XXL Nutrition

sjakkies armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ooooo ik begrijp het....

En dat wordt nog perfecter in de bioscoop of op een terrasje...!! Misschien had ik mijn haar niet blond moeten verven, dan had ik meteen begrepen wat je bedoelde. :p
 
Nee, maar na de bioscoop op een terrasje zou ik je veel tips kunnen geven, hoe je nog kan verbeteren... Dat is veel gemakkelijker dan op een board natuurlijk!
Maar sorry als ik je beledigd heb, hoor Sjakkie!
Natuurlijk zie ik jou niet als neukmateriaal, maar als een bodybuildster die enorm goed bezig is!!
 
Hier ken je jezelf niet onderuit lullen Oli :D
 
Originally posted by Olimantado
Nee, maar na de bioscoop op een terrasje zou ik je veel tips kunnen geven, hoe je nog kan verbeteren... Dat is veel gemakkelijker dan op een board natuurlijk!
Maar sorry als ik je beledigd heb, hoor Sjakkie!
Natuurlijk zie ik jou niet als neukmateriaal, maar als een bodybuildster die enorm goed bezig is!!

Ja vooral in de bioscoop zeker hahahaha. Maar goed ik geef je de voordeel van de twijfel dat je het allemaal goed bedoelde. Maar dan nog ga ik niet met je naar de bios hoor... Hooguit dat je ooit eens in mijn msn-lijst terechtkomt en dan inderdaad alleen voor tips over het trainen.....
 
Originally posted by Rob G
Hier ken je jezelf niet onderuit lullen Oli :D

Hij krijgt ook maar 1 kans en als tie die verziekt gaat onvoorbiddelijk de ban erop :D
 
Ok Sjakkie!! Vraag maar wat je wil!!
En moest je ooit nog eens van idee veranderen dan hoef je je niet te schamen om dat eerlijk te zeggen hoor!
Ik ben zeker niet haatdragend!
 
Originally posted by Olimantado
Ok Sjakkie!! Vraag maar wat je wil!!
En moest je ooit nog eens van idee veranderen dan hoef je je niet te schamen om dat eerlijk te zeggen hoor!
Ik ben zeker niet haatdragend!

Ondanks je "gare haangedrag" moet ik toch ook wel weer vreselijk om je lachen hoor.... Voel me ook helemaal opgelucht dat je je niet haatdragend opstelt ten opzichte van mij .... :rolleyes: Pffffffff je blijft een vreemde vent
 
Als je met Oli omgaat zul je merken dat hij veel lol kan trappen en je zelfs af en toe nog eens wat bij kan leren ook! 2 vliegen in 1 klap dus! Er word wel eens gezegd dat hij erg serieus is, maar je zal dan al snel gaan merken dat hij eigenlijk een enorme lolbroek is!
 
Originally posted by Rob G
Als je met Oli omgaat zul je merken dat hij veel lol kan trappen en je zelfs af en toe nog eens wat bij kan leren ook! 2 vliegen in 1 klap dus! Er word wel eens gezegd dat hij erg serieus is, maar je zal dan al snel gaan merken dat hij eigenlijk een enorme lolbroek is!

Ik heb hier al regelmatig in een deuk gelegen om hem.
Maar wat bij mij nou net verkeerd schoot is dat ik net het board had zitten verdedigen. Dat ze daar nou net niet op een lullige coïtussistische manier reageren op geposte foto's van vrouwelijke leden. Tja en als je dan juist een kwartiertje later zo'n reply krijgt... Viel even verkeerd zal ik maar zeggen..
 
Dat was niet coïtusistisch, hoor Sjakkie...
Kijk, onze maatschappij is zo geëvolueerd dat er bij alles direct aan coïtus gedacht wordt. Als ik met jou naar de bios wil of met jou een terrasje wil doen, nou dan denk je al direct dat je wil nken! Niets is minder waar (niet dat ik dat niet zou willen natuurlijk), maar dat is zeker niet de hoofdreden!!
 
Laat ik het er maar op houden dat ik door je "medemannen" geen al te positieve kijk heb op de beweegredenen van mannen die je willen ontmoeten.
 
Inderdaad Sjakkie, vaak schaam ik me dat ik tot hun geslacht behoor. Maar door veel meditatie heb ik geleerd mijn geest sterker te laten staan dan mijn lichamelijke driften en dat maakt mij anders dan hen...
 
Het is trouwens heel leuk dat je de stap gezet hebt om hier je foto te plaatsen! Je bent een voorbeeld voor veel vrouwen op die manier...
Nogmaals, van harte proficiat met je trainingresultaten en indien mijn opmerking toch coïtusistisch overkwam mijn welgemeende excuses!!
 
Excuses aanvaard hoor....
 
Leuk Sjakkie!!!
Misschien kunnen we om het te vieren TOCH nog gezellig naar de bios?? Of kan ik maar beter mijn mond houden?
 
Originally posted by Olimantado
Leuk Sjakkie!!!
Misschien kunnen we om het te vieren TOCH nog gezellig naar de bios?? Of kan ik maar beter mijn mond houden?

Doe dat laatste maar....:shrug: Je bent onverbeterlijk
 
ok!!! Nog 1 vraag... Is het niet mogelijk om ook je koppie eens te bekijken? Niet om op te geilen hoor, maar zo zijn je maximale (de genetisch bepaalde dus) mogelijkheden beter in te schatten.
 
Originally posted by Olimantado
ok!!! Nog 1 vraag... Is het niet mogelijk om ook je koppie eens te bekijken? Niet om op te geilen hoor, maar zo zijn je maximale (de genetisch bepaalde dus) mogelijkheden beter in te schatten.


wat voor mogelijkheden dan ;)
 
Originally posted by Olimantado
ok!!! Nog 1 vraag... Is het niet mogelijk om ook je koppie eens te bekijken? Niet om op te geilen hoor, maar zo zijn je maximale (de genetisch bepaalde dus) mogelijkheden beter in te schatten.

:yawn:
 
Back
Naar boven