MuscleMeat

Sjakkie nog een keer...

Bezoekers in dit topic

sjakkie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
133
Waardering
0
Nou, bij deze op Cowgirls verzoek nog een keertje een introductie. Was al een hele tijd geleden dat ik me hier aangemeld had en ik was niet meer terug te vinden waarschijnlijk.

Ik heet eigenlijk Jacqueline maar iedereen vind Jacq of Sjakkie schijnbaar beter/makkelijker. Ik ben 35 jaar, 1.64 lang en weeg nu 58 kilo.
Ben nu twee jaar geleden weer begonnen met sporten. Heb zo'n tien jaar geleden ook al aan KT gedaan onder de bezielende leiding van iemand die nu gelukkig mijn ex is. Die was zo streng in "de leer" dat ik compleet op de sport was afgeknapt. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik ben toch weer begonnen. Nu heb ik altijd een tweegevecht tussen kracht en conditie. Ben een verwoed Body Stepper en RPM-er (blijft leuk he Espi ;) ) en ik geef sinds een maandje nu zelf les in Body Attack. Allemaal lessen die gericht zijn op conditie en niet op spieropbouw. Gelukkig ga ik niet voor megaspieropbouw want dat valt daar dus absoluut niet mee te combineren. Train nu (althans na al dat mooie weer en de vakantie) twee tot drie keer in de week op kracht.

Zijn er nog vragen roep gerust...
 
Wederom welkom sjakkie! :wave:
 
He sjakkie, succes ermee!
 
Tnx Sjakkie.
Enne welkom RPM-er (LOL) :wave2:
 
Hoi Sjakkie, leuk dat je er weer bent!

Spinning heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Stom genoeg kreeg ik ineens het heen en weer van dat drukke gedoe tijdens de lessen in juni, nadat ik die extreme afstanden deed. Maar ik wil morgenochtend toch weer een lesje doen!

Ik hoop weer eens wat vaker iets van je te horen hier!

Espi
 
Esperantisto zei:
Hoi Sjakkie, leuk dat je er weer bent!

Spinning heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Stom genoeg kreeg ik ineens het heen en weer van dat drukke gedoe tijdens de lessen in juni, nadat ik die extreme afstanden deed. Maar ik wil morgenochtend toch weer een lesje doen!

Ik hoop weer eens wat vaker iets van je te horen hier!

Espi

Hier staat ook alles ff op een laag pitje. Ben een paar weken aan het genieten van echt helemaal niks moeten van mezelf.. Alleen maar naar het strand geweest en een hoop gevist. Uitermate weinig gesport ook, dat komt wel weer als het "gewone" weer begint. Normaal rende ik in de vakanties ook constant door, maar heb zo'n emotioneel hectisch jaar achter de rug dat ik maar aan de noodrem heb getrokken. Ben nu voor mijn gevoel echt weer even helemaal mezelf geworden. Maar je zal me best wel meer gaan horen hoor, want als ik eenmaal weer begin dan ga ik er ook weer helemaal voor :D
 
Hoi Sjakkie,

Ik geef zelf ook aerobics en I HEAR YA als het gaat om combineren van spieropbouw en het geven van deze lessen. Niet makkelijk! Ik heb altijd behoorlijk veel moeten eten en hoog in eiwitten moeten gaan om te raken waar ik nu ben.
Nu train ik enkel nog op kwaliteit en definitie, eet minder, maar zit nog even hoog in eiwitten (ongev. 3gr/kg)
 
Hoi sjakkie,
geniet nog ff inderdaad van het "niets hoevcen te doen".
dalijk er wel volop tegenaan he:)

welkom nog
 
Back
Naar boven