XXL Nutrition

SJ2's Logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sorry mensen, ben tijdje niet op dbb geweest en de komende periode zal er ook niet inzitten. Hierbij kap ik.

Voor degene die het "einde" nog eventjes wilden weten, net op de weegschaal gestaan en van 58 naar 61 kg gehopt.


___________________________________________

EINDE LOG
___________________________________________​

Zo zie je er anders helemaal niet uit op je foto ???
Jammer, jij kunt je ook nog bedenken!!!
 
No offense, je hebt vast een goede reden waarom je stopt...maar wel jammer hoe de manier is waarop je laat weten dat je je log gaat beeïndigen, zijn genoeg mensen die interesse in je tonen ...en uiteindelijk laat je zo weten dat je ermee kapt.
 
Jeetje meis :(
Hoop idd dat het nog anders kan, net als bij mij!
Jammer zeg, maar je zal er vast goed over nagedacht hebben ;)

Groetjes, LG
 
No offense, je hebt vast een goede reden waarom je stopt...maar wel jammer hoe de manier is waarop je laat weten dat je je log gaat beeïndigen, zijn genoeg mensen die interesse in je tonen ...en uiteindelijk laat je zo weten dat je ermee kapt.
Het gaat thuis niet helemaal top. Ik woon samen met mijn moeder en haar gezondheid is de laatste tijd niet om naar huis te schrijven dus ik besteed liever meer aandacht aan mijn familie.

Waar die 3 kg zit, is mijzelf ook een raadsel maar de weegschaal zal vast niet liegen. over een tijd zal ik vast en zeker mijn eigen log weer leven inblazen maar momenteel zitten die dingen er eventjes niet in. Sowieso ben ik erg dankbaar voor iedereen die zich heeft ingezet en het schema wil ik blijven volgen maar het heeft geen nut om aan de wedstrijd mee te doen aangezien ik mijn tijd liever aan mijn familie kwijt wil.
 
Het gaat thuis niet helemaal top. Ik woon samen met mijn moeder en haar gezondheid is de laatste tijd niet om naar huis te schrijven dus ik besteed liever meer aandacht aan mijn familie.

Waar die 3 kg zit, is mijzelf ook een raadsel maar de weegschaal zal vast niet liegen. over een tijd zal ik vast en zeker mijn eigen log weer leven inblazen maar momenteel zitten die dingen er eventjes niet in. Sowieso ben ik erg dankbaar voor iedereen die zich heeft ingezet en het schema wil ik blijven volgen maar het heeft geen nut om aan de wedstrijd mee te doen aangezien ik mijn tijd liever aan mijn familie kwijt wil.

Hé Sophie, kan goed begrijpen dat je nu even lekker je tijd wilt doorbrengen met je familie. Het is iig wel fijn te weten waarom je zo op eens kapt. Ik vind het erg vervelend voor je en wens je dan ook veel sterkte de komende tijd. Zodra de tijd er is komt het wel weer het trainen en de hele heutemateut.

Take care :kiss:
 
Jammer meid..
Soms moet je inderdaad prioriteiten stellen.
Neem je tijd om er voor je familie te zijn.
Die sportschool gaat nergens.. ;)
Sterkte! :)
 
Jammer meid..
Soms moet je inderdaad prioriteiten stellen.
Neem je tijd om er voor je familie te zijn.
Die sportschool gaat nergens.. ;)
Sterkte! :)

heb jij ook problemen in de fam ? :cool:
want iedereen schreeuwd om loca pics, en denken dat je gestopt bent :roflol:


@sophie, beterschap voor je moeder
 
heb jij ook problemen in de fam ? :cool:
want iedereen schreeuwd om loca pics, en denken dat je gestopt bent :roflol:

Heb weer ge-update in m'n log. Daar hoeven we het in Sophie's logje niet over te hebben toch? :)
 
heel veel sterkte!
Ik kan maar 1 tip geven vooral doen, familie is belangrijk!
Helaas heb ik mijn moeder verloren en
ben blij dat ik alle aandacht de laatste tijd aan haar heb gegeven toen het nog kon.
 
Sterkte met je moeder SJ2!
Je hebt je prioriteiten goed: zij is nu even belangrijker dan deze contest!
 
heel veel sterkte!
Ik kan maar 1 tip geven vooral doen, familie is belangrijk!
Helaas heb ik mijn moeder verloren en
ben blij dat ik alle aandacht de laatste tijd aan haar heb gegeven toen het nog kon.

:(.

Veeel sterkte Sophie.. Ik weet wat je doormaakt. Mijn vader heeft longkanker, met zo'n 10% overlevingskans.

Echt veel sterkte gewenst vrouwke, en beterschap voor je moeder.
 
Laatst bewerkt:
sorry mensen, ben tijdje niet op dbb geweest en de komende periode zal er ook niet inzitten. Hierbij kap ik.

Voor degene die het "einde" nog eventjes wilden weten, net op de weegschaal gestaan en van 58 naar 61 kg gehopt.


___________________________________________

EINDE LOG
___________________________________________​

Valt toch tegen he, bodybuilding.
3 dagen volhouden is nog wel te doen maar daarna wordt het lastig.
 
Het gaat thuis niet helemaal top. Ik woon samen met mijn moeder en haar gezondheid is de laatste tijd niet om naar huis te schrijven dus ik besteed liever meer aandacht aan mijn familie.

Waar die 3 kg zit, is mijzelf ook een raadsel maar de weegschaal zal vast niet liegen. over een tijd zal ik vast en zeker mijn eigen log weer leven inblazen maar momenteel zitten die dingen er eventjes niet in. Sowieso ben ik erg dankbaar voor iedereen die zich heeft ingezet en het schema wil ik blijven volgen maar het heeft geen nut om aan de wedstrijd mee te doen aangezien ik mijn tijd liever aan mijn familie kwijt wil.

Sterkte ermee en leuk dat je zover meedeed met de contest, succes ook verder met je trainen.
 
Het gaat thuis niet helemaal top. Ik woon samen met mijn moeder en haar gezondheid is de laatste tijd niet om naar huis te schrijven dus ik besteed liever meer aandacht aan mijn familie.

Waar die 3 kg zit, is mijzelf ook een raadsel maar de weegschaal zal vast niet liegen. over een tijd zal ik vast en zeker mijn eigen log weer leven inblazen maar momenteel zitten die dingen er eventjes niet in. Sowieso ben ik erg dankbaar voor iedereen die zich heeft ingezet en het schema wil ik blijven volgen maar het heeft geen nut om aan de wedstrijd mee te doen aangezien ik mijn tijd liever aan mijn familie kwijt wil.

Meid wat naar. Sterkte en succes!
 
Sophie, wil je wel even aan een mod vragen of hij je log verplaatst naar de log sectie. Dit om een beter overzicht te houden. :)
 
Sorry, late reactie, maar wens je veel sterkte, ik kan me je keus heel goed voorstellen!
 
Verplaatst naar trainingslogs vrouwen.
 
Back
Naar boven