Fitness Seller

Sjaak Van Der Steen

Bezoekers in dit topic

in een ander tpic dat ik had geopend over sjaak staat er ook nog 1.Hij was echt super vasculair.
 
ja zeker edje was toen maar klein vergeleken bij hem hij was nog vasculair ook.
 
Ik blijf toch eigenlijk wel nieuwsgierig waarom Sjaak prof zou zijn? Zonder licentie?
 
Mascha zei:
Ik blijf toch eigenlijk wel nieuwsgierig waarom Sjaak prof zou zijn? Zonder licentie?

Sjaak heeft geen licentie dus hij is geen prof..
 
thanx Brutez, en jij kan het weten, toch? Zo dicht bij de bron.
 
Mascha zei:
thanx Brutez, en jij kan het weten, toch? Zo dicht bij de bron.

Juist. Ben net nog bij "de bron" geweest. Heb rug gedaan, zoals je me in Turnhout hebt geleerd.. :D
 
Ok, en gaat het lekker? ben je er dit jaar ook weer bij??
 
Tuurlijk ben ik er weer bij, kunnen we de vorderingen bespreken.. :D
 
Mascha zei:
thanx Brutez, en jij kan het weten, toch? Zo dicht bij de bron.
bij jij ook op het flex kamp ik ook wordt zeker leerzaam.
 
Yep ben er ook, zal proberen om jullie af te matten hihi.
Nee hoor, maar ik zal zeker mijn best doen om jullie iets bij te brengen.
En brutez ben heel nieuwsgierig naar je progressie, kunnen we je misschien al eens op het podium zien??
 
Brutez zei:
Tuurlijk ben ik er weer bij, kunnen we de vorderingen bespreken.. :D


dan ben je zo uitgelult :D

Nee, geintje je bent goed bezig......... doorgaan!
 
Mascha zei:
En brutez ben heel nieuwsgierig naar je progressie, kunnen we je misschien al eens op het podium zien??
Ben nu voor de eerste keer serieus op dieet dus moet even kijken wat er van over blijft. Maar ik wil er toch eigenlijk binnen 2 jaar wel een keertje staan..


hardgainers zei:
dan ben je zo uitgelult :D
lol :D :D
 
Nou helemaal top, ben nieuwsgierig hoe je er nu uitziet. We gaan elkaar zien bij het flexweekend.
 
Hoe zit het eigelijk met sammi ?

Heeft hij nu zijn prof licencie ? Nadat hij de amateur grand prix gewonnen heeft ? Hij versloef namen als tommi thorvildsen en andere pro's
 
als het goed is heef hij de aanvraag binnen hij moeten hem alleen terugsturen en betalen,en dan is hij officieel prof
 
Back
Naar boven