu nog aan toevoegen.... +1!
 
Goede basis girl..ben benieuwd naar het 'beachproof"( wat het nu al is) resultaat..
 
zojuist 4 eitjes met half ons ham en 2 plakken kaas gebakken, glas melk erbij... om die gemiste maaltijd te compenseren... alleen als ik nu weer volgens mijn schema zou houden, moet ik voor het slapen gaan nog aan de kwark. Nu is deze op, maar ik denk ook niet dat er de komende tijd nog iets bij pas. Morgen doe ik het wel weer netjes.
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig zie ik zo. Je volgt ook de advies van mensen op, dat is wel eens anders geweest bij andere mensen.
 
direct na het sporten heb ik 2 banaantjes op;

wat ik heb gedaan met het sporten?
Full squat aan weerskanten 5 kg (3x8)
Lunges 4kg, 5kg en 6kg (3x8)
Leg extensions 25 kg (3x8)
Leg curls 20kg, 25kg, 25kg (3x8)
adductormachine 40kg (3x8)

dus heren, hoe staat het nu met mijn 'rijles'? :D
Je doet nog steeds hetzelfde.

Zoals ik al zei, doe de basislifts met een 3x per week fullbody. De basislifts zijn squat, deadlift, bench press, overhead press, powerclean, pullups. En nu gaat iedereen beginnen roepen "oeh powerclean, dat is te moeilijk!" en "ze is toch geen powerlifter". Voor mijn part laat je dat vallen.

Leg extensions, adductordinges, leg curls: nutteloos. En in feite zie ik er het nut niet van in je nu bezig te houden met lunges als je met squats nog flink in de leerfase zit.
 
Luister naar Flying Fox, hij heeft gelijk.

Hieronder een richtlijn hoe je invulling daaraan zou kunnen geven.
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift

Workout B
3x5 Squat
3x5 Press
5x3 Power cleans

Workouts A and B alternate on 3 non-consecutive days per week.
 
Ah, het rippetoe's starting strength schema. Telkens weer ben ik ontroerd door zijn schone eenvoud.

Ik pink hier even een traantje weg jongens.
 
Ah, het rippetoe's starting strength schema. Telkens weer ben ik ontroerd door zijn schone eenvoud.

Ik pink hier even een traantje weg jongens.

LOL @ FF. :o

Mareh Flying Fox, dat dit voor mannen goed werkt, is ondertussen wel duidelijk. Maar ik dacht dat vrouwen meer baat hadden (of beter groeiden) bij een hogere reprange?
 
LOL @ FF. :o

Mareh Flying Fox, dat dit voor mannen goed werkt, is ondertussen wel duidelijk. Maar ik dacht dat vrouwen meer baat hadden (of beter groeiden) bij een hogere reprange?
Mannen, vrouwen, kinderen, powerlifters, bodybuilders,... zijn allemaal eerst beginners in haltertraining. Setjes van 5 zijn daar het best voor.

En of verder vrouwen meer baat hebben bij hogere reps, dat hangt af van persoon tot persoon.
 
zojuist 4 eitjes met half ons ham en 2 plakken kaas gebakken, glas melk erbij... om die gemiste maaltijd te compenseren... alleen als ik nu weer volgens mijn schema zou houden, moet ik voor het slapen gaan nog aan de kwark. Nu is deze op, maar ik dnk ook iet dat er de komende tijd nog iets bij pas. Morgen doe ik het wel weer netjes.

Hou ik je aan!
Succes :)
 
Mannen, vrouwen, kinderen, powerlifters, bodybuilders,... zijn allemaal eerst beginners in haltertraining. Setjes van 5 zijn daar het best voor.

En of verder vrouwen meer baat hebben bij hogere reps, dat hangt af van persoon tot persoon.

Duidelijk. :D

(Overigens zelf ook bezig met 5x5 :))
 
Nu lees ik van dat rippetoe-schema, maar nu ben ik dus al half gestart met dit schema..
Vind het echt top dat ik hulp krijg, maar zo raak ik wel een beetje in de war...
(Remind me dat ik het in de groep gooi op dat contestconsult van Ryu)

Dus ik wil niet al te koppig overkomen, maar heb besloten om toch eerst een week of 2 minimaal dit schema te proberen, wordt dat het niet... dan dat andere van rippetoe. Met dit schema wordt ik namelijk gelijk geconfronteerd met al die oefeningen wat ik wel goed vind. Aangezien ik eerder te chicken was om ermee te beginnen en om hulp te vragen.

Pietje 1983 heeft me gister geholpen met mijn fullsquat en bij een hoop oefeningen vraag ik gewoon eerst of ik hem correct uitvoer. Trouwens met dat squatten en bankdrukken enzo ben ik blij dat ik bodypump heb gedaan, al die oefeningen zitten daar ook wel in :D! Toch een herkenningspunt haha. Verrassing trouwens, ik werd vanochtend met trek wakker! En had er geen problemen mee om die brinta weg te werken.
 
Laatst bewerkt:
Ah, het rippetoe's starting strength schema. Telkens weer ben ik ontroerd door zijn schone eenvoud.

Ik pink hier even een traantje weg jongens.


ahhhh *geeft zakdoekje*

Ik ben vorrig jaar toen ik met KT begonnen ben met stronglifts 5x5 begonnen om kracht op te bouwen.
ik gebruikte dit schema;

Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xF
Push-ups 3xF
Reverse Crunch 3x12

Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 3xF
Prone Bridges 3x30sec
 
Wat ik al eerder vroeg: train je niet meer met Pietje1983? Of was dat van gister eenmalig? Anders kan hij je af en toe toch een beetje helpen/spotten?
 
Back
Naar boven